ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Στην εποχή της πληροφορίας, της γνώσης και της πολυπολιτισμικότητας, πάγιο ζητούμενο κάθε εκπαιδευτικού συστήματος, είναι η ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης να ανταπο-κρίνεται στις ανάγκες ενός κόσμου που συνεχώς μεταβάλλεται.
Τούτο το τελευταίο επιβάλλει την προσέγγιση των διαφόρων εννοιών που οι μαθητές μαθαίνουν στο σχολείο μέσα από τη συμβολή πολλών επιστημών και αναμφίβολα της τέχνης (διαθεματική προσέγγιση). Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης σε καμιά περίπτωση δεν καταλύει την αυτονομία των μαθημάτων, αλλά συντελεί στην αλληλοσυσχέτιση και διασύνδεσή τους τόσο μέσα από τη διάχυση βασικών διαθεματικών εννοιών (π.χ. ο χρόνος και ο χώρος) όσο και με την αφιέρωση χρόνου για διαθεματικές δραστηριότητες (10% στο τέλος κάθε θεματικής ενότητας ή εβδομαδιαίο δίωρο στα πλαίσια του θεσμού της Ευέλικτης Ζώνης).