Προετοιμασία για την έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2026-2027

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα
Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού,
(ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2026-2027 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά
μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες,
εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως
τις 02-04-2026, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Επισημαίνεται ότι στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση
κατοικίας του/της μαθητή/τριας.

Επιστολή προς γονείς

Υπεύθυνη Δήλωση Α

Υπεύθυνη Δήλωση Β

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *