Γενικές Πληροφορίες

Όνομα

Αθανάσιος Στράντζαλος

Τύπος - Ειδικότητα

ΠΕ03-ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ

Περιοχή

Πρέβεζας

Σχετικά με μένα

Είμαι Μόνιμος Εργάτης της Δημόσιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Διδάκτορας των Μαθηματικών και κάτοχος Μ.Δ.Ε. στη Μεθοδολογία & Διδακτική των Μαθηματικών.
Έχω διδάξει τα Μαθηματικά Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το 1992 στην Ελληνική και τη Γερμανική γλώσσα, ενώ, μετά από επιτυχή συμμετοχή στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ, συντόνισα πολιτιστικά και περιβαλλοντικά προγράμματα και δίδαξα σε Γυμνάσια, Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια στη Σίφνο, την Αίγινα, τον Πειραιά, την Πρέβεζα και την Αθήνα, από τον Σεπτέμβριο 2006 έως τον Ιούνιο 2013.
Κατά το διάστημα Σεπτεμβρίου 2013 – Ιουνίου 2016 δίδαξα, μετά από σχετική επιλογή από τη ΔΕΠΠΣ, στο Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Κρήτης, στο Ρέθυμνο.
Από τον Σεπτέμβριο του 2016 κι έως τον Αύγουστο του 2020 έχω αποσπαστεί στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), στην Αθήνα, ως Σύμβουλος Β΄ Μαθηματικών.

Ενδιαφέροντα

–> Τα Μαθηματικά στην Ιστορία τους και στην Διδακτική τους
–> Τα Μαθηματικά της Μετάβασης από την Α-βάθμια στη Β-βάθμια Εκπαίδευση
–> Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση
–> «Τί θα διδαχθεί και γιατί;»
–> Διαμόρφωση του διδακτέου από το επιστημονικό: μια διαδικασία συνεχούς αλληλεπίδρασης της συνεχώς βελτιούμενης γνώσης των Μαθηματικών, μέσω και της Ιστορίας τους, με τη συνεχώς ανατροφοδοτούμενη διδακτική ευαισθησία και τις αντιλήψεις για τη γνωσιακή αναγκαιότητα
–> Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών-Μαθηματικών
–> Κοινότητες Μάθησης
–> Εκπαιδευτική Έρευνα Δράση
–> Η Αξιολόγηση ως μέρος της Παιδευτικής Διαδικασίας και Διεργασίας
–> Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
–> ελεύθερο λογισμικό – λογισμικό ανοικτού κώδικα
–> ΤΠΕ και Εκπαίδευση – Εκπαιδευτικοί – Μαθητές: τι και γιατί;
–> Φωτογραφία

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων