Άννα Φρανκ, Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β γυμνασίου
Ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες στα πλαίσια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας
Το γράμμα… της Άννας Φρανκ
α) Μπορείτε να περιηγηθείτε στο εικονικό κρησφύγετο της Άννας Φρανκ http://www.annefrank.org/en/Subsites/Home/Enter-the-3D-house/#/house/0/hotspot/5205/video/
β) Στη συνέχεια δείτε το βίντεο στο youtube που καταγράφει την Άννα και εξιστορεί τη ζωή της
https://www.youtube.com/watch?v=qyFW7GMqcdI
γ) Φανταστείτε ότι είστε η Άννα Φρανκ και στέλνετε ένα γράμμα (μορφή google docs) σε μία φίλη σας περιγράφοντας την καθημερινότητά σας στο κρησφύγετο, αλλά και εξιστορώντας παράλληλα τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.
Η σχέση της Άννας με τον πατέρα της
α) Μπορείτε να βρείτε σε ποια σημεία του αποσπάσματος περιγράφεται η συναισθηματική σχέση της Άννας με τον πατέρα της.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL105/229/1685,5378/
β) Στο επόμενο στάδιο να καταγράψετε τα συναισθήματά της σε ένα πίνακα παραθέτοντας τα σχετικά χωρία στο ίδιο αρχείο google docs.
β) Αφού μελετήσετε το κείμενο της Π. Δέλτα “Πρώτες ενθυμήσεις”, να βρείτε και καταγράψετε τα συναισθήματα των δύο ηρωίδων για τους πατέρες τους στο ίδιο αρχείο.
http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C113/351/2367,9011/
Μια άλλη ιστορία της εποχής της Άννας Φρανκ
α) Ας παρακολουθήσετε την ταινία με τίτλο “The Boy in the Striped Pyjamas” στο youtube.
https://www.youtube.com/watch?v=PqMshQOE8f0
β) Μετά αναλογιστείτε τα εξής:
Να βρείτε στοιχεία της καθημερινότητας των παιδιών: σχολείο, φιλίες, παιχνίδια, φόβοι.
Πώς επηρεάζονταν οι διαπροσωπικές σχέσεις εκείνη την εποχή;
Πώς αντιδρούν τα παιδιά εκείνης της εποχής ως πράξη αντίστασης;
γ) Να τα συζητήσετε με τους συμμαθητές σας.
Πηγή
http://toxefteri.blogspot.com/2018/06/blog-post_67.html