Οδηγίες & Επιμόρφωση ΥΠΑΙΘ/ΙΕΠ/Unicef

robinson-169hero-portfolio-shutterstock

ΥΠΑΙΘ (2022), Καθορισμός πλαισίου σχεδίων δράσης σε σχολικές μονάδες Π/θμιας-Δ/θμιας Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής για την ασφαλή χρήση και παιδαγωγική αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων τηλεκπαίδευσης στο διαδίκτυο



Λήψη αρχείου

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

Οδηγός για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό μαθημάτων εξ αποστάσεως του ΙΕΠ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της εκπαίδευσης από απόσταση»

Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση. Απαιτείται εγγραφή στην Πλατφόρμα Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων (MOOC) LEARN του Ε.Α.Π.

«Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση»

Ταχύρρυθμο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Πανεπιστημίου Αιγαίου για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης. Απαιτείται εγγραφή στην πλατφόρμα Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων elearn του Πανεπιστημίου Αιγαίου.


Αξιοποίηση ψηφιακών πόρων στην τηλεκπαίδευση

Παπαδημητρίου Σ., “Η συμβολή της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης στην εξ αποστάσεως σχολική εκπαίδευση”, Επιστημονική Τηλε-διημερίδα «Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Σχολική Πραγματικότητα” (25-26/04/2020), ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας

Παπαδημητρίου Σ., «Ανοιχτοί εκπαιδευτικοί οπτικοακουστικοί πόροι: καλές πρακτικές αξιοποίησης στο σχολείο του 21ου αιώνα», Διημερίδα: «Η πρόκληση της ανοιχτής εκπαίδευσης» (30-31 Μαΐου 2020), ΕΕΛΛΑΚ


Unicef

LearnIn παιδαγωγικό μοντέλο αναφοράς

Υποστήριξη των μαθητών στο σπίτι κατά τη διάρκεια του lockdown



Λήψη αρχείου

Καλωσορίζοντας τους μαθητές πίσω στο σχολείο σε καιρούς αβεβαιότητα



Λήψη αρχείου