Κυκλοφοριακή Αγωγή

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο θεματικό κύκλο “Ευ Ζην” υλοποιήσαμε πρόγραμμα για την κυκλοφοριακή αγωγή.

Γίναμε άνθρωποι, αυτοκίνητα, ποδήλατα και είδαμε πως πρέπει να κυκλοφορούν όλοι αυτοί στο δρόμο.

Γνωρίσαμε τον κύριο ΚΟΚ, ο οποίος γνωρίζει τα πάντα για την κυκλοφοριακή αγωγή και μας δίνει τις καλύτερες αλλά και υποχρεωτικές οδηγίες σχετικά με την κυκλοφορία.

Παίξαμε, τραγουδήσαμε, κατασκευάσαμε και πήγαμε και μια εκδρομή στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Πάτρας. Εκεί, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτή κάναμε πράξη όσα είχαμε μάθει και φυσικά μάθαμε πολλά ακόμα.

Τα πιο σημαντικά θέματα, στα οποία δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση είναι

1) Περπατάμε στο πεζοδρόμιο

2) Διασχίζουμε περπατώντας (και όχι τρέχοντας) το δρόμο από τη διάβαση πεζών αφού πρώτα ελέγξουμε το δρόμο κοιτάζοντας αριστερά, δεξιά, αριστερά και βεβαιωθούμε πως δεν διέρχεται κάποιο όχημα

3) Στο αυτοκίνητο φοράμε πάντα ζώνη και καθόμαστε στο πίσω κάθισμα. Ποτέ δεν βγάζουμε τη ζώνη αν οι γονείς δεν μας επιβεβαιώσουν ότι μπορούμε να το κάνουμε

4) Όταν οδηγούμε ποδήλατο φοράμε πάντα κράνος και οδηγούμε στον ποδηλατόδρομο, εάν υπάρχει αλλιώς στην άκρη του δρόμου

5) Όταν υπάρχει φανάρι, περιμένουμε το πράσινο φως να ανάψει ή το Γρήγορη, εάν είμαστε πεζοί

Είμαστε πολύ προσεκτικοί όταν κυκλοφορούμε στο δρόμο, για το καλό το δικό μας και των άλλων ❤️

IMG 20260413 123503 IMG 20260413 124029 IMG 20260413 122748

IMG 20260503 124350 IMG 20260503 124017 IMG 20260503 124539 IMG 20260503 123557 IMG 20260503 123527 IMG 20260503 123735 IMG 20260503 123637 IMG 20260503 124639 IMG 20260429 093228 IMG 20260503 124908 IMG 20260503 123426 IMG 20260503 124754 IMG 20260429 091313

Messenger creation AD701387 43C5 4593 BC61 873BC7905FC5