• Τμήματα του προγράμματός μας που τα χρειαζόμαστε πολλές φορές, μπορούμε να τα δηλώσουμε ξεχωριστά και να τα καλέσουμε στη συνέχεια όσες φορές θέλουμε. Έτσι το πρόγραμμά μας είναι καλύτερα δομημένο και πιο […]

  • ΜικρογραφίαΟι πίνακες μπορούν να έχουν παραπάνω από μία διαστάσεις.
    Έτσι ένας πίνακας 2 διαστάσεων, που περιέχει πραγματικούς αριθμούς, δηλώνεται ως:
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Α[10][20]
    Σε αυτό το παράδειγμα ο πίνακάς μας περιέχει 10 […]

  • ΜικρογραφίαΝα γράψετε πρόγραμμα το οποίο θα διαβάζει τις συντεταγμένες 10 σημείων στο επίπεδο και θα τις αποθηκεύει στους πίνακες Χ[20], Υ[20]. Στη συνέχεια

    Θα εμφανίζει όλα τα σημεία που βρίσκονται στο 1ο […]

  • Ο/Η apanagio ανάρτησε το άρθρο, Αποστολή 1. Το βάπτισμα του πυρρός, στο ιστότοπο ΑΕΠΠ πριν από 7 έτη

    Μικρογραφία
    Για να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στον προγραμματισμό και στην ανάπτυξη αλγορίθμων πηγαίνετε στη σελίδα:
    http://www.kongregate.com/games/Coolio_Niato/light-bot

    Παίξτε το παιχνίδι μέχρι το επίπεδο 6.
    Δεν φαντάζομαι να δυσκολεύεστε.

  • ΜικρογραφίαΚαι τώρα το πρώτο μας πραγματικό πρόγραμμα. Η γλώσσα προγραμματισμού που θα χρησιμοποιήσουμε λέγεται ‘Γλώσσα’. Για να δημιουργήσουμε τα προγράμματά μας χρειαζόμαστε έναν μεταγλωττιστή (ή έναν διερμηνευτή.

  • Μικρογραφία Με την εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ τα προγράμματά μας μπορούν να ζητάνε δεδομένα από το χρήστη. Η εντολή ΔΙΑΒΑΣΕ σταματάει την εκτέλεση του προγράμματος και περιμένει μέχρι ο χρήστης να γράψει κάτι (και να πατήσει enter). Τότε συνεχίζει την εκτέλεση από την επόμενη εντολή. Η ερώτηση που φαντάζομαι σας έρχεται είναι: «Και τι το κάνει αυτό που διάβασε;» […]

  • Ο/Η apanagio ανάρτησε το άρθρο, Αποστολή 4: what if?, στο ιστότοπο ΑΕΠΠ πριν από 9 έτη, 10 μήνες

    Μικρογραφία Μια πολύ χρήσιμη εντολή είναι η ΑΝ ... ΤΟΤΕ ... ΤΕΛΟΣ_ΑΝ και οι συγγενικές ΑΛΛΙΩΣ, ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ, ΚΑΙ, Η, ΟΧΙ. Το παρακάτω πρόγραμμα ζητάει δύο αριθμούς και τυπώνει το μεγαλύτερο (αν είναι ίσοι τυπώνει την τιμή τους).

  • Ο/Η apanagio ανάρτησε το άρθρο, Αποστολή 5: Ξανά και ξανά, στο ιστότοπο ΑΕΠΠ πριν από 10 έτη, 10 μήνες

    Μικρογραφία Τα παρακάτω προγράμματα γράφουν 100 φορές ένα μήνυμα. Τα προγράμματα είναι ίδια μόνο που το πρώτο χρησιμοποιεί τη δομή «ΓΙΑ» ενώ το δεύτερο τη δομή «ΟΣΟ … Ε

  • Ο/Η apanagio ανάρτησε το άρθρο, Αποστολή 6: Πίνακες, στο ιστότοπο ΑΕΠΠ πριν από 11 έτη, 8 μήνες

    ΜικρογραφίαΣυχνά χρειαζόμαστε πολλές μεταβλητές για να λύσουμε το πρόβλημά μας. Είναι δυνατόν να ορίσουμε όσες μεταβλητές θέλουμε, αλλά θα ήταν δύσκολο να τις διαχειριστούμε. Για αυτόν το λόγο σχεδόν σε όλες τις γλώσσες προγραμματισμού υπάρχουν οι πίνακες. Στη «Γλώσσα» υπάρχουν για τους πίνακες οι ακόλουθοι περιορισμοί: Κάθε πίνακας περιέχει στοιχεία ίδιου τύπου. Το μέγεθος του πίνακα πρέπει να […]

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων