Αξιολόγηση μαθητών/τριών Α/θμιας Εκπ/σης

prosfyges400 3

“Για την αξιολόγηση των μαθητών και την επανάληψη τάξης στο Δημοτικό Σχολείο ισχύουν όσα προβλέπονται από τα Π.Δ. 8/1995 (Α ́3) & Π.Δ. 121/1995 (Α ́75) και στη με αρ. πρωτ. Φ.7Α/ΦΜ/212191/Δ1/4-12-2017 Υ.Α. (Β ́4358) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει” [με την υπ’ αριθμ. Φ.7Α/ΑΙ/38528/Δ1/17-03-2020 Υ.Α. (ΦΕΚ 1509 Β)].

Άρθρο 1 της υπ’ αριθμ. Φ.7Α/ΦΜ/212191/Δ1/4-12-2017 Υ.Α. (Β ́ 4358)
“Αξιολόγηση του μαθητή είναι η συνεχής παιδαγωγική διαδικασία με την οποία παρακολουθείται η πορεία της μάθησης, προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματα και εκτιμώνται συγχρόνως και άλλα χαρακτηριστικά τα οποία σχετίζονται με το έργο του σχολείου. Πρώτος στόχος της είναι η συνεχής βελτίωση της διδασκαλίας αλλά και η συνεχής ενημέρωση εκπαιδευτικών και μαθητών για τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους, ώστε να επιτυγχάνονται τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Σε καμιά περίπτωση δεν έχει χαρακτήρα ανταγωνιστικό για το μαθητή του Δημοτικού Σχολείου και δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση στα μαθήματα του Ωρολογίου Προγράμματος, αλλά και σε άλλα χαρακτηριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που αναπτύσσει, η δημιουργικότητά του, η συνεργασία με τους συμμαθητές του και ο σεβασμός του κανονισμού λειτουργίας του σχολείου”.

Παπακωνσταντίνου Μ., Αξιολόγηση μαθητών/τριών: νομικό πλαίσιο και φάκελος εργασιών μαθητών (portfolio)



Λήψη αρχείου

Γραπτά μέσα αξιολόγησης
Γραπτά μέσα αξιολόγησης μαθητών/τριών (στον Οδηγό του ΙΕΠ  για τον εκπαιδευτικό με εργαλεία Σύγχρονης Προσέγγισης της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής για το Δημοτικό)

 

 

 

Μη γραπτά μέσα αξιολόγησης
Μη γραπτά μέσα αξιολόγησης μαθητών/τριών (στον Οδηγό του ΙΕΠ  για τον εκπαιδευτικό με εργαλεία Σύγχρονης Προσέγγισης της Διαφοροποιημένης Παιδαγωγικής για το Δημοτικό)