2025-2026
- Δημιουργία και λειτουργία Εκπαιδευτικού Ομίλου βάσει της υπ’ αριθμ. 102939/ΓΔ4 Υ.Α. του ΦΕΚ 4509/25-08-2022, με τίτλο: «Διαμεσολάβηση και Ρητορική».
- Δημιουργία και λειτουργία Εκπαιδευτικού Ομίλου βάσει της υπ’ αριθμ. 102939/ΓΔ4 Υ.Α. του ΦΕΚ 4509/25-08-2022, με τίτλο: «Ρητορική και Δημοκρατική Παιδεία».
- Σχεδιασμός και υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Πρόγραμματος Αγωγής Υγείας (ΑΔΑ: ΨΛ0746ΝΚΠΔ-Τ19) υπό τον τίτλο «Ecoality & Πολιτισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης», με στόχευση τη μελέτη των παραμέτρων της πράσινης μετάβασης και της κοινωνικής ισότητας βάσει του σχετικού υλικού της ActionAid, αλλά και την εσωτερίκευση των 17 ΣΒΑ με δράσεις προώθησής τους στο σχολείο και την κοινωνία.
- Παράλληλη υλοποίηση του Πολιτιστικού Πρόγραμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων «Λέμε την αλήθεια στην εξουσία: Πρόγραμμα Διαμεσολάβησης και Ρητορικής ενάντια στη βία», για εκπαίδευση πάνω στον δίκαιο λόγο και άσκησή του υπέρ της συνηγορία για τα ανθρώπινα δικαιώματα, με την υποστήριξη του οικείου προγράμματος (Speak Truth to Power) από το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη/Robert F. Kennedy Human Rights.
2024-2025
- Δημιουργία και λειτουργία Εκπαιδευτικού Ομίλου βάσει της υπ’ αριθμ. 102939/ΓΔ4 Υ.Α. του ΦΕΚ 4509/25-08-2022, για τους σκοπούς του εθνικού προγράμματος: «Βουλή των Εφήβων – Βήματα Δημοκρατίας: Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή. ΚΘ’ Σύνοδος 2024-2025» (αρ. πρωτ. 82594/ Δ2/ 19-07-2024 εισ. Υ.ΠΑΙ.Θ.Α/Άρθρ. 1 της 1614/Υ1/8-01-2020 ΚΥΑ/Β΄8), που αφορούν στη συστηματική προετοιμασία και εκπαίδευση της μαθητικής ομάδας, μέσω δράσεων βιωματικής και ενεργητικής μάθησης, πάνω στον πολιτισμό ειρήνης και στη φετινή επιλεγμένη μας θεματική, «Αναζητώντας τα όρια στο Σχολείο» (βλ. σχετικά εδώ, στην κατηγορία: Δράσεις Εκπαίδευσης Ομάδας).
- Σχεδιασμός και υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Πρόγραμματος Αγωγής Υγείας (ΑΔΑ: ΨΛ0746ΝΚΠΔ-Τ19) υπό τον τίτλο «Εθελοντισμός στο αειφόρο σχολείο», με στόχευση τον προγραμματισμό, τον συντονισμό, τη διενέργεια δράσεων και τη διασφάλιση ποιότητας των κινήσεων της εκπαιδευόμενης/εκπαιδευμένης ομάδας για την οικοδόμηση πολιτισμού ειρήνης και βιώσιμης ανάπτυξης, μέσω έμπρακτων συνεισφορών στη μαθητική κοινότητα και λοιπών πολλαπλασιαστικών κινήσεων, συνεργειών και εθελοντικών δράσεων εντός και εκτός σχολείου (βλ. σχετικά εδώ, στην κατηγορία: Εφαρμογές για έναν ειρηνικό, συμπεριληπτικό, πιο δίκαιο κόσμο… & Συνέργειες/Ενημερωτικές Εκδηλώσεις).
- Παράλληλη υλοποίηση του Πολιτιστικού Πρόγραμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων «Δημοκρατική Παιδεία στα Μέσα», για κάλυψη των πρακτικών αναγκών ορατότητας της ομάδας, επικοινωνίας/διάδρασης, διάχυσης έργου, μέσω της αξιοποίησης των αξιόπιστων και ελεύθερων εργαλείων, εφαρμογών και δυνατοτήτων που παρέχονται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, αλλά και με την παραγωγή επιπλέον πρωτότυπων ψηφιακών προϊόντων (ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/mediation/).
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.
