• Το σχολείο μας τίμησε την επέτειο της 25ης Μαρτίου με εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 24/3/2014 στο Πνευματικό Κέντρο Κρεμαστής Ρόδου.

    Την εκδήλωση προετοίμασε και οργάνωσε η φιλόλογος κ.Κωνσταντέλλου Φωτεινή.

  • Στους Μαθηματικούς διαγωνισμούς Μαθηματικών 2013-14 διακρίθηκαν οι παρακάτω μαθητές μας:

    • Χριστοφίδη Γεωργία. Γ Γυμνασίου. Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «ΘΑΛΗΣ» 2013-14.
    • Βασιλογιώργης Γιώργος. Α […]
  • Η Ευρωπαϊκή Ένωση Εκπαιδευτικών διοργανώνει τον 33ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό (60ος Πανευρωπαϊκός) Γραπτών και Καλλιτεχνικών Εργασιών της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολείων με γενικό θέμα
    «Πως θα ήθελα να ζω στην […]

  • Το Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Διάσωσης Σχολικού Υλικού διοργανώνει Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό παραγωγής βίντεο με τίτλο: «Αναμνήσεις από τα παλιά σχολικά χρόνια».

    Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Π/θμιας […]

  • Ο Διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές όλων των τάξεων των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων όλης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες και Δωδεκάνησα), οι οποίοι καλούνται να λάβουν μέρος σε αυτόν στο […]

  • Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία (ΕΘΝ.Ο.Α.), στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών σκοπών και δραστηριοτήτων της, συνδιοργανώνουν το 4ο Πανελλήνιο Πρόγραμμα «Ημέρα Ολυμπιακής […]

  • Το Γυμνάσιό μας συμμετείχε στην παρέλαση της 7ης Μαρτίου για την ενσωμάτωση της Δωδεκανήσου στη Μητέρα Ελλάδα
    [youtube http://youtu.be/vwh3iEQmwUU%5D

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
     Πραγματοποίηση εκπαιδευτικής επίσκεψης στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης «Ιντερμπετόν Ρόδου».

    Στα πλαίσια της διεξαγωγής του προγράμματος των σχολικών […]

  • «ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ»
    ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΦΗΒΟΥΣ:
    ΣΤΙΣ 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2014    ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΩΡΑ 12:30
    ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ Γ/ΣΙΟΥ ΜΑΣ […]

  • Ημέρες και ώρες ενημέρωσης κηδεμόνων
     

     

    Εκπαιδευτικοί

    Ημέρα ενημέρωσης

    Ώρα ενημέρωσης

    Υπεύθυνος/η

     
    Ξανθούλη
    Δευτέρα
     
    Διευθύντρια

    Θεολόγοι 
    Πετσάνη
    Δευτέρα
    3η ώρα
    Γ3

    Στάμενας
    Τετάρτη
    6η ώρα 
     

    Φιλόλογοι       
    Διδασκάλου
    Δευτέρα
    4η ώρα
    Α4

    Διακίδη
    Δευτέρα 
    3η ώρα
    Β2

    Καλπακίδης
    Παρασκευή
    1η ώρα
     

    Κόγια
    Δευτέρα
    4η ώρα
     

    Κωνσταντέλλου
    Δευτέρα
    4η ώρα
    Α2

    Μπλάνα
    Δευτέρα
    3η ώρα
     

    Μπόχλου
    Δευτέρα
    6η ώρα
    Γ5

    Μαθηματικοί    
    Κανατσούλης
    Δευτέρα
    5η ώρα
    Α1

    Σύρμου
    Δευτέρα
    2η ώρα
    Β3

    Πετρίδης
    Δευτέρα
    7η ώρα
     

    Πιπίνος
    Δευτέρα
    4η ώρα
     

    Φυσικοί  
    Ταψής
    Δευτέρα
    4η ώρα
    Α3

    Μπαγανάς
    Δευτέρα
    4η ώρα
    Β4

    Χημικός
    Μυλωνόπουλος
    Δευτέρα
    3η ώρα
    Β1

    Γαλλικών  
    Σεμερτζάκη
    Δευτέρα
    5η ώρα
     

    Ιωαννίδου
    Δευτέρα
    3η ώρα
    Γ2

    Αγγλικών  
    Πάνα
    Δευτέρα
    3η ώρα
     Γ1

    Μελλισουργού
    Τετάρτη
    2η ώρα
     

    Καλλιτεχνικών
    Γιαννιτόπουλος
    Δευτέρα
    5η ώρα
     

    Κοινωνικής Αγωγής
     Κρανιώτη
    Πέμπτη
    5η ώρα
     

    Φυσικής Αγωγής  
    Παρασκευούδη
    Δευτέρα
    6η ώρα
     Γ4

    Τουβράς
    Δευτέρα
    5η ώρα
     

    Τεχνολογίας
    Συργιάννης
    Δευτέρα
    5η ώρα
    Υποδιευθυντής

    Πληροφορικής  
    Παπασταματάκης
    Τρίτη
    2η ώρα
     

    Πατέλλης
    Δευτέρα
    5η ώρα
    Υποδιευθυντής

     

     

  • Οι μαθητές του Γυμνασίου Κρεμαστής συνομιλούν με τον Αρχιμανδρίτη Μελίτωνα για το παιδαγωγικό έργο των Τριών Ιεραρχών

    Στις 29 Ιανουαρίου 2013, ημέρα Τρίτη, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μικρής ομάδας καθηγητών και […]

  •  

    Με προωτοβουλία του Γυμνασίου και Λυκείου Κρεμαστής και με έγκριση της Δ/νσης Β’/θμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19/2/2014 και ώρες 11:00-13:00

    μία άκρως σοβαρή, υπεύθυνη […]

  • Το σχολείο μας το σχ. έτος 2013-14 υλοποιεί τις παρακάτω πράξεις:

    ΠΡΑΞΗ
    Τίτλος Προγράμματος
    Άξονες προτεραιότητας
    Εκπαιδευτικοί

    1η πράξη
    Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού
    1 & 2 (ΕΣΠΑ 2007-2013)
    Γαρουφαλή Νικολέτα (ΠΕ 02.50),
    Βασιλείου Λαμπρινή (ΠΕ 03.50)

    2η πράξη
    Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
    1, 2 & 3 (ΕΣΠΑ 2007-2013)
    Νικολάου Σοφία (ΠΕ 02.50),
    Τσιαπάρα Βασιλική (ΠΕ 03.50)

    3η πράξη
    Διερεύνηση των Παραμέτρων Αναμόρφωσης και Εξορθολογισμού της Διδακτέας Ύλης και του Εκπαιδευτικού Υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  (Γυμνάσιο – Λύκειο – ΕΠΑΛ)
    1, 2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος  «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013)
    Ιωαννίδου  Ωραιοζήλη (ΠΕ05)

     

    1η ΠΡΑΞΗ

    2η ΠΡΑΞΗ 
    «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ»
    ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ (2007-13)

    Η Πράξη 2, η οποία συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορά στη στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013 και 2013-2014). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα. Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί  η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 
    Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
    Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
    Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
    Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητά τους στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.
    Οι κύριες Δράσεις της Πράξης είναι οι ακόλουθες:
    Δράση 1: Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τέσσερα σχολικά έτη
    Δράση 2: Συγκέντρωση και συμπλήρωση Επιμορφωτικού Υλικού και Ειδικών Εργαλείων
    Δράση 3: Προγράμματα επιμόρφωσης και διαρκής υποστήριξη των εκπαιδευτικών
    Δράση 4: Επιχειρησιακό Σχέδιο διαμόρφωσης δομής/δικτύου δομών για την υποστήριξη του προσωπικού του Προγράμματος με αναβάθμιση και προσαρμογή των υφιστάμενων υπηρεσιών, δομών και φορέων.

    3η ΠΡΑΞΗ
     

  • Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου Κρεμαστής με τίτλο «Όλοι μαζί, για ένα καλύτερο διαδίκτυο!» που οργανώθηκε από το Γυμνάσιο Κρεμαστής  και απευθυνόταν […]

  • Την Παρασκευή 15/11/2013 πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικο Κέντρο γιορτή για τα 40 χρόνια του Πολυτεχνείου. Την παρουσίαση της εκδήλωσης οργάνωσε ο καθηγητής Κ.Γιαννιτόπουλος [youtube id=YP3UBVYyuXo width=640 height=390]

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων