… χτίζουμε γι αυτούς….

nomisma_sΟι τελευταίες εξελίξεις στη Δημόσια Παιδεία, έχουν δημιουργήσει ένα γενικότερο κλίμα ανασφάλειας και ανησυχίας.

Όλοι παρακολουθούμε με αγωνία να πλήττονται κλάδοι, ειδικότητες, και να επαναπροσδιορίζονται  η φιλοσοφία και οι αρχές της εκπαίδευσης.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής,  χωρίς συντεχνιακές λογικές αλλά με έντονους τους προβληματισμούς τους σχετικά με το μέλλον της Φυσικής Αγωγής, κατέθεσαν επιστολή-πρόταση στην ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τους αρμόδιους φορείς σχετικά με τη θέση που πρέπει να κατέχει το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο ελληνικό Σχολείο.

Για άλλη μια φορά, οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής αγωγής, πρώτα και πάνω απ’ όλα εκπαιδευτικοί, βασισμένοι σε στοιχεία και επιστημονικές μελέτες παρεμβαίνουν επισημαίνοντας τη σημασία της Φυσικής Αγωγής για τη σωστή ανάπτυξη των νέων και την προάσπιση της Δημόσιας Υγείας και τονίζουν τον σημαντικό επιστημονικό και παιδαγωγικό ρόλο των εκπ/κων ΠΕ11 στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Με την τελευταία τους, σχεδόν ομόφωνη, παρέμβαση οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής, ανταποκρίνονται με υπευθυνότητα στον ρόλο που τους έχει αναθέσει η πολιτεία, προσπαθούν να αποτυπώσουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα και προτείνουν τρόπους διαχείρισης της εκπαιδευτικής πολιτικής επ΄ ωφελεία των μαθητών, της γνώσης και της υγείας.

Όπως τονίζεται και στην επιστολή-παρέμβαση, την οποία θα βρείτε ολόκληρη εδώ, η επέκταση της Φυσικής αγωγής και στην προσχολική αγωγή, η  γενίκευση του προγράμματος των ΕΑΕΠ σε όλη την Πρωτοβάθμια Εκπ/ση με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών Φ.Α στην Πέμπτη και την Έκτη Δημοτικού, η προάσπιση της θέσης της Φ.Α. στο Γυμνάσιο, με αλλαγή των ωρολογίων προγραμμάτων των Πιλοτικών Σχολείων και η αναβάθμιση της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη υγιών, μορφωμένων και με υπεύθυνες στάσεις ζωής πολιτών.

Τέλος, οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής, χρησιμοποιώντας τα λόγια του Φρανγκλίνου, τονίζουν ότι η εκπαίδευση δεν είναι απλά αριθμοί και δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί με όρους αγοράς. Η εκπαίδευση είναι επένδυση στον άνθρωπο, τη γνώση και την ολοκληρωμένη ζωή, άρα το αντίκρυσμά της είναι πάνω και πέρα από οποιαδήποτε οικονομική συνδιαλλαγή.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=252

1 σχόλιο

  1. ………….
    Πόσοι δεν ξέρουν πώς χτίζουμε γι αυτούς
    Για τα παιδιά τους.
    Για τα εγγόνια τους.
    ……………………………………..
    (Ρίτα Μπούμη-Παππά, Μοίρα)

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση