Η «Οδύσσεια» του Ομήρου δεν είναι μόνο ένα αρχαίο έπος· γράφτηκε πριν από χιλιάδες χρόνια, αλλά ακόμα και σήμερα μας εμπνέει. Στη ραψωδία ε, διαβάσαμε για την πάλη του Οδυσσέα με τη θάλασσα, τα κύματα, τον άνεμο. Η θάλασσα του Ομήρου, άγρια και απέραντη, έγινε το σκηνικό για έναν συναρπαστικό αγώνα επιβίωσης. Οι μαθητές δε διάβασαν απλώς ένα κείμενο, αλλά προσπάθησαν να το κάνουν βίωμα. Έπιασαν τα πινέλα, έγραψαν στίχους αλλά και τραγούδια για τον αγώνα του να γυρίσει στην Ιθάκη. Τα τραγούδια, τα ποιήματα και τις ζωγραφιές έφτιαξαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του α1 και α2 γυμνασίου.
Ιωάννα Ξενικάκη
Τα ποιήματα και τα τραγούδια των μαθητών και μαθητριών μπορείτε να τα ακούσετε εδώ:





