Το τετράδιό μου

Σημειώσεις μιας φιλολόγου ειδικής αγωγής

Δραστηριότητες για το μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας

Φεβ 20237

Άννα Φρανκ, Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Β γυμνασίου 

 

Anne Frank 2

Ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες στα πλαίσια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας

                                               Το γράμμα… της Άννας Φρανκ 

α) Μπορείτε να περιηγηθείτε στο εικονικό κρησφύγετο της Άννας Φρανκ http://www.annefrank.org/en/Subsites/Home/Enter-the-3D-house/#/house/0/hotspot/5205/video/

β) Στη συνέχεια δείτε το βίντεο στο youtube που καταγράφει την Άννα και εξιστορεί τη ζωή της

https://www.youtube.com/watch?v=qyFW7GMqcdI

γ) Φανταστείτε ότι είστε η Άννα Φρανκ και στέλνετε ένα γράμμα (μορφή google docs) σε μία φίλη σας περιγράφοντας την καθημερινότητά σας στο κρησφύγετο, αλλά και εξιστορώντας παράλληλα τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας.

                                              Η σχέση της Άννας με τον πατέρα της 

α) Μπορείτε να  βρείτε σε ποια σημεία του αποσπάσματος περιγράφεται η συναισθηματική σχέση της Άννας με τον πατέρα της.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGL105/229/1685,5378/

β) Στο επόμενο στάδιο να καταγράψετε τα συναισθήματά της σε ένα πίνακα παραθέτοντας τα σχετικά χωρία στο ίδιο αρχείο google docs.

β) Αφού μελετήσετε το κείμενο της Π. Δέλτα “Πρώτες ενθυμήσεις”, να βρείτε και καταγράψετε τα συναισθήματα των δύο ηρωίδων για τους πατέρες τους στο ίδιο αρχείο.

http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C113/351/2367,9011/

                                    Μια άλλη ιστορία της εποχής της Άννας Φρανκ 

α) Ας παρακολουθήσετε την ταινία με τίτλο “The Boy in the Striped Pyjamas” στο youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=PqMshQOE8f0

β) Μετά αναλογιστείτε τα εξής:

Να βρείτε στοιχεία της καθημερινότητας των παιδιών: σχολείο, φιλίες, παιχνίδια, φόβοι.

Πώς επηρεάζονταν οι διαπροσωπικές σχέσεις εκείνη την εποχή;

Πώς αντιδρούν τα παιδιά εκείνης της εποχής ως πράξη αντίστασης;

γ) Να τα συζητήσετε με τους συμμαθητές σας.

Πηγή

http://toxefteri.blogspot.com/2018/06/blog-post_67.html

 

 

 

 

 

από κάτω από: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, Υλικό| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες για το μάθημα των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ποια είμαι

Ονομάζομαι Μάρθα Πολυστηριάδου. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ.  Κατέχω δύο μεταπτυχιακούς τίτλους στην Ειδική και ενταξιακή αγωγή (University of Sunderland, U.K.) και στη Μεσαιωνική Ελληνική Φιλολογία (Α.Π.Θ.). Είμαι πιστοποιημένη στην αξιοποίηση και την εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη. Γνωρίζω τη γραφή Braille. Έχω δεκαετή εμπειρία στη δημόσια εκπαίδευση στην ειδική αγωγή. Ζω στη Δράμα και εργάζομαι στα τμήματα εντάξης του 2ου Γυμνασίου Δράμας.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων