…Κάτι ορατό, ακροάσιμο…

forumΚατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας του 21ου Συνεδρίου Φυσικής Αγωγής, Παρασκευή 17/5/2023, διεξήχθη το 1ο Επιστημονικό Φόρουμ Σχολικών Συμβούλων Φυσικής Αγωγής. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι συζήτησαν εκτενώς με την ερευνητική και ακαδημαϊκή κοινότητα, με διοικητικά στελέχη του ΥΠΑΙΘΠΑ αλλά και με εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπ/σης ζητήματα που αφορούν στην επιστημονική διάσταση της Φυσικής Αγωγής αλλά και σε πρακτικά ζητήματα της καθημερινής εφαρμογής της.

Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής, οι οποίοι βρίσκονται σε ανοιχτή επικοινωνία μεταξύ τους από την αρχή της θητείας τους και έχουν ήδη παρέμβει σε θέματα  άμεσου ενδιαφέροντος της Φυσικής Αγωγής, όπως το Πρόγραμμα ΕΥΖΗΝ, η λειτουργία των αθλητικών Σχολείων (ΤΑΔ/ΕΤΑΔ), η επιμόρφωση και πιστοποίηση στις ΤΠΕ κ.α, προχώρησαν με το φόρουμ σε μια νέα παρέμβαση στα θέματα της Φ.Α. σε διαφορετικό επίπεδο.  Σε συνεργασία με τους διοργανωτές του Συνεδρίου και το Τ.Ε.Φ.Α.Α. του Δημοκρίτειου Παν/μιου Θράκης, διοργάνωσαν αυτή τη φορά ένα επιστημονικό φόρουμ, στο οποίο παραβρέθηκαν σύλλογοι εκπαιδευτικών Φ.Α., διοικητικά στελέχη της Φ.Α., ακαδημαϊκοί από όλα τα Τ.Ε.Φ.Α.Α. αλλά και άλλα Παιδαγωγικά Τμήματα.

Για πρώτη φορά, στο 1ο Επιστημονικό Φόρουμ Σχολικών Συμβούλων τέθηκαν σε διάλογο ζητήματα όπως τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών σε όλες τις βαθμίδες, η θέση του εκπαιδευτικού Φ.Α.  στο σχολείο, η ηθική διάσταση της διδασκαλίας της Φ.Α., η μορφή του σχολικού αθλητισμού, οι δυνατότητες που προσφέρονται στη Φ.Α. από τις Νέες Τεχνολογίες, ζητήματα αξιολόγησης κ.α.

Το 1ο Επιστημονικό Φόρουμ Σχολικών Συμβούλων Φ.Α,, το οποίο φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως θεσμός, επιχειρεί να δημιουργήσει ένα νέο και ξεκάθαρο στίγμα για τη Φ.Α. στο εκπαιδευτικό πεδίο που δημιουργείται στην παρούσα οικονομική και κοινωνική συγκυρία. Μέσα από διαδικασίες διαλόγου, έρευνας και συνεχών παρεμβάσεων, οι Σχολικοί Σύμβουλοι σε συνεργασία με την ακαδημαϊκή κοινότητα και τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων έχουν ως στόχο να αποδοθεί στη Φυσική Αγωγή η θέση που της αξίζει στη Σχολική Εκπαίδευση και το γενικότερο αθλητικό και εκπαιδευτικό γίγνεσθαι.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/meniek64/?p=249

1 σχόλιο

  1. ………………………
    Κάτι ορατό, ακροάσιμο η
    απ-
    ελευθερωμένη λέξη-σκηνή
    Μαζί.

    Τσελάν, Π. Ανάβαση

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση