Γνωριμία με το Beebot

Το BeeBot,  η “έξυπνη μέλισσα”είναι ένα ελκυστικό προγραμματιζόμενο ρομπότ για μικρά παιδιά. Είναι ένας εύκολος τρόπος εισαγωγής του προγραμματισμού στην τάξη . Με το BeeBot είμαστε  σε θέση να προγραμματίσουμε και να πραγματοποιήσουμε πολλά σχέδια δράσης. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε στο εργαστήριο τον προσομοιωτή του ρομπότ!

Οι δυνατότητες που έχει το επιδαπέδιο ρομπότ BeeBot

  • Στιβαρή κατασκευή και μικρό σε μέγεθος
  • Ευκρινή κουμπιά (πλήκτρα εντολών)
  • Μνήμη για να προγραμματίσετε μέχρι και 40 βήματα
  • Εύκολος προγραμματισμός
  • Επιβεβαιώνει τις οδηγίες σας (προγραμματισμό) τόσο με χαρακτηριστικό ήχο όσο και αναβοσβήνοντας τα μάτια
  • Μεγάλη ποικιλία και διαθεματικότητα διαθέσιμων σεναρίων
  • Κινείται με βήμα 15 εκατοστών και στρέφεται (αριστερά ή δεξιά) κατά 90° με ακρίβεια
  • Φωτεινές και ηχητικές ενδείξεις για διάφορες λειτουργίες του όπως:
    • Αναβοσβήνει μια φορά τα μάτια και παρέχει τη δυνατότητα ήχου στα πλήκτρα κατά την  εισαγωγή εντολών
    • Αναβοσβήνει συνεχόμενα τα μάτια και παράγει συγκεκριμένο ήχο για ένδειξη ολοκλήρωσης του προγράμματος εντολών

Ο προγραμματισμός της γίνεται με πλήκτρα που βρίσκονται επάνω της (On-board) και μπορεί να προγραμματιστεί για να κινείται με ακρίβεια στο χώρο προχωρώντας μπροστά, πίσω, στρίβοντας αριστερά και δεξιά. Με την απλή και φιλική προς το παιδί διάταξη του, το BeeBot αποτελεί ένα τέλειο σημείο εκκίνησης για τη διδασκαλία του ελέγχου, της κατεύθυνσης (προσανατολισμού) και της γλώσσας προγραμματισμού για τα μικρά παιδιά.

Τα BeeBot έχουν ένα φιλικό και ευχάριστο σχεδιασμό που ικανοποιεί τους μαθητές (και τους εκπαιδευτικούς!).

Κινούνται σε λείες επίπεδες και ελαφρά επικλινείς επιφάνειες διαφόρων υλικών όπως: χαρτί, μουσαμά, τσιμέντο, πλακάκι, ξύλο, πλαστικό, χαλί.

Θυμηθείτε ότι υπάρχουν 4 βασικές έννοιες όταν χρησιμοποιείτε ένα ρομπότ δαπέδου.

1) Γυρίζει επιτόπου.

2) Κινείται προς τα εμπρός και προς τα πίσω κατά μήκος μιας γραμμής.

3) Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των πατημένων κουμπιών που εισάγετε, τόσο περισσότερο μετακινείται.

4) Οι οδηγίες πρέπει να εισάγονται με ακρίβεια από τον χρήστη.

Στην επόμενη εικόνα φαίνεται η πάνω  και η μπροστινή όψη :

 

Διακρίνονται τα κουμπιά ελέγχου μετακίνησης

1 – Κίνηση μπροστά

2-  Κίνηση πίσω

3- Κίνηση δεξιόστροφα

4- Κίνηση αριστερόστροφα

5- Ακύρωση εκτέλεσης εντολής/εντολών

6- Εκτέλεση εντολής/εντολών

7- Παύση εκτέλεσης εντολής/εντολών