2ο & 3ο Εργαστήριο Δ.

2ο εργαστήριο – Συμβόλαιο ομάδας Να αναπτύξουν τα παιδιά μια θετική εικόνα για τον εαυτό τους.

Μετά τη συμπλήρωση του Δέντρου της Ομάδας, βάζουμε μουσική και προτρέπουμε τα παιδιά να σηκωθούν για να χορέψουν σύμφωνα με τη διάθεση που τους προκαλεί η μουσική. Προσπαθούμε στο προτεινόμενο χρόνο να έχουν «χαρίσει» ευγενικούς χαιρετισμούς και Θετικές φράσεις  σε όσο περισσότερα παιδιά γίνεται -αν όχι όλα Μετά από το κινητικό παιχνίδι σταματά η μουσική. Τα παιδιά κάθονται στη μοκέτα να ξεκουραστούν.Τους προτείνουμε –όσα θέλουν και μπορούν- να κρατήσουν κλειστά τα μάτια τους για ένα λεπτό και καθώς θα έρθει στα αυτιά τους μια ήρεμη μουσική  να αναλογιστούν και να κρατήσουν στο μυαλό τους όλα εκείνα τα θετικά που χάρισαν στους άλλους και που δέχτηκαν από τους άλλους ως «δώρο». Στη συνέχεια, οι κανόνες γράφτηκαν/σχεδιάζονται από τα παιδιά στις φαρδιές λωρίδες χαρτιού.Τέλος, οι λωρίδες τυλίγονται δημιουργώντας κρίκους (περνώντας η καθεμιά λωρίδα μέσα από τον προηγούμενο κρίκο) ώστε να φτιάξουν μία χάρτινη αλυσίδα.

Η αλυσίδα της φιλίας  της ομάδας μας.

1697360371073

1697360371091

3ο εργαστήριο- «Οι αρχικές μας ιδέες!» (Δραστηριότητα κινητική συγκέντρωσης με ατομικό ιχνογράφημα και κολλάζ.)

Να εκφράσουν τις αρχικές τους ιδέες μέσα από το σχέδιο, την προφορική  παρουσίαση των σχεδίων και τη δημιουργία κολλάζ.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η ανίχνευση αρχικών ιδεών των παιδιών για την έννοια της διαφορετικότητας και δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη σε ομαδικό κολλάζ  Ζητάμε από τα παιδιά να μας ζωγραφίσουν ό,τι τους έρχεται στο μυαλό όταν ακούνε τη λέξη διαφορετικότητα.

Ακολουθεί παρουσίαση των ιχνογραφημάτων. Συζήτηση και τοποθέτηση αυτών σε πίνακα –δημιουργία εννοιολογικού χάρτη.

1697360281884

 

 

Κατηγορίες: ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.