• ΜικρογραφίαΗ νέα διδακτική προσέγγιση για τη διδασκαλία του προγραμματισμού, εστιάζει στην επίτευξη πραγματικών λύσεων στον πραγματικό κόσμο. Με τη μέθοδο της εκπαιδευτικής ρομποτικής οι μαθητές μπ ορούν να αντιμετωπίσουν […]

  • Ομαδική εργασία του τμήματος Γ1 με υπεύθυνη δασκάλα την κα. Βασιλική Τράκα
     
    ΗΡΑΚΛΗΣ_1

  • Πρόκειται για μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει τη δυνατότητα στους βιβλιόφιλους να ανταλλάξουν ή να δανειστούν βιβλία μεταξύ τους, για την οποία δούλεψαν πολύ τον τελευταίο χρόνο, όχι με σκοπό το κέρδος, άλλα […]

  • ΜικρογραφίαΧρησιμοποιώντας το Comic Strip Creator τα παιδιά ξεδίπλωσαν την φαντασία τους
    δημιουργώντας τα δικά τους κόμιξ. Συνεργάστηκαν σε μικρο-ομάδες των τριών και 
    τεσσάρων έχοντας διαφορετικούς ρόλους μέσα σε […]

  • Δύο παρουσιάσεις με φωτογραφίες από το σχολείο με τα μάτια των παιδιών της Γ1 τάξης.
     
    Το_Σχολείο_με_τα_μάτια_των_παιδιών_1
     
     Το_Σχολείο_με_τα_μάτια_των_παιδιών_2
     
     

  • …Κάπως έτσι σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό για να ξεκινάει η μέρα μας με χαμόγελο….. Αλλά και με προβληματισμό, γνώση, πολιτισμό. Κάθε πρωί λοιπόν,  στο σχολείο μας, μετά την προσευχή, […]

  •  
    [youtube 91ZeztTCfQM&list=LLZNu9F8ZfzQ3GE48O_jrG3Q#t=14]
     
     
     

  • …Παρασκευή πρωί, 7-11-14, στο Σχολείο μας, με το φόβο της βροχής να κατατρώει…μερικούς!!! Ευτυχώς ΟΧΙ τα ΠΡΩΤΑΚΙΑ μας, που είναι έτοιμα να εκδράμουν!!!
         Πεζοπορώντας, φτάνουμε στο Φουγάρο, όπου μας περιμένει στο χώρο του εργαστηρίου, η παιδαγωγός Μαρία Πλατή. Το εκπ. πρόγραμμα «ΝΥΦΕΣ» , που παρακολουθούμε, έχει στόχο τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με στοιχεία της ελληνικής παράδοσης, που αφορούν το γάμο. Τα στοιχεία αυτά εμφανίζονται ως κομμάτια ενός παζλ και είναι: ο γαμπρός, η νύφη, ο γιούκος και το ερεβοκτόνο ΡΟΔΙ! Τα παιδιά περιγράφουν ό,τι σχετικό γνωρίζουν από προσωπικές εμπειρίες. Ζωγραφίζουν γαμπρούς, νύφες και ένα μεγάλο ρόδι – αφού πρώτα κολλήσουν σπόρους καλαμποκιού, που τους έχουν βάψει κόκκινους -με νερομπογιές και μαρκαδόρους!
    Στη συνέχεια , στον εκθεσιακό χώρο, εντυπωσιαζόμαστε από το στήσιμο των νυφικών και του γιούκου – από την κα Παπαϊωάννου του ΠΛΙ! Ξεκινάμε ένα ταξίδι στο χρόνο με οδηγό τα νυφικά. Το πρώτο είναι δημιουργία του 2005 και το τελευταίο των χρόνων της Ελληνικής Επανάστασης!
      Στο χώρο της Βιβλιοθήκης μας υποδέχεται η Μαρία Κωνσταντοπούλου. Μας διηγείται τον μύθο της Περσεφόνης, μέσα απ’ το βιβλίο της Σ. Ζαραμπούκα.
    Τα παιδιά παρακολουθούν με ορθάνοιχτα μάτια, το μυστήριο της αλλαγής των εποχών, της ζωής και του θανάτου, γιατί η διήγηση είναι υποβλητική…
       Γευόμαστε τον χυμό από ρόδι, απολαμβάνουμε τον εξωτερικό χώρο, παίζοντας για λίγο ελεύθερα και επιστρέφουμε στο Σχολείο…για να ευχηθούμε καλό Σαββατοκύριακο!
     Δείτε το σχετικό βίντεο: rodi 
       Καλλιόπη Βέτα — Το Ρόδι
    Μουσική, Στίχοι: Λουδοβίκος των Ανωγείων
     
