no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Τριήμερη εξόρμηση στα Σφακιά

Συγγραφέας: | 29 Ιουνίου, 2017
| 2 σχόλια |

Ορειβατική ομάδα ΠΛΗ 23,24,25 Ιουνίου 2017

Έχει γίνει πλέον παράδοση για τον όμιλο μας να τελειώνει η σχολική χρονιά με μια πολυήμερη πεζοπορία με διανυκτέρευση στο ύπαιθρο!!! Φέτος η ομάδα μας αποτελούνταν από έξι μαθητές , όλοι τελειόφοιτοι. Αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας στην νότια Κρήτη.

Το ξεκίνημα για τα Γλυκά Νερά

Η όμάδα, στην αρχή.

Πάνω από τα Γλυκά Νερά.

Ξεκινήσαμε την πορεία μας από την χώρα Σφακίων ακολουθώντας το μονοπάτι Ε4. Η πρώτη στάση μας έγινε στα Γλυκά Νερά όπου και απολαύσαμε την πρώτη μας βουτιά, μετά συνεχίσαμε προς το Λουτρό και καταλήξαμε για διανυκτέρευση στην παραλία Μάρμαρα.

Το καφενεδάκι στην Αράδαινα

Το πρωί της δεύτερης ημέρας ξεκινήσαμε την ανάβαση του φαραγγιού της  Αράδαινας και μετά από τρεις ώρες δύσκολης ανάβασης φτάσαμε στο ομώνυμο ερειπωμένο χωριό σε υψόμετρο 560 μ.Μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα ξεκινήσαμε την κάθοδο μας για την παραλία του Αγίου Παύλου μέσα από ένα πανέμορφο μονοπάτι γεμάτο πεύκα.

Η ομάδα, στο τέλος…

Το τέλος της ημέρας μας βρήκε στο χωριό Αγία Ρουμέλη, όπου και διανυκτερεύσαμε στην παραλία. Την τρίτη ημέρα πήγαμε έως την είσοδο του φαραγγιού της Σαμαριάς, είδαμε τις περίφημες Πόρτες και μετά γυρίσαμε ν ́απολαύσουμε την παραλία με την εκβολή του ποταμού της Σαμαριάς.

Η δροσιά του ποταμιού στην Αγία Ρουμέλη

Οι μαθητές ήταν ενθουσιασμένοι, παρά την κούραση, και δώσαμε ραντεβού για την επόμενη χρονιά.

Οι μαθητές που συμμετείχαν είναι: