Διατροφή για παιδιά

Τα παιδιά χρειάζονται μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού τους για ανάπτυξη και υγεία.

Όταν τα παιδιά αρχίζουν το σχολείο αναπτύσσονται απότομα και συνήθως αυξάνουν την φυσική τους δραστηριότητα. Αυτό συνεπάγεται αύξηση τόσο των ενεργειακών τους αναγκών, όσο και τις απαιτήσεις του οργανισμού τους σε μικρό-θρεπτικά συστατικά όπως είναι το ασβέστιο, ο σίδηρος κ.α.

Παρακάτω θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία που είναι καλό να προσέχουμε στην διατροφή των παιδιών.

  Τακτικά γεύματα

Τα παιδιά χρειάζονται τακτικά γεύματα και σνακ για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά. Τα συχνά ΄τσιμπήματα΄ στην θέση των τακτικών γευμάτων συνήθως έχει σαν αποτέλεσμα το παιδί να ακολουθεί μία μη ισορροπημένη διατροφή.

Καλό είναι να ξεκινήσουν την ημέρα τους με ένα καλό πρωινό όπως γάλα με δημητριακά για να πάρουν την απαραίτητη ενέργεια για να αντιμετωπίσουν τα πολυάσχολα πρωινά στο νηπιαγωγείο και στο σχολείο. Ενδιάμεσα μικρό-γεύματα, όπως ένα τοστ, 1-2 φρούτα ή ένα κομμάτι κέικ μέχρι το μεσημεριανό γεύμα θα τους δώσουν την επιπλέον ενέργεια που χρειάζονται μέχρι το μεσημεριανό. Το μεσημέρι καλό είναι να υπάρχει ποικιλία στα γεύματα (δείτε παρακάτω ένα ενδεικτικό διαιτολόγιο).

Σε εβδομαδιαία βάση μπορεί να τρώνε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι, 1 φορά κόκκινο κρέας όπως μοσχάρι, 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια ή λαδερά φαγητά και τις υπόλοιπες ημέρες άσπρο κρέας όπως κοτόπουλο ή άλλο πιάτο με βάση τα ζυμαρικά.

Τα οικογενειακά γεύματα θα ενθαρρύνουν τα παιδιά να απολαμβάνουν ποικιλία τροφίμων.

Πηγή:Πηνελόπη Δουβόγιαννη, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

site:https://www.sintagespareas.gr/simboules/o-diaitologos-mas-enimeronei/130-igieini-diatrofi-gia-paidia

Δραστηριότητες με στεφάνια

Τα στεφάνια είναι ένα υλικό που χρησιμοποιείται πάρα πολύ στο μάθημα της Φυσικής αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο. Μπορούν να καλλιεργήσουν την αίσθηση χώρου, κινητικές δεξιότητες , να χρησιμοποιήσουν τα στεφάνια για ευκαμψία αρθρώσεων, να αναπτύξουν την κιναισθητική αντίληψη, κινητικό  συντονισμό κ.α.

Στο επόμενο βίντεο μπορείτε να δείτε μια ποικιλία από δραστηριότητες για  χρήση στεφανιών.

Fitness για μεγάλα παιδιά!!!

Ψάχνοντας για fitness video στο youtube βρήκα ένα ζευγάρι Αμερικανών οι οποίοι κάνουν εξαιρετική δουλειά ανεβάζοντας βίντεο με χιλιάδες τρόπους και ιδέες για να γυμνάζεστε στο σπίτι μαζί τους. Τις πιό πολλές φορές δεν χρειάζονται εξαρτήματα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ελάχιστος χώρος , το σώμα σας!!! και διάθεση για γυμναστική. Και αν δεν την έχετε πριν θα σας έρθει μετά καθώς η γυμναστική είναι ένα από τα καλύτερα αντιστρεσογόνα , αντικαταθλιπτικά φάρματα.

Let’s do it…

Και για του λόγου το αληθές μια παρουσίαση για τα οφέλη της γυμναστικής

etwinning νέα

untitled 2

 

Ξεκινήσαμε και φέτος τα project στο etwinning. Την μεγαλύτερη εκπαιδευτική κοινότητα στην Ευρώπη.

Στο φετινό project οι μαθητές έδειξαν τρόπους εξάσκησης στην αυλή. Χρησιμοποιώντας αντικείμενα όπως π.χ παγκάκια δείξαμε πως μπορούμε να κάνουμε γυμναστική εναλλακτικά σε ανοιχτό χώρο και όχι αναγκαστικά στον χώρο του γυμναστηρίου.

 

Στο επόμενο έγγραφο word περιγράφονται αναλυτικά οι στόχοι του project.

Values that sport teaches

Σχολικό Πρωτάθλημα 2016

Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές/τριες του σχολείου μας είχαν την χαρά να συμμετάσχουν   και να αγωνιστούν στο σχολικό πρωτάθλημα που οργάνωσε η Ομάδα Φυσικής Αγωγής της Διεύθυνσης Β/μιας Εκ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς ρωτάνε πότε θα γίνουν οι αγώνες. Πότε θα αρχίσουν οι προπονήσεις, ποιοι θα είναι στις ομάδες.Λες και ζουν για αυτό!!!. Είναι ευχάριστο να έχουμε κάθε χρόνο συμμετοχή  στο πρωτάθλημα. Οι αγώνες γίνονται με την μορφή φιλικού παιχνιδιού.  Βασική επιδίωξη (όπως την θέτει το Υπουργείο παιδείας) είναι οι μαθητές/τριες να αποκομίσουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία ευρύτερης παιδείας που ο αθλητισμός δύναται να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της υπέρβασης.

Πήραμε μέρος σε αγώνες :

  1. Ποδοσφαίρου

  2. Πετοσφαίρισης

  3. Καλαθοσφαίρισης.

 

 

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων