Οι μαθητές της Α’ τάξης, θα αναζητήσουν πληροφορίες για το θεσμικό πλαίσιο και τα στάδια δημιουργίας μιας τεχνικής επιχείρησης, κατά την διάρκεια των μαθημάτων «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» και «ΣΕΠ». Οι μαθητές της Β’ και Γ’ τάξης των τομέων Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής-Αυτοματισμού και Μηχανολογίας, θα εξειδικεύσουν το είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών της επιχείρησης, στο πλαίσιο του μαθήματος «Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις». Θα ακολουθήσει συνάντηση μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μαθητών για να προσδιοριστούν οι λεπτομέρειες της δημιουργίας της επιχείρησης. Οι μαθητές θα μοιράσουν μεταξύ τους, τους ρόλους (θέσεις εργασίας) της επιχείρησης, όπως Διευθύνων Σύμβουλος, Οικονομικός/κη Διευθυντής/ρια, Υπεύθυνος διαχείρισης δημόσιων σχέσεων και ιστοσελίδας, Υπεύθυνος Συνεργείου, Τεχνικοί.
Οι μαθητές της Β τάξης του τομέα πληροφορικής, σε συνεργασία με τους μαθητές της υπόλοιπης ομάδας, θα δημιουργούν την ιστοσελίδα της εικονικής επιχείρησης, στο πλαίσιο του σχετικού μαθήματος της ειδικότητάς τους.
Θα διοργανωθούν δύο ημερίδες. Η πρώτη θα έχει θέμα: «Ασφαλής χρήση μιας Εσωτερικής Ηλεκτρικής Εγκατάστασης (ΕΗΕ). Ηλεκτροπληξία: Αντιμετώπιση και πρώτες βοήθειες» και θα την παρακολουθήσει το σύνολο της σχολικής κοινότητας. Μετά από αυτή την ενημέρωση, οι μαθητές της Α-τάξης θα αναλάβουν να δημιουργήσουν ένα εγχειρίδιο ασφαλούς χρήσης μιας ΕΗΕ. Το εγχειρίδιο αυτό θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εικονικής επιχείρησης και θα διανεμηθεί από ομάδα μαθητών σε ανοικτή ημερίδα στην τοπική κοινότητα.
Η δεύτερη ημερίδα, με θέμα: «Πρότυπο HD384 και Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη (μετρήσεις και ορθή συμπλήρωση)» θα διοργανωθεί σε συνεργασία με τον Γιώργο Σαρρή (μέλος της Τεχνικής Επιτροπής ΤΕ 82, «Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις κτιρίων» για το πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384). Η ημερίδα αυτή θα αφορά στην κατάρτιση του «τεχνικού τμήματος» της εικονικής επιχείρησης, και εν γένει τους μαθητές των τομέων Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής-Αυτοματισμού και Μηχανολογίας.Οι μαθητές των τομέων Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής-Αυτοματισμού και Μηχανολογίας, με βάση τις πληροφορίες και δεξιότητες που θα έχουν αποκομίσει από την δεύτερη ημερίδα, με την επίβλεψη των Καθηγητών τους, θα πραγματοποιήσουν τον έλεγχο της Ηλεκτρικής εγκατάστασης του Σχολείου, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Πρότυπο ΕΛΟΤ HD 384 για την ασφαλή λειτουργία των χώρων ψυχαγωγίας και συνάθροισης κοινού. Οι μετρήσεις θα υλοποιηθούν με την βοήθεια του πολυοργάνου ελέγχων HD 384 και την παρουσία ενός εκπρόσωπου του Συνδέσμου Εργοληπτών Ηλεκτρολόγων Λέσβου. Στη συνέχεια, οι μαθητές θα είναι σε θέση να συμπληρώσουν το ειδικό έντυπο της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη του ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΔΕΔΔΗΕ).
Οι μαθητές της Α’ τάξης, με το εγχειρίδιο Ασφαλούς Χρήσης μιας ΕΗΕ, που θα έχουν δημιουργήσει, θα αναλάβουν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της τοπικής κοινότητας, όπως η διανομή του στον τοπικό τύπο και στα κεντρικά σημεία της δημοτικής ενότητας.
Η ομάδα της εικονικής επιχείρησης θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα των δράσεών της κατά την ανοικτή ημερίδα που προγραμματίζεται από το Σχολείο μας να πραγματοποιηθεί τον Mάιο του τρέχοντος σχολικού έτους 2020-2021.
1 σκέψη στο “Προγραμματισμός δράσεων”
Τα σχόλια είναι κλειστά.
Μπράβο Γρηγόρη, η αρχή που έκανες είναι εξαιρετική!!!