     
     

  • Τα παιδιά των Β1 και Β2 τάξεων με τις δασκάλες τους, πραγματοποίησαν
    εκπαιδευτική επίσκεψη στον πολυχώρο «Φουγάρο», όπου συμμετείχαν
    στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα : «Παιχνίδια με τις λέξεις». Το πρόγραμμα
    εκπονήθηκε στη βιβλιοθήκη του χώρου, όπου οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία
    να ταξιδέψουν στον κόσμο των βιβλίων και στο τέλος να συνθέσουν
    τη δική τους ιστορία.
    Ήταν μια πολύ όμορφη και δημιουργική εμπειρία.
     

  • Ένα σπουδαίο πρόγραμμα που ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε την ίδια μέρα, τη Δευτέρα 6-10-14, μας οδήγησε μέσα από μονοπάτια αθλητικά και καλλιτεχνικά στην καλύτερη γνώση των Μηνών, των Εποχών, του Χρόνου, των Δικαιωμάτων του ανθρώπου και της Διαφορετικότητας.
    -Το video για τα δικαιώματα του ανθρώπου απ’τη σελίδα:< Ασκήσεις για τη διαφορετικότητα>, καθώς κι ένα δεύτερο σχετικό video με τίτλο : < Don’t laught at me >, έδωσαν το έναυσμα για μια αρκετά πλούσια συζήτηση με τα παιδιά!
    – Η κα Αγγελική Τσάκωνα, η θεατρολόγος του σχολείου,μάς διάβασε με θεατρικότητα το βιβλίο : < Ένας μήνας σαν όλους τους άλλους >, της Λότυ Πέτροβιτς- Ανδρουτσοπούλου, όπου οι μήνες του Χρόνου παύουν να παίζουν με τον Φλεβάρη,γιατί είναι κουτσός…
    – Στο χώρο του γηπέδου τα παιδιά με σκηνοθέτη την κα Τσάκωνα, αφού πήραν ρόλους, δραματοποίησαν την ιστοριούλα.
    -Ακολούθησε παιχνίδι με οδηγό την κα Αιμιλία Τσίγκα, τη γυμνάστρια του σχολείου μας.Σκοπός του παιχνιδιού ήταν η δημιουργία ανομοιογενών ομάδων και η συνεργασία τους, ώστε να μην πέσει το μαντήλι κάτω! Στόχος, λοιπόν, η προσπάθεια και όχι ποια ομάδα θα είναι νικήτρια!
    Γυρίσαμε πεζοπορώντας στο Σχολείο μας, όπου ξαπλώσαμε στα μαξιλάρια μας, ακούγοντας απ’τη Λιλιπούπολη :< 12 μήνες αθλητές >.
     

  • Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας καθιερώθηκε το 1998 με τη γαλλική πρωτοβουλία για μια ημέρα «Στην πόλη χωρίς το αυτοκίνητό μου». H πρωτοβουλία αυτή επαναλαμβάνεται κάθε Σεπτέμβριο, προτρέποντας τις πόλεις να κλείνουν για μια ημέρα τους δρόμους τους στα μηχανοκίνητα οχήματα. Η επιτυχία της αρχικής γαλλικής πρωτοβουλίας οδήγησε στην καθιέρωση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας το 2002. Ο Δήμος Ναυπλιέων συμμετείχε ενεργά στην πρωτοβουλία αυτή.
    Στο πλαίσιο αυτό, το 3ο Δημοτικό πραγματοποίησε το Σάββατο 20/9/2014 τη δράση:
    Διαδρομή στην πόλη του χθες και του σήμερα.
    Μαθητές του Σχολείου με την καθοδήγηση περιβαλλοντολόγου και εκπαιδευτικών πραγματοποίησαν περίπατο από την Πρόνοια (την περιοχή του σχολείου) ως την παλιά πόλη  και παρατήρησαν το οικοσύστημα της περιοχής κατά μήκος της διαδρομής.  Είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα ιστορικά μνημεία και τα αξιοθέατα και να συζητήσουν την αλλαγή στάσεων και συμπεριφορών σε σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος και τις δυνατότητες ανάπτυξης της περιοχής. Παράλληλα ανακάλυψαν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δομημένου περιβάλλοντος.
    Δείτε φωτογραφίες εδώ
     

  • Πραγματοποιήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
    Καλή δύναμη σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας.

  • Δείτε το βίντεο εδώ: Exhibition 1
    Τα έργα φιλοτέχνησαν οι μαθητές στο πλαίσιο της συνεργασίας του 3ου Δημ. Σχολείου Ναυπλίου με το Odyssey Charter School στο Delaware των ΗΠΑ, με την υποστήριξη του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών Ελλάδος Πανεπιστημίου Harvard στο Ναύπλιο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει τίτλο «Από τη ζωγραφική στην εικονογράφηση» και υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό και Διευθύντρια του Σχολείου, Χρύσα Σαββάκη. Οι μαθητές του Β1 τμήματος γνώρισαν τρεις ξένους ζωγράφους, τους Βαν Γκογκ, Μιρό και Πικάσσο μέσα από βιβλία και το διαδίκτυο. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την περιοδική έκθεση της Πινακοθήκης με τίτλο «Η θάλασσα στη νεοελληνική τέχνη», όπου εστίασαν στους Έλληνες Ν.Λύτρα, Ν.Χατζηκυριάκο-Γκίκα και Κ.Τσόκλη, με την καθοδήγηση της ιστορικού τέχνης και επιμελήτριας της Πινακοθήκης κ. Λαμπρινής Καρακούρτη-Ορφανοπούλου. Ζωγράφισαν είτε συγκεκριμένα έργα των παραπάνω ζωγράφων με τη δική τους ματιά, είτε ένα έργο βασισμένο στην τεχνοτροπία τους.
    Το EUROPE DIRECT, από την αρχή της λειτουργίας του, συνεργάζεται στενά με το Κέντρο Ελληνικών Σπουδών Παν/μίου Harvard για πλήθος δράσεων και φέτος για πρώτη φορά φιλοξένησε δύο υπότροφους φοιτητές του στο πλαίσιο του θερινού προγράμματος Cultural Internships in Greece, για την πρακτική τους άσκηση (Ιούνιος 2014). Η συγκεκριμένη έκθεση παιδικών ζωγραφικών έργων, υπήρξε πρωτοβουλία του EUROPE DIRECT και η υλοποίησή της καθώς και η παραγωγή του σχετικού οπτικοακουστικού υλικού που θα παρουσιαστεί, αποτέλεσε μέρος της πρακτικής άσκησης των δύο υποτρόφων φοιτητών.
    Επιπλέον, το EUROPE DIRECT συνεργάζεται με το Παράρτημα της Εθνικής Πινακοθήκης για την υλοποίηση μουσειοπαιδαγωγικών δράσεων και εικαστικών εργαστηρίων. Στην ίδια κατεύθυνση της προαγωγής των εκπαιδευτικών και πολιτιστικών θεμάτων, βρίσκεται η σύμπραξη του EUROPE DIRECT με το δίκτυο TEACHERS 4EUROPE, μίας επιμορφωτικής δράσης που υλοποιεί η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, για εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα. Μάλιστα η συμμετοχή δασκάλων του 3ου Δημοτικού Ναυπλίου στη δράση Teachers4Europe, με επικεφαλής τη διευθύντρια και εκπαιδεύτρια στη δράση κ. Χρύσα Σαββάκη, αποτέλεσε την αφορμή για την αναζήτηση και υλοποίηση της συνεργασίας με το αμερικανικό σχολείο που αναφέρθηκε παραπάνω.

  • Με εξαιρετική επιτυχία ξεκίνησε το Πρώτο καλοκαιρινό πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης στο χώρο του σχολείου μας. Την πρωτοβουλία για τη δημιουργία αυτού του προγράμματος είχε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και στην πρότασή του το σχολείο ανταποκρίθηκε άμεσα.
                 Καθημερινά, τις εργάσιμες μέρες από 08:00 – 14:00, τα παιδιά, μέσα στο χώρο του σχολείου μπορούν να παρακολουθούν προγράμματα εικαστικών, μουσικής,  θεάτρου, γυμναστικής, χορού..
     Μπορούν να συμμετέχουν όσες ώρες θέλουν καθημερινά ή κάποιες μέρες την εβδομάδα.
                 Το γεγονός ότι πολλοί είναι οι γονείς που δουλεύουν τα πρωινά, ότι τα παιδιά ενδέχεται να μένουν μόνα τους στο σπίτι μπροστά σε μια τηλεόραση για ώρες και το κυριότερο ότι το δημόσιο σχολείο μέσα από ένα τέτοιο πρόγραμμα καταγράφεται στη συνείδηση των παιδιών σαν ένας χώρος ελεύθερης δημιουργίας και έκφρασης, ήταν αυτά που μας ώθησαν να αποφασίσουμε να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα μετά τη λήξη του σχολικού έτους.
                 Τα εκπαιδευτικά προγράμματα υλοποιούνται από έμπειρους παιδαγωγούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων και σχεδιάστηκαν σε συνεργασία με το σχολείο.
     Το κόστος συμμετοχής είναι 25 ευρώ την εβδομάδα.
     Οι εγγραφές συνεχίζονται. Όσοι γονείς ενδιαφέρονται, μπορούν να επικοινωνήσουν με το σχολείο, τηλ: 2752028193 ή  με τη γραμματέα του συλλόγου κυρία Ελπίδα Κομιανού: 6937895789.
     

  •  
    Στο πλαίσιο του προγράμματος «από τη ζωγραφική στην εικονογράφηση» που υλοποιείται στη Δευτέρα τάξη του Σχολείου μας σε συνεργασία με το Odyssey Charter School της Αμερικής, υπό την αιγίδα του Τμήματος Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου του Harvard, την Τετάρτη 14/5/2014 επισκέφτηκε το σχολείο μας η συγγραφέας και εικονογράφος Λήδα Βαρβαρούση. Οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια ζωγραφήγηση με οδηγό το βιβλίο της κυρίας Βαρβαρούση «Τι ρόλο παίζει αυτή η αγελάδα». Η εμπειρία ήταν μαγευτική. Οι λέξεις γίνονταν σκίτσο, η ιστορία ζωντάνευε μπροστά στα μάτια τους, η φαντασία γινόταν οδηγός για πρωτότυπες και μοναδικές εικόνες. Μετά την εικονογράφο, σειρά είχαν τα ίδια τα παιδιά, τα οποία δημιούργησαν τις δικές τους εικαστικές εκδοχές της ιστορίας
    Δείτε φωτογραφίες στο παρακάτω βίντεο: Ζωγραφήγηση

  • Τα παιδιά της Ε’ και ΣΤ’ τάξης  επισκέφτηκαν στις 7  του Μάη τον αρχαιολογικό χώρο του Μυστρά. Είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα παλάτια των Παλαιολόγων, την εκκλησία της Αγίας Σοφίας και τη Μητρόπολη που είναι αφιερωμένη στον Άγιο Δημήτριο. Εκεί βρίσκεται ο δικέφαλος αετός όπου στάθηκε ο τελευταίος βυζαντινός αυτοκράτορας Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ,και έγινε η στέψη του. Επισκέφτηκαν επίσης την μονή της Παντάνασσας όπου σήμερα ζουν 6 μοναχές, την Ευαγγελίστρια, την Περίβλεπτο, την Οδηγήτρια και άλλους ναούς. Ο Μυστράς χτίστηκε από τον Φράγκο ηγεμόνα Γουλιέλμο Βιλεαρδουίνο το 1249.Το 14ο αιώνα έγινε πρωτεύουσα του δεσποτάτου του Μορέως. Το 1460 παραδόθηκε στους Τούρκους και άρχισε η παρακμή του. Το 1834 με διάταγμα του Όθωνα οι κάτοικοι εγκατέλειψαν το Μυστρά και εγκαταστάθηκαν στη Σπάρτη αφήνοντας την καστροπολιτεία στη φθορά.
    Η UNESCO ΤΟ 1989 περιλαμβάνει το Μυστρά ανάμεσα στα μνημεία που συνιστούν  την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά.  Τα παιδιά συνόδεψαν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων. Γκόλτσιου Γεωργία Ε1 Ροτζιώκου Ανδρομάχη Ε2 Μπουτούρη Μαρία ΣΤ1 Μπαλάσκας Βασίλης ΣΤ2
    Δείτε φωτογραφίες εδώ: Η ταινία μου
     

  • Πετρογέφυρα: διαδρομές…της φύσης τα καμώματα…δημιουργήματα…μνήμες…αναφορές…βιώματα…
    Θρύλοι  και παραδόσεις… Τιμή στους μάστορες, που άφησαν με τα εμπνευσμένα έργα των χεριών τους το ίχνος τους στην ιστορία της νεοελληνικής αισθητικής, σμιλεύοντας την πέτρα και δαμάζοντας το νερό της Πελοποννησιακής γης, με την απαράμιλλη τεχνική τους, τη φλόγα της ψυχής τους και το σεβασμό στη φύση.
    Βαδίζοντας στα χνάρια των αρχαίων Μυκηναίων , των Βυζαντινών και των Ελλήνων της Τουρκοκρατίας επισκεφθήκαμε τα γεφύρια της περιοχής μας.
    Εμείς οι μαθητές  των Στ2 , Ε2 και Δ2 τάξεων του 3ου Δημ. Σχολ. Ναυπλίου με τους δασκάλους μας, Βασίλη Μπαλάσκα, Ανδρομάχη Ροτζιώκου και Βασιλική Ρόζη, επισκεφθήκαμε το αρχαιότερο Μυκηναϊκό γεφύρι της Ευρώπης που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα  από κατοίκους της περιοχής, στην Καζάρμα Αρκαδικού Αργολίδας.
    Είδαμε το τουρκογέφυρο της Προσύμνης που είναι πάνω σε έναν παλιό δρόμο που ένωνε την Κορινθία με την Αργολίδα.
    Εντυπωσιαστήκαμε  με το Βυζαντινό γεφύρι της γραφικής Καρύταινας πάνω από τον Αλφειό ποταμό.
    Γνωρίσαμε την τέχνη της γεφυροποιίας και την τεχνική του καθενός γεφυριού. Μάθαμε ποιους τόπους συνέδεαν τα γεφύρια αυτά, τους μύθους και τους θρύλους που είναι συνδεδεμένα μαζί τους, την ιστορία τους και τα ιστορικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν πάνω σ΄αυτά.
    Ακούσαμε τα αηδόνια να κελαηδούν, το κελάρυσμα του ποταμού, είδαμε σπάνια λουλούδια και ζώα του αγρού και των ποταμών και νιώσαμε την απόλυτη ελευθερία της φύσης.
     
    Δείτε φωτογραφίες στο παρακάτω βίντεο: Γεφύρια 

  •  
    Τα παιδιά της φετινής Ε΄ τάξης του σχολείου μας, πριν 2 χρόνια συνδέθηκαν με μια Κοινότητα στην Αϊτή, μέσω της Ναυπλιώτισσας εθελόντριας Elizabeth Stravoravdis. Η κοινότητα ονομάζεται Thoman. Είναι μια ώρα από […]

  • Η 21η του Μάρτη έχει οριστεί ως παγκόσμια ημέρα ποίησης καθώς και παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
    Με αφορμή την μέρα αυτή, οι μαθητές της 5ης και της 6ης τάξης με τη διευθύντρια του σχολείου κα. Χρύσα Σαββάκη […]

  • Φόρτωσε Περισσότερα
Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων