Το τετράδιό μου

Σημειώσεις μιας φιλολόγου ειδικής αγωγής

Βρες τη σωστή δομή της παραγράφου

Φεβ 20235

Αναγνωστική κατανόηση για παιδιά με Δυσλεξία

Άσκηση

Υλικά: φωτοτυπία κειμένου και ψαλίδι

Εφαρμογή:

Ξεκινάμε με το να διαλέξουμε ένα κείμενο ανάλογο με τις δυσκολίες του παιδιού. Κόβουμε όλες τις παραγράφους. Έπειτα κόβουμε την εισαγωγική πρόταση κάθε παραγράφου.

Κόβουμε τις παραγράφους και τις πρώτες προτάσεις!Συνεχίζουμε αφαιρώντας τις πρώτες προτάσεις. Τις αφήνουμε δίπλα στο παιδί σε τυχαία σειρά.Στόχος είναι το παιδί να επιλέξει τη σωστή εισαγωγική πρόταση κάθε παραγράφου ανάλογα με το νόημα της. Έτσι συνθέτει πάλι την ιστορία σαν ένα παζλ!

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με τις λεπτομέρειες και στην κατακλείδα.

Η ίδια άσκηση γίνεται και ψηφιακά αξιοποιώντας τις εφαρμογές WordWall, eclass, e-me.

 

 

 

από κάτω από: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις| με ετικέτα  |  | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βρες τη σωστή δομή της παραγράφου    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ποια είμαι

Ονομάζομαι Μάρθα Πολυστηριάδου. Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Α.Π.Θ.  Κατέχω δύο μεταπτυχιακούς τίτλους στην Ειδική και ενταξιακή αγωγή (University of Sunderland, U.K.) και στη Μεσαιωνική Ελληνική Φιλολογία (Α.Π.Θ.). Είμαι πιστοποιημένη στην αξιοποίηση και την εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη. Γνωρίζω τη γραφή Braille. Έχω δεκαετή εμπειρία στη δημόσια εκπαίδευση στην ειδική αγωγή. Ζω στη Δράμα και εργάζομαι στα τμήματα εντάξης του 2ου Γυμνασίου Δράμας.



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων