Ευχαριστούμε τα μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων Νηπιαγωγείου για τις εργασίες συντήρησης στην αυλή του σχολείου μας και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την δωρεά 4 τραπεζιών πικ νικ.
Τα παιδιά μας τα υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και μαζί με τα προηγούμενα παιχνίδια δωρεά του Συλλόγου θα τα απολαμβάνουν εφεξής στα διαλείμματά τους τις ηλιόλουστες ημέρες!





