Καλωσόρισμα

Καλωσήρθατε στο μαθησιακό blog που είχαμε να κάνουμε στα πλαίσια του μαθήματος “Πληροφορική”,με θέμα το παιχνίδι League of Legends (συντομογραφία: LoL). Σε αυτό το blog θα σας παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά αυτού του παιχνιδιού,δηλαδή τους χάρτες,τους τρόπους παιχνιδιού και άλλα.

Χαρτες του παιχνιδιου

Το League Of Legends αποτελείται από χάρτες, με διαφορετικό θέμα παιχνιδιού ή με μικρές διαφορές και game modes.

  • The Summoner’s Rift (Το Φαράγγι Των Επικαλεστών) (2009-Σήμερα)

Το Φαράγγι Των Επικαλεστών είναι ο πιο συνηθισμένος χάρτης. Αποτελείται από 3 Lanes (Λωρίδες) και μια ζούγκλα με φωλιές πολλών τεράτων, επικών ή μη. Κάθε λωρίδα έχει 3 Towers ή Turrets (Πύργους) και δύο μεγάλους που προστατεύουν το Νέξους.

Μπλέ Πλευρά

Ως θέμα η μπλε πλευρά έχει τους Paladins(Ιππότες). Κάθε πύργος έχει ένα μεγάλο “σφυρί” με ένα μπλε πετράδι και τα Inhibitors(Ινχίμπιτορ) τα οποία έχουν ένα κυανό διαμάντι με αλυσίδες. Τα σχήματα είναι πιο τετραγωνισμένα,κάνοντάς το ένα ακόμη χαρακτηριστικό της.

Κόκκινη Πλευρά

Το θέμα της κόκκινης πλευράς είναι οι Mages (Μάγοι). Τα σχήματα είναι πιο τριγωνικά και μυτερά στην άλλη ομάδα. Η κόκκινοι πύργοι έχουν διαμάντι με σχήμα ρόμβου. Αντίθετα με τους αντιπάλους, τα Inhibitor δεν έχουν αλυσίδες.

Τέρατα

Το επικό τέρας είναι ο Baron (Βαρόνος) και ο Dragon (Δράκος) δύο πολύ καλοσχεδιασμένα και σημαντικά τέρατα στο παιχνίδι. Επίσης τα τέρατα της ζούγκλας τα οποία σου προσφέρουν ενισχύσεις την μπλε και την κόκκινη(επικά τερατα) ή σου προσφέρουν μόνο xp και gold τα απλά τέρατα όπως το (frog,τα golems,τα raptors κ.τ.λ)

  • The Crystal Scar/Dominion (Η Κρυστάλλινη Ουλή/Κυριαρχία) (2012- 22 Δεκεμβρίου 2016)

Σκοπός στη Κρυστάλλινη Ουλή είναι να κατακτήσεις τους πύργους τους οποίους διαθέτει . Δεν υπάρχει μπλε ή κόκκινη πλευρά όπως στο φαράγγι, μα μόνο η βάση και Νέξους το οποίο δεν είναι πια πύργος μα ένα μεγάλο διαμάντι δίπλα στην βάση. Για τη νίκη, οι παίκτες πρέπει να εξαντλήσουν το αντίπαλο Νέξους σκοτώνοντας τους αντιπάλους τους και κατακτόντας πύργους. Η Κρυστάλλινη Ουλή αποσύρθηκε από την Riot Games λόγο έλλειψης ενδιαφέροντως τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2016

  • ARAM (Γέφυρα Του Πόνου ή Μαινόμενη Άβυσσος) (?-Σήμερα)

Στην Mαινόμενη Άβυσσο ο χάρτης είναι μία λωρίδα στην οποία όλοι οι παίκτες από το τρίτο κιόλας level (που αρχίζει το παιχνίδι) ξεκινούν τις ομαδικές μάχες (teamfights). Σκοπός του παιχνιδιού είναι επίσης η κυριαρχία του αντιπάλου Νέξους και η καταστροφή των tower. Η Γέφυρα Του Πόνου είναι εξίσου δύσκολη με τους άλλους χάρτες αν όχι και δυσκολότερη λόγω των λίγων Inhibitor και Turrets, μα και επειδή δεν έχει πολλά αντικείμενα και θεραπεία μα μερικούς μικρούς βωμούς διάσπαρτα στον χάρτη που δίνουν λίγο HP(Ζωή) και MANA.

