Η διδακτική παρέμβαση με ΤΠΕ και άλλες παράμετροι.

Τι γίνεται όταν θες να κάνεις διδακτική παρέμβαση στα πλαίσια της επιμόρφωσης β επιπέδου σε ένα συγκεκριμένο μάθημα και ενώ υπάρχουν και τα τεχνικά μέσα το μάθημα αυτό το διδάσκεις στο χειρότερο τμήμα του σχολείου εξαιτίας του οποίου το σχολείο δεν θα πάει ούτε ολοήμερη εκδρομή; Δεν μιλάμε για απλώς ανήσυχα παιδιά, μιλάμε για μια ομάδα αδιάφορη  για το μάθημα “που δεν τραβάει” ενώ κατ΄ εξακολούθηση όχι μόνο οι μαθητές ενοχλούν την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά  έχουν προχωρήσει και  σε παραβατικές συμπεριφορές. Προσωπικά φοβάμαι για την ασφάλεια του εργαστηρίου. Όταν πριν λίγο καίρο έγινε εργασία στον διαδραστικό πίνακα στην καλύτερη περίπτωση αδιαφόρησαν. Το εργαστήριο βέβαια θα τους παρέχει μεγαλύτερη αυτενέργεια. Δεν ξέρω τι να κάνω.

Από την άλλη ίσως αυτή είναι και η πρόκληση του πράγματος,  δηλαδή να διερευνήσουμε πως λειτουργούν τα ΤΠΕ σε τέτοιες δύσκολες ομάδες. Προσωπικά σκέφτομαι να το τολμήσω. Ίσως τα αποτελέσματα να με εκπλήξουν.

roloi-mathitwn_590_b