Στην εποχή του ψηφιακού σχολείου υπάρχουν σχολεία που η εύρεση του μέσου όρου της βαθμολογίας ενός μαθητή γίνεται με πρωτοποριακό τρόπο.
Απίστευτο και όμως αληθινό
Ο κάθε καθηγητής υπεύθυνος τμήματος υπολογίζει με το μυαλό του ή με κομπιουτεράκι – αν διαθέτει – το μέσο όρο κάθε μαθήματος και τον σημειώνει στην καρτέλα του μαθητή. Τέλος υπολογίζει τον τελικό βαθμό του για να δει αν προάγεται.
Παράλληλα ο υπεύθυνος για τη βάση του Έπαφου κάνει τις καταχωρίσεις του και στο τέλος εκτυπώνει τις εγγραφές των μαθητών.
Ο υπεύθυνος τμήματος συγκρίνει τους μέσους όρους που υπάρχουν στις καρτέλες με τους αντίστοιχους των εκτυπώσεων ώστε να ελεγχθεί η ύπαρξη λάθους.
Φαντάζομαι ότι σε περίπτωση ασυμφωνίας των τιμών θα θεωρείται σωστό το αποτέλεσμα του Έπαφου. Μετά ακολουθεί η διαδικασία σβήσε με προσοχή το μέσο όρο στη καρτέλα και αντιγραφή του σωστού.
Πρόταση
Αν θέλουμε να ακονισθεί των μυαλό των καθηγητών και δη των μαθηματικών ο χρόνος που σπαταλήθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί δημιουργικά δίνοντας τους εργασίες όπως παρακάτω: