Απίστευτο και όμως αληθινό

Στην εποχή του ψηφιακού σχολείου υπάρχουν σχολεία  που η εύρεση του μέσου όρου της βαθμολογίας ενός μαθητή γίνεται με πρωτοποριακό τρόπο.

Απίστευτο και όμως αληθινό

Ο κάθε καθηγητής υπεύθυνος τμήματος  υπολογίζει με το μυαλό του ή με κομπιουτεράκι – αν διαθέτει –  το μέσο όρο κάθε μαθήματος και τον σημειώνει στην καρτέλα του μαθητή. Τέλος υπολογίζει τον τελικό βαθμό του για να δει αν προάγεται.

Παράλληλα  ο υπεύθυνος  για τη βάση του Έπαφου  κάνει τις καταχωρίσεις του και στο τέλος εκτυπώνει τις εγγραφές των μαθητών.

Ο  υπεύθυνος τμήματος συγκρίνει τους μέσους όρους  που υπάρχουν στις καρτέλες με τους αντίστοιχους των εκτυπώσεων ώστε να ελεγχθεί η ύπαρξη λάθους.

Φαντάζομαι ότι σε περίπτωση ασυμφωνίας των τιμών θα θεωρείται σωστό το αποτέλεσμα του Έπαφου.  Μετά ακολουθεί η διαδικασία σβήσε  με προσοχή το μέσο όρο στη καρτέλα και αντιγραφή του σωστού.

Πρόταση

Αν θέλουμε να ακονισθεί των μυαλό των καθηγητών και δη των  μαθηματικών  ο χρόνος που σπαταλήθηκε μπορεί να χρησιμοποιηθεί  δημιουργικά δίνοντας τους εργασίες όπως παρακάτω:

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση