Συνεργατική μάθηση

29 Νοεμβρίου 2018 ΕΞΑΡΧΟΥ ΜΑΡΙΑ

Συνεργατική μάθηση

Η συνεργατική μάθηση είναι μία προσέγγιση που αφορά την οργάνωση δραστηριοτήτων στην τάξη μέσα από ακαδημαϊκές και κοινωνικές εμπειρίες μάθησης. Διαφοροποιείται από την ομαδική εργασία και έχει περιγραφεί ως ‘’οικοδόμηση θετικής αλληλεξάρτησης ‘’. Σύμφωνα με αυτήν οι μαθητές πρέπει να εργάζονται σε ομάδες για να ολοκληρώσουν συλλογικά τις εργασίες για την κατάκτηση ακαδημαϊκών στόχων.

Σε αντίθεση με την ατομική μάθηση, η οποία μπορεί να είναι ανταγωνιστική από την φύση της , οι μαθητές μαθαίνουν συνεργατικά:

  • να αξιοποιούν τις πηγές και τις δεξιότητες των υπολοίπων
  • να ρωτούν ο ένας τον άλλον για πληροφορίες
  • να αξιολογεί ο ένας τις ιδέες του άλλου
  • να παρακολουθεί ο ένας την εργασία του άλλου , κλπ

Ο ρόλος του δασκάλου

Επιπλέον, ο ρόλος του δασκάλου αλλάζει με το να παρέχει πληροφορίες για τη διευκόλυνση της μάθησης των μαθητών. Επιτυγχάνουν όλοι , όταν επιτυγχάνει η ομάδα . Οι Ross και Smyth (1995) περιγράφουν τις εργασίες της συνεργατικής μάθησης ως:

  1. δημιουργικές
  2. «ανοιχτού» τύπου
  3. απαιτούν υψηλές νοητικές λειτουργίες

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία Ετικέτες: , .

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται.


Kατηγορίες

Πρόσφατα άρθρα

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ο χρόνος μας είναι πολύτιμος…

Ιστορικό

Μεταστοιχεία


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση