«ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ» ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 υλοποιήθηκε βιωματική δράση με το τμήμα της Γ1 γυμνασίου από τη διδάσκουσα κ. Ρίζου Γεωργία-Ιωάννα  με τίτλο «Το αλφαβητάρι της εφηβείας» στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας «Εφηβεία: Ανακαλύπτοντας τον εαυτό μου». Στόχος της δράσης ήταν οι μαθητές/τριες να εκφραστούν για την εφηβική περίοδο που διανύουν ζωγραφίζοντας μέσα στην τάξη.

Μέσα από τις ζωγραφιές τους εστίασαν σε λέξεις και φράσεις που τους χαρακτηρίζουν, αναδεικνύοντας προβληματισμούς αλλά και αισιόδοξα μηνύματα της εφηβικής ζωής, αναφερόμενοι σε αξίες και συναισθήματα που βιώνουν. Το κλίμα ήταν θετικό και ενθαρρυντικό για τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν με προθυμία και ενθουσιασμό. Η δράση ολοκληρώθηκε με τη συνεργασία των μαθητών που εκφράστηκαν αποτυπώνοντας όνειρα, ανησυχίες και προσδοκίες για το αύριο που ελπίζουν να είναι καλύτερο για όλους!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *