Ελπίζοντας ότι θα είναι μια δημιουργική περίοδος σας καλωσορίζουμε στο Blog που δημιουργήθηκε στα πλαίσια των προγραμμάτων επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στα 2 ΚΣΕ του Ν. Μαγνησίας.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
4 σχόλια
Μετάβαση στη φόρμα σχολίων
Χριστός Ανέστη
Ας ξεκινήσουμε σιγά – σιγά …
Τα αρχεία που θα ανεβάσω αφορούν τα hot potatoes έτσι για να σπάσω τον πάγο
Καλό κουράγιο
γεια σας κυρια βαρβαρα