Ενότητα 1η
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μέσα από την καταγραφή προσωπικών βιωμάτων και αντιλήψεων οδηγούνται σταδιακά στην οργάνωση των παραπάνω σε παράγραφο και έρχονται σε επαφή με τους τρόπους ανάπτυξης των παραγράφων.Παράλληλα συνδέονται τα Εισαγωγικά κείμενα (Μέρος Α΄) με το Δ΄(Τρόποι ανάπτυξης παραγράφου), Ε΄(Λεξιλόγιο) και ΣΤ΄(Δραστηριότητες παραγωγής λόγου)
Υποστηρικτικό υλικό για την εμπέδωση της διδασκαλίας
10 Σεπτεμβρίου 2014 |
Δεν υπάρχουν σχόλια
Αφήστε μια απάντηση