• ΜικρογραφίαΠέντε μαθητές του σχολείου μας πέτυχαν στον μαθητικό μαθηματικό διαγωνισμό «Θαλής». Θα ακολουθήσει η συμμετοχή τους στον διαγωνισμό «Ευκλείδης», τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!! Να σημειωθεί ότι το σχολείο μας είχε […]

  • Δείτε τις ημέρες και ώρες ενημέρωσης γονέων και κηδεμόνων εδώ

  • Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
    Την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου στις 13.30 θα γίνει η επίδοση των ελέγχων προόδου των μαθητών.
    Σας γνωστοποιούμε ότι για την πληρέστερη ενημερωσή σας και για να μην διαταραχθεί η […]

  • ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 1ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΙΚΡΑΣ
     

     

    Τρίλοφος 11/12/2014

    Προς τους γονείς και κηδεμόνες

     

    Στην συνέλευσή της Γ.Σ. που πραγματοποιήθηκε στις 26/11/2014 με λύπη μας τόσο τα μέλη […]

  • ΜικρογραφίαΜε μια πολύ όμορφη γιορτή υπό την επιμέλεια της κας Βάκκου και του κου Ανδρούτσου εορτάστηκε φέτος η επέτειος της 17ης Νοέμβρη.  

  • ΜικρογραφίαΑπό την συμμετοχή του σχολείου μας στην 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού. Την επιμέλεια της εκδήλωσης είχε η κα Τσιουμπλεκτσή Μαρία.

     Σχολικού Αθλητισμού

  • Το σχολείο μας τίμησε την επέτειο του ΟΧΙ με μια πολύ ωραία γιορτή που επιμελήθηκαν η κα Βαρβάρα Ιωαννίδου, η κα Μαρία Παπαδοπούλου και ο κος Πολύβιος Ανδρούτσος.

  • Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 1ου Γυμνασίου Μίκρας
    Τρίλοφος 2014
    Αγαπητοί μαθητές -τριες,
    Γονείς και κηδεμόνες

    Βρισκόμαστε σ΄ αυτόν το χώρο για να σας προσφέρουμε ο, τι καλύτερο μπορούμε με τις γνώσεις και τις εμπειρίες μας. Η δική σας πρόοδος και επιτυχία δίνει και σε μας χαρά και ικανοποίηση.
    Για να λειτουργήσει το σχολείο μας αποδοτικά, οφείλει ο καθένας μας να ξέρει τις υποχρεώσεις του αλλά και τα δικαιώματά του. Πρέπει να μάθουμε να δείχνουμε σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου, να μην καταπατούμε τα δικαιώματά του και να τον αντιμετωπίζουμε με κατανόηση και αγάπη.
    Ο κανονισμός δεν είναι δυνατόν να προβλέψει και να περιλάβει όλες τις πιθανές περιπτώσεις που μπορούν να προκύψουν στο σχολικό περιβάλλον. Πιστεύουμε πάντως ότι θα αποτελέσει ένα χρήσιμο οδηγό που κάθε χρόνο θα βελτιώνεται και θα συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του σχολείου μας
    Ο διευθυντής και οι καθηγητές –τριες του σχολείου

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1Ο

    ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

    Προσέλευση και αποχώρηση

    Το 1ο Γυμνάσιο Μίκρας αρχίζει τη λειτουργία του για όλες τις τάξεις του Γυμνασίου στις 08.10 π.μ. με σύνταξη και προσευχή και συμπληρώνει τις 7 ώρες λειτουργίας του στις 14.05 μ.μ.

    Όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές της πρώτης ώρας οφείλουν να παρευρίσκονται στη σύνταξη και προσευχή στο προαύλιο του σχολείου, οι δε εφημερεύοντες καθηγητές πρέπει να βρίσκονται στο σχολείο στις 7.55 π.μ.

    Οι μαθητές που δεν βρίσκονται στο προαύλιο του σχολείου το αργότερο μέχρι τις 08.10 π.μ. δεν γίνονται δεκτοί από τον καθηγητή της πρώτης ώρας, με αποτέλεσμα να χρεώνονται με αδικαιολόγητη απουσία. Αν η καθυστέρηση οφείλεται σε λόγους για τους οποίους δεν ευθύνονται, οφείλουν να απευθύνονται στον διευθυντή που θα κρίνει αν θα εισέλθουν στην τάξη.

    Κατά τη διάρκεια της πρωινής προσέλευσης και για λόγους ασφάλειας οι μαθητές απαγορεύεται να μένουν συγκεντρωμένοι έξω από την είσοδο του σχολείου. Επίσης απαγορεύεται το παρκάρισμα αυτοκινήτων ή μοτοποδηλάτων μπροστά στην είσοδο του σχολείου για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι σε κάποια πιθανή εκκένωση του σχολείου π.χ. σε περίπτωση σεισμού.

    Μετά την πρωινή συγκέντρωση οι πόρτες του προαυλίου κλείνουν, και η έξοδος των μαθητών απαγορεύεται αυστηρά.

    Παραμονή στο σχολικό χώρο

    Οποιοσδήποτε δεν ανήκει στη σχολική κοινότητα του Γυμνασίου δεν έχει δικαίωμα εισόδου και παραμονής στο χώρο του σχολείου. Οι επισκέπτες (γονείς, προμηθευτές κτλ) πρέπει να απευθύνονται αποκλειστικά στον διευθυντή ή στον εφημερεύοντα καθηγητή.

    Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στο χώρο του γραφείου των καθηγητών χωρίς πρόσκληση των ίδιων των καθηγητών.

    Στο διάλειμμα όλοι οι μαθητές οφείλουν να βγαίνουν στη αυλή του σχολείου. Η παραμονή τους στις τάξεις δικαιολογείται μόνο όταν είναι ασθενείς και πάρουν άδεια από τον εφημερεύοντα καθηγητή.

    Απουσία καθηγητή – κενό

    Όταν σε έκτακτες περιπτώσεις δεν γίνεται μάθημα σε κάποιο τμήμα λόγω της απουσίας του καθηγητή η για άλλο λόγο, οι μαθητές δεν πρέπει να ενοχλούν τους συμμαθητές τους και τους καθηγητές που διδάσκουν. Ο πρόεδρος του τμήματος απευθύνεται στον εφημερεύοντα καθηγητή ή στον διευθυντή. Στη συνέχεια εφόσον υπάρχει η δυνατότητα οι μαθητές απασχολούνται δημιουργικά.

    Έντυπα -διαφημίσεις

    Απαγορεύεται η κυκλοφορία εντύπων στο χώρο του Σχολείου εκτός των εγκεκριμένων από το ΥΠΕΠΘ, όπως και η εμπορία και διαφήμιση οποιουδήποτε προϊόντος. Για την ανάρτηση αφισών ή άλλου υλικού στους χώρους του σχολείου οι μαθητές πρέπει να απευθύνονται στο Σύλλογο των καθηγητών και στον διευθυντή.

    Υποβολή προτάσεων και διεκδίκηση αιτημάτων

    Μέσω της λειτουργίας των μαθητικών κοινοτήτων οι μαθητές θέτουν τα θέματα που τους απασχολούν. Η διεκδίκηση των αιτημάτων τους γίνεται με κόσμιο τρόπο και πάντα στα πλαίσια των ισχυόντων νόμων. Όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας φροντίζουν να λύνουν τα προβλήματά τους με κατανόηση και διάλογο αποφεύγοντας την ένταση και τις παράνομες πράξεις (καταστροφές, άσκηση σωματικής η ψυχολογικής βίας, παρεμπόδιση εισόδου σε άλλους μαθητές κλπ)

     

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2Ο
    ( στο κεφάλαιο αυτό ρυθμίζονται με τη μορφή σύντομης υπενθύμισης οι λεπτομέρειες της σχολικής ζωής)

    Αγωγή και συμπεριφορά μαθητών

    Έρχομαι στο σχολείο περιποιημένος και καθαρός/η
    Δεν προκαλώ φθορές στο λεωφορείο.
    Η ώρα του σχολείου ξεκινά από τη στιγμή που εισέρχομαι σε αυτό το πρωί, και τελειώνει όταν αναχωρώ το μεσημέρι. Τόσο στο σχολείο όσο και έξω από αυτό φέρομαι πάντα με ευγένεια και σεβασμό.
    Δεν καταστρέφω το σχολείο και τον εξοπλισμό του. Σε περίπτωση πρόκλησης ζημιάς από εμένα, είμαι υποχρεωμένος να την αποκαταστήσω αμέσως.
    Η εμφάνιση μου αρμόζει στη μαθητική μου ιδιότητα. Η αμφίεση δεν πρέπει να προκαλεί το κοινό αίσθημα των καθηγητών και των συμμαθητών μου. Το σχολείο είναι χώρος πνευματικής καλλιέργειας και όχι επίδειξης της ενδυμασίας μου.
    Συμμετέχω ενεργά στις εκδηλώσεις του σχολείου (εκδρομές, μαθητικές παρελάσεις, σχολικές γιορτές κλπ) και γενικά σε κάθε δραστηριότητα του Σχολείου.
    Πρέπει να αποφεύγω τις διενέξεις με τους συμμαθητές μου και να λύνω τις οποιεσδήποτε διαφορές μου με τον διάλογο.
    Δεν ασχημονώ, δεν βωμολοχώ και δεν χειροδικώ.
    Για οποιοδήποτε πρόβλημα που δεν μπορώ να αντιμετωπίσω καταφεύγω στον εφημερεύοντα καθηγητή, στον υπεύθυνο τμήματος καθηγητή ή τέλος στον Διευθυντή.
    Κάθε μαθητής έχει το δικαίωμα της μάθησης σε ένα ασφαλές και συνεργατικό περιβάλλον. Βία, απειλή βίας, χτυπήματα, εκφοβισμός, κοροϊδία, χειρονομίες, διάδοση φημών ή οποιαδήποτε άλλη συμπεριφορά που διαταράσσει αυτό το περιβάλλον δεν είναι αποδεκτές.

    Ασφάλεια και υγιεινή
    Δεν χρησιμοποιώ στο σχολείο το κινητό μου τηλέφωνο. Αν το ξεχάσω το αφήνω στη Διεύθυνση του σχολείου. Η χρήση του κινητού μπορεί να επιβαρύνει την υγεία μου και να παραβιάσει τα ατομικά δικαιώματα των άλλων. Σε περίπτωση ανυπακοής υφίσταμαι τις προβλεπόμενες κυρώσεις.
    Το κάπνισμα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ στον σχολικό χώρο.
    Χρησιμοποιώ τους κοινόχρηστους χώρους προσεκτικά και πολιτισμένα.
    Διατηρώ την καθαριότητα μέσα και έξω από το κτίριο, και ρίχνω τα απορρίμματα στους ειδικούς κάδους και τα καλάθια που βρίσκονται στο κτίριο και στο προαύλιο
    Ποτέ και για κανένα λόγο δεν βγαίνω στο δρόμο χωρίς την άδεια του εφημερεύοντα καθηγητή και του διευθυντή.
    Παραμένω στο χώρο του σχολείου μέχρι την λήξη των μαθημάτων.
    Δεν φέρνω στο σχολείο μεγάλα χρηματικά ποσά καθώς και κοσμήματα και άλλα πολύτιμα είδη.

    Στην τάξη και στο μάθημα

    Μπαίνω στην αίθουσα μόλις χτυπήσει το κουδούνι και περιμένω την έναρξη του μαθήματος καθισμένος στο θρανίο μου. Αν έχω γυμναστική η εργαστηριακό μάθημα περιμένω στο προαύλιο η στο αντίστοιχο εργαστήριο, αν έχω μάθημα ξένης γλώσσας πηγαίνω στην αντίστοιχη τάξη.
    Φέρνω πάντα τα βιβλία και τα τετράδιά μου στο μάθημα
    Διαβάζω καθημερινά στο σπίτι και έρχομαι προετοιμασμένος/η.
    Είμαι πειθαρχημένος στη τάξη και παρακολουθώ τον καθηγητή με προσοχή χωρίς να ενοχλώ τους συμμαθητές μου. Είμαι ευγενικός με όλους. Δεν εγκαταλείπω την διδασκαλία παρά μόνο με άδεια του καθηγητή, και του διευθυντή.
    Δεν διακόπτω το μάθημα χωρίς την άδεια του καθηγητή μου. Σηκώνω το χέρι μου και περιμένω την άδεια του καθηγητή μου για να μιλήσω.
    Όταν δεν καταλαβαίνω κάτι ρωτώ τον καθηγητή μου. Δεν ντρέπομαι και δε φοβάμαι τι θα πουν οι συμμαθητές μου.

    Απουσίες

    Δεν κάνω αδικαιολόγητες απουσίες. Με 64 και άνω αδικαιολόγητες απουσίες είμαι υποχρεωμένος να επαναλάβω την τάξη.
    Αν αρρωστήσω και το σύνολο των απουσιών μου ξεπεράσει τις 114 αποκλείομαι από τις εξετάσεις του Ιουνίου, όταν ο μέσος όρος βαθμολογίας μου δεν υπερβαίνει το 15,5.
    Σε περίπτωση δικαιολογημένης απουσίας μου, τις δικαιολογεί ο γονέας/κηδεμόνας αμέσως μετά την επιστροφή μου και ποτέ μετά από 10 ημέρες.
    Γνωρίζω ότι οι γονείς μου ενημερώνονται αν υπερβώ τις 30 απουσίες με επιστολή του υπεύθυνου καθηγητή του τμήματος που φέρει αριθμό πρωτοκόλλου.

    Δικαιώματα
    Ζητώ από τους καθηγητές μου

    Να σέβονται την προσωπικότητά μου.
    Να μη κάνουν διακρίσεις σε βάρος μου.
    Να με αντιμετωπίζουν με επιείκεια και κατανόηση.
    Θέλω να λαμβάνεται υπόψη η γνώμη μου, ιδίως όταν διατυπώνεται ύστερα από διάλογο μέσα στις μαθητικές κοινότητες.

    Κυρώσεις – ποινές

    Όταν δε συμμορφώνομαι με τις υποδείξεις των καθηγητών μου και τους κανόνες του σχολείου, θα υποστώ τις κυρώσεις. Αυτές μπορεί να είναι η απλή παρατήρηση, η ωριαία αποβολή, η αποβολή από μία μέχρι πέντε ημέρες, μέχρι και η οριστική απομάκρυνση μου από το σχολείο.
    Όταν τιμωρούμαι με ωριαία αποβολή από το μάθημα, παραμένω στο σχολείο και απασχολούμαι σύμφωνα με τις οδηγίες του διευθυντή ή άλλου εκπαιδευτικού.
    Γνωρίζω ότι για κάθε ποινή μου ο Σύλλογος των καθηγητών και ο διευθυντής ενημερώνουν το βιβλίο επιβολής κυρώσεων (ποινολόγιο). Οι εγγραφές μου εκεί μπορούν να επηρεάσουν το χαρακτηρισμό της διαγωγής μου.
    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3Ο

    Καθήκοντα επιμελητών

    Ο υπεύθυνος τμήματος ορίζει δύο επιμελητές ανά εβδομάδα. Κατάλογος των επιμελητών τοποθετείται στον πίνακα ανακοινώσεων του τμήματος, και αντίγραφό του κατατίθεται στη διεύθυνση.
    Οι επιμελητές είναι υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά στην αίθουσα.
    Είναι υπεύθυνοι για την διατήρηση της καθαριότητας στην αίθουσα του αντίστοιχου τμήματος.
    Φροντίζουν για το καθάρισμα του πίνακα. Φροντίζουν επίσης για την ύπαρξη σπόγγου και καλαθιού απορριμμάτων στην τάξη.
    Αναφέρουν οποιαδήποτε φθορά, είτε προέρχεται από μαθητές του σχολείου είτε από οποιονδήποτε άλλο.
    Φροντίζουν για τον αερισμό της αίθουσας ανοίγοντας τα παράθυρα.

    Καθήκοντα απουσιολόγων

    Οι απουσιολόγοι του τμήματος ορίζονται από τον υπεύθυνο κάθε τμήματος με βάση την βαθμολογία τους κατά τη διάρκεια του προηγούμενου σχολικού έτους (ένας τακτικός και ένας αναπληρωματικός).
    Ο απουσιολόγος φτιάχνει το διάγραμμα της αίθουσας με τη συγκεκριμένη θέση κάθε μαθητή. Αλλαγή θέσης γίνεται μόνο από τον υπεύθυνο καθηγητή της κάθε τάξης. Το διάγραμμα τοποθετείται στον πίνακα ανακοινώσεων του τμήματος.
    Στην αρχή κάθε διδακτικής ώρας ο απουσιολόγος καταχωρεί τις απουσίες στους απόντες συμμαθητές και ζητά από τον καθηγητή κάθε διδακτικής ώρας να ελέγξει και να υπογράψει το απουσιολόγιο. Μετά τη λήξη του ωραρίου το παραδίδει για φύλαξη.
    Κατά τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας του σχολείου είναι υπεύθυνος για τη φύλαξη και διατήρηση σε άριστη κατάσταση του απουσιολογίου.
    Ο απουσιολόγος ελέγχεται από τον καθηγητή, τον υπεύθυνο, καθηγητή του τμήματος, και τον Διευθυντή.

    ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο

    Εξωδιδακτικές δραστηριότητες και σχολική ζωή

    Το σχολείο θεωρεί την συμμετοχή των μαθητών στις σχολικές δραστηριότητες ως υποχρέωσή τους.
    Στις ενδοσχολικές εκδηλώσεις, όπως είναι οι σχολικές, οι εθνικές και οι θρησκευτικές γιορτές, όσο και οι άλλες καινοτόμες δράσεις όπως η περιβαλλοντική εκπαίδευση, οι πολιτιστικές δραστηριότητες κλπ, είναι απαραίτητες οι πρωτοβουλίες, και οι ιδέες των ίδιων των μαθητών.
    Για την ποιότητα της σχολικής ζωής απαραίτητη είναι η συμμετοχή όλων των μαθητών. Η ομαλή λειτουργία της σχολικής ζωής εξαρτάται από τον πολιτισμό και το ενδιαφέρον καθενός. Στο σχολείο πρέπει να επικρατεί κλίμα ελευθερίας, δημοκρατίας, και πολιτισμού.
    Οι μαθητικές κοινότητες είναι ελεύθερες να οργανώνουν εκδηλώσεις και να παίρνουν πρωτοβουλίες για θέματα που τους αφορούν σε συνεννόηση με τους καθηγητές τους.

     

     

     

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων