Ακολουθείστε τον περίπατο των μαθητών της Γ΄δημοτικού στον Μινωικό Πολιτισμό πατήστε : ekpedeftiko_senario_minoikosp
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ:Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Μάθημα: Μελέτη Περιβάλλοντος Τάξη Β΄ Θεμ,Εν. :17 Η ΔΙΑΤΡΟΦΉ ΜΑΣ
Για να δείτε το εκπαιδευτικό μας σενάριο με θέμα τη ΔΙΑΤΡΟΦΗ, κατεβάστε diatrofi_senario
Δραστηριότητα 13η:mindomo
Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος,τάξηΒ,Θεματική ενότητα:2″Η συνοικία μου”Διδακτική ενότητα:2.6.”Ανακαλύπτω το πράσινο στη συνοικία μου”.Για να δείτε το διαχωρισμό των φυτών σε δέντρα, θάμνους πόες και τον τρόπο που τα πιαδιά πλοηγούνται στο διαδίκτυο με αφορμή ενσωματωμένα πολυμέσα, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 14η:pathfinder-αποστολή ηλεκτρονικής κάρτας
Μάθημα:Γλώσσα, Τάξη Β΄, Θεματική Ενότητα 14: “Με προσκαλούν και προσκαλώ”. Για να δείτε την κάρτα που δημιουργήσαμε στο ολοήμερο με τα παιδιά, πατήστε 14drastiriotita_pathfinder
Δραστηριότητα 12η :zunal-ιστοεξερεύνηση
ΜΑΘΗΜΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΑΞΗ: Γ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 9 Ο ΜΙΝΩΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: 9.2 ΤΟ ΑΝΑΚΤΟΡΟ ΤΗΣ ΚΝΩΣΟΥ
Για να δείτε πώς εργαστήκαμε με τα παιδιά πάνω σ΄αυτή την διδακτική ενότητα στα πλαίσια μιας ιστοεξερεύνησης, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 11η: animoto
ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΤΑΞΗ Β΄, ΘΕΜ.ΕΝ.1: ” ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”, ΔΙΔ.ΕΝ.1.3 “Το περιβάλλον του σχολείου μου”
Για να δείτε διάφορες δραστηριότητες του ολοήμερου τμήματός μας, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα10η: hotpotatoes-jcross
Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, Τάξη Β΄,Θεματική Ενότητα 7.3 “Τι προσφέρουν τα φυτά”, Διδακτική ενότητα : “Τα φυτά στη διατροφή μας”. Για να δείτε το σταυρόλεξο που δημιουργήσαμε με ερωτήσεις σχετικά με τη διατροφή, πατήστε hotpotatoes
Δραστηριότητα 9η:e-book, issuu
Μάθημα :Γλώσσα Β Τάξη,Ενότητα 10: “Προσοχή!Τι λέει εκεί;”, Τετράδιο Εργασιών, άσκηση 5.
Για να δείτε το βιβλιαράκι που δημιουργήθηκε με τις εργασίες των παιδιών στο ολοήμερο τμήμα, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 8η:prezi
Μάθημα:Αισθητική Αγωγή-εικαστικά, Τάξη Β, Θεματική ενότητα:Δ “Ταξίδια στο φανταστικό κόσμο των δημιουργών” Διδακτική ενότητα:Δ4 “Το ραντεβού των σκουπιδιών” .Για να δείτε πώς τα παιδιά μεταποίησαν σε παιχνίδια και σε καλλιτεχνικές δημιουργίες τα σκουπίδια, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 7η: joomla! κατασκευή ιστοσελίδας του Ολοήμερου Τμήματος
Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, Τάξη Β΄Θεματική Ενότητα 1: “Το σχολείο” Διδακτική Ενότητα 1.2: “Ηζωή στο σχολείο”
Το Δεύτερο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Χίου , διαθέτει εδώ και χρόνια site.Για να δείτε τη σελίδα που δημιουργήθηκε- ως συνδιαχείριση του site- για τις δραστηριότητες του ολοήμερου τμήματος, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 5η:weebly-ιστοεξερεύνηση
Μάθημα:Μελέτη περιβάλλοντος ,Τάξη Β΄. Θεματική ενότητα13 “Μεταφορές”, Διδακτικές ενότητες13.1 : “Μέσα μεταφοράς” και 13.2: “Μέσα συγκοινωνίας” .Για να δείτε την πρόταση εργασίας με εργαλείο την ιστοεξερεύνηση γι’ αυτό το μάθημα, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 6η:kidspiration-λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης
Μελέτη περιβάλλοντος Β τάξη, Θεματική ενότητα 13: “Μεταφορές”, Διδακτικές Ενότητες:13.1 “Μέσα μεταφοράς” και 13.2 “Μέσα συγκοινωνίας”
Για να δείτε πώς οι μαθητές ταξινόμησαν στον εννοιολογικό χάρτη τα μέσα μεταφοράς και συγκοινωνίας πατήστε kidspiration_drastiriotita_meletib
Δραστηριότητα 4η: on line tools web2, moviemaker
ΑΙΣΘΗΤΙΚΉ ΑΓΩΓΗ-Εικαστικά Α-Β τάξης, ενότ. Β2 “Η παλέτα των λουλουδιών” .Για να δείτε πώς προσάρμοσαν τα παιδιά την προτροπή του μαθήματος να φτιάξουν στεφάνια από λουλούδια στα δεδομένα του Δεκέμβρη,(χριστουγεννιάτικα στεφάνια και άλλα), πατήστε εδώ
Δραστηριότητα 3η:1. Χρήση πολυμεσικής εγκυκλοπαίδειας στην εκπαιδευτική διαδικασία.2.Tux paint 3.Revelation natural Art
Μάθημα:Εικαστικά.Τάξη:Β΄Θεματική Ενότητα:Δ “Ταξίδια , στο φανταστικό κόσμο των δημιουργών” Διδακτική Ενότητα: Δ5: “Ο Πάουλ Κλέε μιλάει με ένα παιδί”.Για να δείτε την επίσκεψή μας στην “γκαλερί” έργων τέχνης του Πάουλ Κλέε,και στη wikipedia, πατήστεgnorimia_ Paul Klee
Για να δείτε τα πρόσωπα που δημιούργησαν τα παιδιά με το σκεπτικό του Πάουλ Κλέε και το εργαλείο tuxpaint, πατήστε tux_paint
Για να δείτε τα πρόσωπα που δημιούργησαν τα παιδιά με το σκεπτικό του Πάουλ Κλέε και το εργαλείο revelation natural art, πατήστε revelation_natural_art
Δραστηριότητα 2η: c-map tools,καλλιέργεια τεχνικών ενεργητικής μάθησης
Τάξη Γ΄, Ιστορία, Θεματική ενότητα:1 “Η δημιουργία του κόσμου” . Διδακτική ενότητα: 1.3 “Οι θεές του Ολύμπου”
Χρήση λογισμικού εννοιολογικής χαρτογράφησης .Για να γνωρίσετε τις θεές του Ολύμπου, πατήστε εδώ
Δραστηριότητα1η:παιδαγωγική αξιοποίηση sites στην εκπαιδευτική διαδικασία(ερευνητικό-ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης)
Μάθημα:Μελέτη Περιβάλλοντος, τάξη Β,Θεματική ενότητα 8: “Διάφοροι τόποι της πατρίδας μου”, Διδακτική ενότητα 8.1 “Μια εκδρομή στο βουνό”.Διαδικτυακή έρευνα στους προεπιλεγμένους από το δάσκαλο ιστότοπους (κατευθυνόμενο ερευνητικό/ανακαλυπτικό μοντέλο μάθησης) όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μια συνολική άποψη της χλωρίδας της ευρύτερης περιοχής της Χίου η οποία στον κύριο όγκο της είναι ορεινή), να αναγνωρίσουν ομοιότητες και διαφορές με τα φυτά της συνοικίας τους(σύνδεση και με την προηγούμενη διδακτική ενότητα «Ανακαλύπτω το πράσινο στη συνοικία μου» και να μάθουν τις ονομασίες τους.Για να επισκεφθείτε τους ιστότοπους πατήστε 1hdrastiriotita_diadiktio
Ιστότοπος με δραστηριότητες του Ολοήμερου Τμήματος του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βροντάδου Χίου