Senior High School Students’ Work:
Class A1
GROUP 3 “AN OCEAN FULL OF DREAMS”
Μαρ 18 25
Αναρτήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ. Κατηγορία: Student Work, Αγγλική Γλώσσα | Χωρίς σχόλια
Senior High School Students’ Work:
Class A1
GROUP 3 “AN OCEAN FULL OF DREAMS”
Φεβ 18 4
Αναρτήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ. Κατηγορία: Student Work, Αγγλική Γλώσσα | Χωρίς σχόλια
These are the poems created by the student groups of B class, of Patras Experimental Senior-High School, in January 2017, for the English literature lesson entitled “Poems for the Eye”:
Ιαν 18 24
Αναρτήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΩΡΑΪΤΗ. Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία | Χωρίς σχόλια
Το σύστημα αξιολόγησης για το ΚΠΓ και εκπόνηση «θεμάτων» Η ανάπτυξη του συστήματος αξιολόγησης και της εκπόνησης των οργάνων μέτρησης της γλωσσομάθειας ανατέθηκε εξ αρχής στα δυο μεγαλύτερα πανεπιστήμια της Ελλάδας το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), όπου λειτουργούν Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών και θεραπεύουν τις επιστήμες που υποστηρίζουν την εκπαίδευση στις έξι γλώσσες που εξετάζονται με σκοπό τη χορήγηση του ΚΠΓ, το οποίο φέρει τη σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Το σύστημα εξετάσεων υιοθέτησε τις αρχές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ) του Συμβουλίου της Ευρώπης, και οι ομάδες έργου των γλωσσών σε Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών των δύο πανεπιστημίων παρήγαγαν, μετά από ερευνητικό έργο, λεπτομερής περιγραφητές ικανοτήτων κατανόησης και παραγωγής γραπτού και προφορικού λόγου, καθώς και γραπτής και προφορικής διαμεσολάβησης, στη βάση της εξάβαθμης κλίμακας γλωσσομάθειας του Συμβουλίου της Ευρώπης. Οι περιγραφητές που αναπτύσσονταν σταδιακά, εγκρίνονταν από την ΚΕΕ, όπως άλλωστε και οι κοινές προδιαγραφές για τις εξετάσεις στις έξι γλώσσες που παρήγαγαν οι πανεπιστημιακές ομάδες. Το σύστημα αξιολόγησης για το ΚΠΓ ελέγχει ή πιο σωστά «μετρά» τον βαθμό ή το επίπεδο γλωσσομάθειας των εξεταζόμενων και πιο συγκεκριμένα την ικανότητα των υποψηφίων να κατανοούν γραπτό και προφορικό λόγο, να μιλούν και να γράφουν, αλλά και να λειτουργούν διαμεσολαβητικά, μεταφέροντας πληροφορίες από την Ελληνική στην ξένη γλώσσα. Μετρά επίσης το βαθμό επίγνωσης που έχουν οι υποψήφιοι για το πώς (με ποιον τρόπο και με ποια μέσα), χρησιμοποιείται η γλώσσα στην οποία εξετάζονται σε ποικίλα κοινωνικά περιβάλλοντα και πλαίσια λόγου. Οι εξετάσεις κάθε μιας γλώσσας του ΚΠΓ, για πιστοποίηση σε ένα από τα έξι επίπεδα γλωσσομάθειας, αποτελείται από 4 Ενότητες:
Για κάθε ενότητα κάθε επιπέδου εξετάσεων εκπονούνται «θέματα», δηλαδή ολοκληρωμένα τεστ –ο επιστημονικός όρος για το οποίο είναι «όργανο μέτρησης γλωσσομάθειας». Κάθε τεστ περιλαμβάνει δοκιμασίες που εκπονούνται από ειδικούς βάσει των προδιαγραφών του συστήματος. Οι δοκιμασίες στηρίζονται σε πολυτροπικά κείμενα ή/και εικόνες από όπου έλκονται προδιαγεγραμμένος για κάθε επίπεδο αριθμός ερωτημάτων (items). Τα ερωτήματα ελέγχονται με ποιοτικές και ποσοτικές μεθόδους ανάλυσης πριν και μετά την χρήση τους σε πραγματικό κοινό υποψηφίων. |
|
Ιαν 18 16
Αναρτήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ. Κατηγορία: Διάφορα, Επιμορφωτικές Ασκήσεις Εκπαιδευτικών | Χωρίς σχόλια
Σεπ 17 26
Αναρτήθηκε από ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΙΖΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ. Κατηγορία: Μαθητικοί Διαγωνισμοί | Χωρίς σχόλια
ΕΞΕ – ΚΠ – 50857 – 2018 – ΕΓΚΡΙΣΗ 4ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
Ετικέτες: διαγωνισμοί
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |