«Το σχολείο δεν πρέπει να θέλει να είναι τίποτα περισσότερο παρά ένα παιχνίδι της ζωής» Freud

κατάλογος

Joan Miró

Screenshot_1

“Χρειάστηκε να γεράσω για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί” H. Miro

Και το ταξίδι μας στην Ευρώπη συνεχίζεται με επόμενο σταθμό την όμορφη Ισπανία όπου εκπροσωπείται καλλιτεχνικά από τον Joan Miró.

Εντοπίζουμε την Ισπανία στο χάρτη, τοποθετούμε τη σημαία της και τον ζωγράφο μας.

DSCN5794

Βλέπουμε σχετικά βίντεο για την Ισπανία

Αρχικά τα παιδιά καλούνται να µάθουν για τη ζωή του καλλιτέχνη µέσα από µια σύντοµη ιστορία, η οποία θα τους θυµίζει παραµύθι  «Πριν από λίγα χρόνια σε µια χώρα όχι πολύ µακριά από την Ελλάδα, την Ισπανία, ζούσε ένας σπουδαίος ζωγράφος, που τον έλεγαν Μιρό. Σπούδασε δίπλα σε άξιους δασκάλους και έµαθε να ζωγραφίζει διάφορες εικόνες µε σχήµατα και χρώµατα. Ταξίδεψε πολύ, στην Αµερική, στην Ασία, σε πόλεις και χωριά, µε σπήλαια, χωράφια και θάλασσες. Και µε όλες αυτές τις εικόνες να περνούν µπροστά απ’ τα µάτια του έφτιαξε πίνακες ζωγραφικής και µε ό,τι έβρισκε στις βόλτες του έφτιαξε όµορφα αγαλµατάκια». Με τρόπο παιχνιδιάρικο και ύφος έτοιµο να κεντρίσει τη φαντασία των µικρών παιδιών τονίζω όποια στοιχεία θεωρώ σηµαντικά στα έργα σταθµούς. Φτιάχνουμε τη βιογραφία του

Screenshot_2

pizap.com14544432835501

Στη συνέχεια παρατηρούμε διάφορους πίνακες του ζωγράφου και διακρίνουμε ότι τα έργα του αποτελούνται από απλές γραμμές, καμπύλες, ευθείες και έντονα χρώματα.Παρακολουθούμε και διάφορα βιντεάκια

 

 

Ζωγραφίζουμε σαν το Miró παίζοντας με το παρακάτω φύλλο εργασίας που το βρήκα εδώ και με ένα ζάρι. (Ανάλογα με τον αριθμό που έφερναν στο ζάρι έπρεπε να ζωγραφίσουν με τα σχήματα του ΜΙΡΟ, το σώμα, το κεφάλι, τα μάτια, τα χρώματα).

pizap.com14544449969111Αφού ολοκληρώσουν όλα τα παιδιά το σχέδιο τους  περνάνε με τη σειρά στο καβαλέτο για να βάλουν χρώμα στα έργα τους.

pizap.com14544457684851και ορίστε ολοκληρωμένη η δουλειά μας.

DSCN59371

Κλείνουμε τα μάτια και τα παιδιά ακούν  ισπανική κιθάρα

https://www.youtube.com/watch?v=359Bxg4Tp1w

pizap.com14544483116021Αφού χαλαρώσαμε, τους έδειξα τους παρακάτω πίνακες

Screenshot_22Κοινό τους σημείο ήταν “ο κόκκινος κύκλος” όπως χαρακτηριστικά μου είπαν. Τα προέτρεψα να φτιάξουμε μια ιστορία. Το αποτέλεσμα θα το δείτε παρακάτω

Τα παιδιά την άλλη μέρα το αναδιηγούνται στους συμμαθητές τους

pizap.com14544489635691Τους διαβάζω το σχετικό βιβλίο και βρίσκουμε αρκετές εικόνες ίδιες με τη δική μας ιστορία

Screenshot_4Αποφασίζουμε να φτιάξουμε και εμείς το δικό μας τσίρκο αφού παρακολουθήσαμε πρώτα το σχετικό βίντεο

Τα παιδιά ξετρελάθηκαν γιατί τα περισσότερα δεν είχαν ξαναδεί ποτέ τους τσίρκο

pizap.com14544497360211Τέλος η εβδομάδα μας έκλεισε με ένα ομαδικό μόμπιλ

pizap.com14544500143291

ιδέα που τη βρήκα εδώ

Προηγούμενη

Paul Klee

Επόμενο

Piet Modrian-Ολλανδία

  1. Σταυροπούλου Ελένη

    Τόσο ωραίες ιδέες , πρωτότυπες που βοηθούν τα παιδιά, αλλά και εμάς τα μεγαλύτερα παιδιά, να προσεγγίσουμε και να πλησιάσουμε καλύτερα το έργο κάποιων σπουδαίων ζωγράφων.
    Μπράβο Μένια , υπέροχα!!

  2. Συγχαρητηρια καταπληκτικη δουλεια!

  3. Επισκεφτειτε και το δικο μου blog taxidiatexnis.blogspot.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση