• Ο/η 4o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΙΑΝΙΑΣ έγραψε μια ενημέρωση πριν από 2 έτη, 1 μήνας

    Προτάσεις για υγιεινό πρωινό :
    σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ή φέτες του τοστ ή

    1 ψωμάκι με τυρί χαμηλό σε λιπαρά –μία φέτα γαλοπούλα και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, ) και λίγο βούτυρο + 1 μικρό φρούτο
    τυρόπιτα ή σπανακόπιτα (κατά προτίμηση σπιτική ή φρέσκες φούρνου ) + 1 φρούτο
    σπιτικό κέικ ή(κέικ καρότου)+φρούτα ήμηλόπιτα +μπανάνα- ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζι
    Μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια , με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και επιλεγμένα αλλαντικά καλής ποιότητας (ζαμπόν-γαλοπούλα) και σπιτική σάλτσα ντομάτας και επάνω άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών σας .
    αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά(μαρούλι-ντομάτα)
    κουλούρι Θεσσαλονίκης με σουσάμι ή κουλούρι με τυρί ή κριτσίνια φρέσκα φούρνου συνοδευμένα :με τυρί φέτα ή κασέρι και μία φέτα γαλοπούλα + 1 κουτάκι φυσικό χυμό χωρίς συντηρητικά φρεσκοστιμμένο χυμό .
    1 αυγό βραστό + φέτα ψωμί +μία φέτα κασέρι ή φέτα τυρί + 1 φρούτο ή 1 κουτάκι φυσικό χυμό χωρίς συντηρητικά ή φρεσκοστιμμένο χυμό .
    Γιαούρτι άσπρο αγελάδας ή στραγγιστό με μία κουταλιά από δημητριακά ή μέλι + 1 φρούτο
    ατομική συσκευασία ρυζόγαλου και 1 κουτάκι φυσικό χυμό χωρίς συντηρητικά φρεσκοστιμμένο χυμό
    σταφιδόψωμο ατομικής συσκευασίας φρέσκο ημέρας από το φούρνο
    σάντουιτς ψωμάκι μέσα με: φυστικοβούτυρο ή απλό βούτυρο και μέλι ή μαρμελάδα
    ατομική συσκευασία άσπρου γιαουρτιού χωρίς γλυκαντικές ύλες συνοδευμένα με κριτσίνια ή κράκερ
    ποικιλία ωμών λαχανικών όπως καρότα, μπρόκολο, ντοματίνια, χρωματιστές πιπεριές και μία φέτα ψωμί
    ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες ή κομπόστα σπιτική με διάφορα φρούτα και 1 κουτάκι φυσικό χυμό 100% χωρίς συντηρητικά ή φρεσκοστιμμένο χυμό.
    Τυρόπιτα-σπανακοτυρόπιτα-σπανακόπιτα-πρασόπιτα-κιχί-πιροσκί:πάντα σπιτικά ή από το φούρνο φρέσκα.
    Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι το νερό.
    Πολλά δημοφιλή σνακ που καταναλώνονται από τα παιδιά, όπως τα μπισκότα, τα πατατάκια,τα γαριδάκια, τα κρουασάν από το περίπτερο , τα παγωτά, οι σοκολάτες, τα αναψυκτικά κ.λπ. είναι υψηλά σε θερμίδες, αλάτι ή ζάχαρη και χαμηλά σε θρεπτικά συστατικά. Αυτά απαγορεύονται στο νηπιαγωγείο για να εντάξουμε την υγιεινή διατροφή στο νηπιαγωγείο και στη ζωή μας . Επίσης, θα πρέπει να δοθεί προσοχή στους ξηρούς καρπούς και το φυστικοβούτυρο. Πριν την εισαγωγή τους στα σνακ, βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας δεν έχει αλλεργία σε αυτά.