ταξίδι στην γνώση

μαθαίνω και δημιουργώ

Ταξιδεύουμε στον κόσμο

Μαΐ 201910

Κάθε ήπειρος θα αποτελεί ένα σχέδιο εργασίας των μαθητών (ομαδοσυνεργατικά) όπου η κάθε ομάδα εξετάζει κάθε ήπειρο μέσα από το ρόλο:

α) του γεωγράφου,

β) του περιηγητή/ τουρίστα,

γ) του δημοσιογράφου,

δ) οικολόγου/ περιβαλλοντολόγου

ε) του ιστορικού, κ.ά.

Όλοι οι μαθητές στο τέλος πρέπει να έχουν συμπληρώσει για κάθε ήπειρο τα βασικά χαρακτηριστικά της (ταυτότητα της ηπείρου).

Η παρουσίαση μπορεί να περιλαμβάνει χάρτες της ηπείρου, αφίσες που θα έχουν κατασκευάσει οι μαθητές με τα χαρακτηριστικά της (ζωγραφική, κολάζ, κτλ.), έκθεση φωτογραφιών, ιστορία, πολιτισμό –μουσεία, τέχνη, μουσική, ζωγραφική, θέματα της επικαιρότητας, κ.ά.

Οι εργασίες των μαθητών :

το περιβάλλον

Θιβέτ- Φούτζι

Πουκέτ

νεκρά θάλασσα

Μαλαισία

Κορέα

Καζακστάν

Ισπανία

Γερμανία

Γαλλία

Ιαπωνία

Βιρμανία

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Το ημερολόγιο μου

Μάιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ   Ιούν »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Translate

σελίδες εκπαίδευσης

σελίδες εκπαίδευσης

ηλεκτρονική διδασκαλία

ηλεκτρονική  διδασκαλία

περί ανέμων υδάτων και σχολείου

περί ανέμων υδάτων και σχολείου

Διαβάζοντας.. από τον Οδυσσέα Ελύτη

Μέσα στη θλίψη της απέραντης μετριότητας,
που μας πνίγει από παντού,
παρηγοριέμαι ότι κάπου,
σε κάποιο καμαράκι,
κάποιοι πεισματάρηδες αγωνίζονται να εξουδετερώσουν τη φθορά.

Τα τρία Τ της επιτυχίας:
Ταλέντο, Τόλμη, Τύχη.
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου…
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου…

Με τι πέτρες τι αίμα και τι σίδερο
και τι φωτιά είμαστε καμωμένοι
ενώ φαινόμαστε από σκέτο σύννεφο.



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων