Ποιος θέλει να γίνει κι Ευρωπαίος;

Είμαστε το Ε2 του 1ου δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού.
Κατά την διάρκεια του project για την Ευρωπαϊκή Ένωση που κάναμε το τελευταίο τρίμηνο,  στο πλαίσιο της Εκπαιδευτικής δράσης Teachers 4 Europe προσπαθήσαμε να βρούμε όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες που να διαφοροποιούνται από τις συνηθισμένες. Βάλαμε στοίχημα να μάθουμε όλοι μας, όσα περισσότερα μπορούμε για την ευρύτερη πατρίδα μας της Ευρώπη. Νομίζω πως τα καταφέραμε. Ακόμη και ο πιο αδιάφορος μαθητής ασχολήθηκε με την εργασία μας. Καθένας μας ανάλογα τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες του έκανε αυτό που μπορούσε.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε κι αυτή τα στάδια της.

<strong>Στάδια δημιουργίας παιχνιδιού γνώσεων “Ποιος θέλει να γίνει κι Ευρωπαίος” </strong>
1. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων Αγωγή του πολίτη και Γεωγραφία Και μετά που τελειώσαμε όλα όσα έγραφε το βιβλίο σχετικά, ολοκληρώσαμε τα μαθήματα αναλαμβάνοντας
κάθε ομάδα να δημιουργήσει τις δικές της ερωτήσεις. (4 διδακτικές ώρες)
2. Η μια ομάδα έκανε τις ερωτήσεις της στην άλλη, με τελικό στόχο να ξέρουν να απαντούν όλοι στις ερωτήσεις όλων των ομάδων. (2 διδακτικές ώρες)
3. Εν τω μεταξύ έφτασαν και τα βιβλία που είχαμε παραγγείλει από το Europe direct με την βοήθεια της υπεύθυνης του γραφείου  την Βασιλικής Μαντούλκα.
Εννοώ το βιβλίο που είναι και on line στο επίσημο site της ΕΕ με τίτλο “Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη”
4. Αρχίσαμε να το διαβάζουμε την ώρα της φιλαναγνωσίας και της Ευέλικτης ζώνης και από κάθε τι που εντυπωσίαζε τα παιδιά το έκαναν ερώτηση για να το εξετάσουν η μια ομάδα στην άλλη,
την επόμενη φορά. (8 διδακτικές ώρες)
5. Έτσι συγκεντρώθηκαν περίπου 100 ερωτήσεις. Τα παιδιά την ώρα του μαθήματος υπολογιστών με την κα Κική Γενιτσαρίδου δακτυλογραφούσαν τις ερωτήσεις και μου τις έστελναν στο e-mail μου
για να τις επισυνάψω στην γραπτή εργασία. Σ αυτό το σημείο να πω πως  η κα Γενιτσαρίδου μας πρόσφερε απλόχερα την βοήθεια της σε ότι της ζητήσαμε.  Ευχαριστούμε Κική!
6.  Αφού συγκεντρώθηκαν οι ερωτήσεις σκέφτηκα πως θα έπρεπε κάπως να τις χρησιμοποιήσω ώστε να είναι εύκολο και για τα παιδιά να τις παίζουν από το σπίτι τους με τους γονείς τους
ή με τους φίλους τους και συμμαθητές τους.
7. Έτσι καταλήξαμε σε αυτό το παιχνίδι αλλά και σε ένα σταυρόλεξο το οποίο θα παρουσιάσω εκτενώς σε άλλη δημοσίευση.
8. Όλες οι πληροφορίες είναι εδώ για το πως και το γιατί: http://www.presentationhelpdesk.com/who-wants-to-be-a-millionaire-game-source.html
9. Κάνεις εγγραφή (δωρεάν) εδώ: http://www.presentationhelpdesk.com/member/register.php
10. Μετά μπαίνεις στο χώρο των μελών εδώ: http://www.presentationhelpdesk.com/member/
11. Και μετά κάνεις κλικ στο “create your Who Wants to be a Millionaire game/ manage games you have already created”
12. Τα βήματα από δω και πέρα είναι απλά. Απλά είναι όλα στα αγγλικά.  Ε κατεβάστε και κανένα λεξικό καλού κακού.
13. Μπορείς να διαχειριστείς το παιχνίδι και τις ερωτήσεις ανά πάσα στιγμή. Επίσης σκεφτήκαμε πως θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δημιουργούσαμε ένα τέτοιο παιχνίδι και σε μαθήματα όπως
η ιστορία, η φυσική, η γλώσσα κ.λ.π. Αξίζει να σημειωθεί πως πολλά από τα παιδιά έμαθαν ήδη να φτιάχνουν το δικό τους παιχνίδι!
<strong>Δύσκολες στιγμές</strong>
Η δημιουργία του παιχνιδιού on line είναι πολύ απλή όπως θα διαπιστώσατε.
Εμείς όμως πρώτα κατεβάσαμε το παιχνίδι στον Υπολογιστή μας και μετά που του περάσαμε τις ερωτήσεις προσπαθούσαμε να το δημοσιεύσουμε.
Κάτι που ήταν πραγματικά χρονοβόρο, δύσκολο έως αδύνατον  και ενέπλεξε και στην διαδικασία όλους τους φίλους και συναδέλφους καθηγητές υπολογιστών που έχω.
Δεν συζητάμε  για την Κική Γενιτσαρίδου η οποία μας άκουγε όλη μέρα να την ρωτάμε πως να κάνουμε αυτό κι εκείνο και το άλλο! χε! χε!
Τελικά με υπομονή κι επιμονή την βρήκαμε την άκρη! Νομίζουμε πως το αποτέλεσμα άξιζε την ταλαιπωρία! Ανακαλύψαμε τον τρόπο να μαθαίνουμε παίζοντας! Δεν είναι και λίγο αυτό! 🙂

Είμαστε το Ε2 του 1ου δημοτικού Σχολείου Νέας Αλικαρνασσού. Κατά την διάρκεια του project για την Ευρωπαϊκή Ένωση που κάναμε το τελευταίο τρίμηνο,  στο πλαίσιο της Εκπαιδευτικής δράσης Teachers 4 Europe προσπαθήσαμε να βρούμε όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες που να διαφοροποιούνται από τις συνηθισμένες. Βάλαμε στοίχημα να μάθουμε όλοι μας, όσα περισσότερα μπορούμε για την ευρύτερη πατρίδα μας της Ευρώπη. Νομίζω πως τα καταφέραμε. Ακόμη και ο πιο αδιάφορος μαθητής ασχολήθηκε με την εργασία μας. Καθένας μας ανάλογα τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες του έκανε αυτό που μπορούσε.
<a href=”http://www.presentationhelpdesk.com/your-millionaire-game-8467.html”>Η συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε κι αυτή τα στάδια της.
<strong>Στάδια δημιουργίας παιχνιδιού γνώσεων “Ποιος θέλει να γίνει κι Ευρωπαίος” </strong>
1. Κατά την διάρκεια των μαθημάτων Αγωγή του πολίτη και Γεωγραφία Και μετά που τελειώσαμε όλα όσα έγραφε το βιβλίο σχετικά, ολοκληρώσαμε τα μαθήματα αναλαμβάνοντας     κάθε ομάδα να δημιουργήσει τις δικές της ερωτήσεις. (4 διδακτικές ώρες) 2. Η μια ομάδα έκανε τις ερωτήσεις της στην άλλη, με τελικό στόχο να ξέρουν να απαντούν όλοι στις ερωτήσεις όλων των ομάδων. (2 διδακτικές ώρες) 3. Εν τω μεταξύ έφτασαν και τα βιβλία που είχαμε παραγγείλει από το Europe direct με την βοήθεια της υπεύθυνης του γραφείου  την Βασιλικής Μαντούλκα.     Εννοώ το βιβλίο που είναι και on line στο επίσημο site της ΕΕ με τίτλο “Πάμε να εξερευνήσουμε την Ευρώπη” 4. Αρχίσαμε να το διαβάζουμε την ώρα της φιλαναγνωσίας και της Ευέλικτης ζώνης και από κάθε τι που εντυπωσίαζε τα παιδιά το έκαναν ερώτηση για να το εξετάσουν η μια ομάδα στην άλλη,      την επόμενη φορά. (8 διδακτικές ώρες)5. Έτσι συγκεντρώθηκαν περίπου 100 ερωτήσεις. Τα παιδιά την ώρα του μαθήματος υπολογιστών με την κα Κική Γενιτσαρίδου δακτυλογραφούσαν τις ερωτήσεις και μου τις έστελναν στο e-mail μου    για να τις επισυνάψω στην γραπτή εργασία. Σ αυτό το σημείο να πω πως  η κα Γενιτσαρίδου μας πρόσφερε απλόχερα την βοήθεια της σε ότι της ζητήσαμε.  Ευχαριστούμε Κική! 6.  Αφού συγκεντρώθηκαν οι ερωτήσεις σκέφτηκα πως θα έπρεπε κάπως να τις χρησιμοποιήσω ώστε να είναι εύκολο και για τα παιδιά να τις παίζουν από το σπίτι τους με τους γονείς τους    ή με τους φίλους τους και συμμαθητές τους. 7. Έτσι καταλήξαμε σε αυτό το παιχνίδι αλλά και σε ένα σταυρόλεξο το οποίο θα παρουσιάσω εκτενώς σε άλλη δημοσίευση. 8. Όλες οι πληροφορίες είναι εδώ για το πως και το γιατί: http://www.presentationhelpdesk.com/who-wants-to-be-a-millionaire-game-source.html9. Κάνεις εγγραφή (δωρεάν) εδώ: http://www.presentationhelpdesk.com/member/register.php10. Μετά μπαίνεις στο χώρο των μελών εδώ: http://www.presentationhelpdesk.com/member/11. Και μετά κάνεις κλικ στο “create your Who Wants to be a Millionaire game/ manage games you have already created”12. Τα βήματα από δω και πέρα είναι απλά. Απλά είναι όλα στα αγγλικά.  Ε κατεβάστε και κανένα λεξικό καλού κακού. 13. Μπορείς να διαχειριστείς το παιχνίδι και τις ερωτήσεις ανά πάσα στιγμή. Επίσης σκεφτήκαμε πως θα είχε πολύ ενδιαφέρον να δημιουργούσαμε ένα τέτοιο παιχνίδι και σε μαθήματα όπως      η ιστορία, η φυσική, η γλώσσα κ.λ.π. Αξίζει να σημειωθεί πως πολλά από τα παιδιά έμαθαν ήδη να φτιάχνουν το δικό τους παιχνίδι!
<strong>Δύσκολες στιγμές</strong>

Η δημιουργία του παιχνιδιού on line είναι πολύ απλή όπως θα διαπιστώσατε. Εμείς όμως πρώτα κατεβάσαμε το παιχνίδι στον Υπολογιστή μας και μετά που του περάσαμε τις ερωτήσεις προσπαθούσαμε να το δημοσιεύσουμε.  Κάτι που ήταν πραγματικά χρονοβόρο, δύσκολο έως αδύνατον  και ενέπλεξε και στην διαδικασία όλους τους φίλους και συναδέλφους καθηγητές υπολογιστών που έχω. Δεν συζητάμε  για την Κική Γενιτσαρίδου η οποία μας άκουγε όλη μέρα να την ρωτάμε πως να κάνουμε αυτό κι εκείνο και το άλλο! χε! χε! Τελικά με υπομονή κι επιμονή την βρήκαμε την άκρη! Νομίζουμε πως το αποτέλεσμα άξιζε την ταλαιπωρία! Ανακαλύψαμε τον τρόπο να μαθαίνουμε παίζοντας! Δεν είναι και λίγο αυτό! 🙂

Αφήστε μια απάντηση