…τρίζουν ν’ ανοίξουν….

Τις τελευταίες ημέρες εκτός από τις σαρωτικές αλλαγές  στην Τεχνική Εκπαίδευση, όπου ένας τεράστιος αριθμός εκπαιδευτικών θέσεων χάθηκε, υπάρχει και  ένας καταιγισμός πληροφοριών συχνά αντικρουόμενων και αντιφατικών, ο οποίος δημιουργεί ένα κλίμα αναστάτωσης και ανησυχίας στο σύνολο της εκπ/κης κοινότητας

Σε ένα περιβάλλον κρίσης όπου η οικονομικά ωφελιμιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης φαίνεται να πλήττει γνωστικά αντικείμενα, ειδικότητες ακόμα και τύπους εκπαίδευσης δεν είναι το συντεχνιακό συμφέρον που πρέπει να προασπιστεί αλλά το ίδιο το δημόσιο σχολείο και το περιεχόμενο της Παιδείας. Σε αυτή τη λογική, οι Σ.Σ. Φ.Α., όχι ως συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών της ειδικότητάς μας  (αφού κάτι τέτοιο υπερβαίνει τον θεσμικό μας ρόλο και δεν είναι και επιθυμία μας) αλλά ως επιστημονικά και παιδαγωγικά υπεύθυνοι ενός γνωστικού αντικειμένου το οποίο διεθνώς ανήκει στον σκληρό πυρήνα των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων θεωρήσαμε χρέος μας να ζητήσουμε συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ.

Θεωρούμε ότι σε ένα κεντρικά δομημένο και γραφειοκρατικό εκπαιδευτικό σύστημα όπως το ελληνικό, όπου η πολιτική ηγεσία φέρει την τελική απόφαση για τη δομή και το περιεχόμενο των προγραμμάτων του σχολείου, πρέπει να υπάρχει μία συνεχής ενημέρωση και ένας συνεχής διάλογος σε όλα τα επίπεδα πολιτικού και επιστημονικού σχεδιασμού  (επιστημονικοί φορείς, ακαδημαϊκή κοινότητα, φορείς εκπαιδευτικής πολιτικής π.χ. ΙΕΠ, πολιτική ηγεσία).  Έτσι, και οι προηγούμενες παρεμβάσεις μας και το τωρινό αίτημά μας, το οποίο θα βρείτε εδώ,  έχουν ως στόχο την ενημέρωση πάνω στα επιστημονικά και παιδαγωγικά δεδομένα που αφορούν στη Φ.Α. σήμερα, τα οποία θα συνεισφέρουν στους όποιους σχεδιασμούς γίνονται ή θα γίνουν (θα θεωρήσουμε a priori με παιδαγωγικά και επιστημονικά κατά κύριο λόγο κριτήρια) για τις μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση.

Το αίτημα των Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής, το οποίο δημοσιοποιήθηκε και στο σύνολο των εκπ/κων ειδησεογραφικών sites (δείτε εδώ και εδώ), είναι συνέχεια μιας διαρκούς δραστηριοποίησής μας, με επιστολές για τη διεξαγωγή προγραμμάτων όπως το ΕΥΖΗΝ, τον αποκλεισμό των εκπ/κων ΠΕ11 από την επιμόρφωση ΤΠΕ Β’ επιπέδου, την ανάγκη λειτουργίας αθλητικών σχολείων, τη σημασία του γνωστικού αντικειμένου της Φ.Α. στην εκπ/ση και δράσεις όπως η συνάντηση με τον Υφ. Παιδείας για το ΕΥΖΗΝ, ή όπως το 1ο Φόρουμ Σ.Σ. Φ.Α που έγινε παράλληλα με το συνέδριο Φ.Α της Κομοτηνής.

Ο Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής, έχοντας απόλυτη συναίσθηση του ρόλου τους όσον αφορά στην επιστημονική προαγωγή του μαθήματος, την παιδαγωγική του υποστήριξη αλλά και την υπεράσπισή της θέσης και της αξίας του σε ένα περιβάλλον γενικότερης απαξίωσης της εκπ/σης,  θα συνεχίσουν να παρεμβαίνουν ελπίζοντας ότι έστω ένα ποσοστό από τις προτάσεις τους θα εισακουστούν.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=258

5 σχόλια

Μετάβαση στη φόρμα σχολίων

  1. -2 ώρες στο Γυμνάσιο.
    Δεν έχετε να πείτε κάτι;

    1. Συγγνώμη για την καθυστέρηση της δημοσίευσης, δεν έχω μάθει ακόμα να χειρίζομαι τις εγκρίσεις, ίσως θα έπρεπε να τις καταργήσω…

  2. http://esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/moysiki-kallitexnika-paramenoyn-os-exoyn-gymnasio

    Εσείς που είσαστε;
    Διακοπές;

    1. Εμείς (που δεν είμαστε άλλοι από εσείς) και είπαμε, επανειλημμένα και κάναμε… Εσείς (που δεν είστε άλλοι από εμείς) και οι συνδικαλιστικοί και επιστημονικοί φορείς σας (μας) που ήταν (είναι)??????

  3. ……………………………………………………
    μ” επίμονα στα μάτια μου ερωτηματικά
    μπροστά μου οι πόρτες του αγνώστου τρίζουν ν” ανοίξουν
    ………………………….
    (Μπούμη-Παππά, Ρίτα: Ελλη Λαμπέτη)

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση