ΓΕ.Λ. ΣΚΙΑΘΟΥ

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ

Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΡΗΝΗ-ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ/ ΕΔΡΑΙΩΣΗΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ:
Συνειδητοποίηση κάθε πολίτη της μεγάλης αξίας που  έχει η ειρήνη για την παγκόσμια ανάπτυξη και πρόοδο.
-Συμμετοχή σε φιλειρηνικά κινήματα και οργανώσεις για να ασκηθεί πίεση στις πολιτικές ηγεσίες όλων των κρατών.
-Αφύπνιση των νέων που θα πρέπει να αγωνιστούν για να δημιουργηθεί μια κοινωνία στην οποία δε θα υπάρχουν οι σημερινές ανισότητες.

– Οι διεθνείς οργανισμοί είναι αναγκαίο να αποκτήσουν πραγματική ισχύ και να αποφασίζουν αμερόληπτα, ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν ουσιαστικές παρεμβάσεις.
–  Επικράτηση των διεθνών κανόνων δικαίου

– Αγώνας για τον  σεβασμό των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

– Σεβασμός στις πολιτιστικές και θρησκευτικές διαφορές.

– Έμφαση στην ανθρωπιστική παιδεία

– Αποτελεσματική διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας, για να γίνουν κατανοητές οι ολέθριες συνέπειες του πολέμου και η αλληλένδετη σχέση ειρήνης και προόδου

– Ενεργοποίηση των επιστημόνων και των πνευματικών ανθρώπων που μπορούν να ευαισθητοποιήσουν τους ανθρώπους για τα ιδανικά της ειρήνης.
– Δημιουργία κλίματος ύφεσης και αφοπλισμός (μείωση των πυρηνικών όπλων και σταδιακή κατάργησή τους

– Διαμόρφωση της εξωτερικής πολιτικής των κρατών έτσι ώστε να ανάπτυχθούν σχέσεις  φιλίας και συνεργασίας μεταξύ των κρατών μέσα από πολιτιστικές και αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις

 – Έμφαση στον διάλογου  και τη διπλωματία ως μοναδικών εργαλείων για την επίλυση των διακρατικών διαφορών.

 

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων