Δραστηριότητα 20η. “Μικροί προγραμματιστές”

 

Αυτή την εβδομάδα θα γίνουμε «μικροί προγραμματιστές»! Παίζοντας θα καθοδηγήσουμε εμείς τον υπολογιστή τι να κάνει!

1. Τάισε τη γατούλα όσο πιο πολλά τυράκια μπορείς…

Γάτα και τυράκι (Μαθαίνω να προγραμματίζω) από το Φωτόδεντρο (οδηγίες)

Εάν χάσεις σου εμφανίζεται το μήνυμα “η γάτα χτύπησε στον τοίχο. Προσπάθησε πάλι“, οπότε για να ξεκινήσεις από την  αρχή πατάς “Νέο Πρόγραμμα“. Δες την εικόνα!

 

2. Run Marco!, οδήγησε το Marco ή τη Sophia στο τέλος του μονοπατιού. Στην αρχή κάθε ενότητας, δίνεται μια μικρή οπτική εξήγηση της οδηγίας που βάζεις (παρουσιάζεται σαν φύλλο χαρτιού που διαβάζεις και βάζεις στο βιβλίο). Στόχος του παιχνιδιού είναι χρησιμοποιώντας τις οδηγίες να οδηγήσεις τα παιδάκια στο κίτρινο τετράγωνο, αποφεύγοντας τους θάμνους. Εάν θέλεις να σβήσεις μια οδηγία τη μετακινείς στον κάδο. Δες το βίντεο για να σε βοηθήσει περισσότερο.