  • Twisted Treeline (Δάσος Της Σύγχησης) (2009 – Σήμερα)

Μετά έρχεται το Δάσος Της Σύγχυσης στο οποίο υπάρχουν 2 λωρίδες και η ζούγκλα. Σε αυτόν τον χάρτη οι ομάδες αποτελούνται από 3 άτομα και σκοπός είναι πάλι η καταστροφή του αντιπάλου Νέξους μετά την καταστροφή των Πύργων. Η ζούγκλα δεν έχει Βαρόνο ή Δράκο μα μία επική αράχνη ονόματι Βάιλμο.

  • U.R.F (Υπερταχύτατο Πυρ) (1 Απριλίου – 8 Απριλίου)

Είναι διαθέσιμο στους παίκτες για μία εβδομάδα κάθε χρόνο μετά την πρώτη Απριλίου. Δεν χρησιμοποιείται mana σε αυτό το Game Mode.Όλα τα “abilities” έχουν 80% “cooldown reduction”

  • Hexakill (Έξακιλ) (Halloween)

Στο Έξακιλ συμμετέχουν 6 παίκτες σε κάθε ομάδα και είναι διαθέσιμο στο Halloween. Το Hexakill έχουν γνωρίσει δυο χάρτες το Φαράγγι των Επικαλεστών και το Δάσος της Σύγχυσης.

  • One For All/Σπάνια O.F.A (Ένας Για Όλους)

Οι παίκτες ψηφίζουν για τον Πρωταθλητή/Ήρωα που θα παίξουν όλοι μαζί και παίζεται στο Φαράγγι των Επικαλεστών και στην Μαινόμενη Άβυσσο.

  • Shurima (Σουρίμα)

Τέλος η Σουρίμα που έφερε και την άφιξη του πρωταθλητή Αζίρ στο παιχνίδι είναι ένα mode στο οποίο οι παίκτες παίζουν σε έναν χάρτη όμοιο της Κρυστάλλινης Ουλής και σκοπός είναι να γίνεις ο Πεφωτισμένος παίρνοντας το buff από το boss που βρίσκεται στο κέντρο του χάρτη και σου δίνει διάφορες Έξτρα δυνάμεις μέχρι να σε σκοτώσουν οι αντίπαλοι.

  • Butcher’s Bridge (Γέφυρα Της Σφαγής) (Καλοκαίρι 2015)

Το καλοκαίρι του 2015 με το event Μπιλτζγουότερ: Πύρινη Παλίρροια η Riot Games δημιούργησε ένα χάρτη για να ζωντανέψει το Μπλίτζγουότερ στο παιχνίδι.

Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends

Τα gamemodes του παιχνιδιου

Καλώς ήρθατε στο μαθησιακό blog μας, το οποίο έχει να κάνει με το δημοφιλές παιχνίδι League of Legends (συντομογραφία: LoL). To LoL είναι βιντεοπαιχνίδι MOBA που αναπτύχθηκε και δημοσιεύθηκε από την εταιρεία Riot Games. Η πρώτη κυκλοφορία ανακοινώθηκε στις 8 Οκτωβρίου 2008, και κυκλοφόρησε επίσημα στις 27 Οκτωβρίου 2009. Το παιχνίδι είναι Free to Play, που σημαίνει ελεύθερα μπορεί κάποιος να παίξει αρκεί να έχει το παιχνίδι αυτό εγκατεστημένο στον υπολογιστή του. Ωστόσο, υπάρχουν οι ανάλογες επιλογές στον παίκτη να αγοράσει κάποιους ήρωες ή κάποια “Skins” χρησιμοποιώντας micro-transactions για διάφορους ήρωες που δίνουν μια διαφορετική όψη στον χαρακτήρα.Η αξιολόγηση των παικτών γίνεται με βάση το μέσο όρο βαθμολογίας επιπέδου (level) κάθε επιμέρους παίκτη και σύμφωνα με αυτό το επίπεδο βρίσκονται αυτόματα παίκτες σχεδόν ή ακριβώς στο ίδιο επίπεδο με τον κάθε παίκτη. Το παιχνίδι μπορεί σήμερα να παιχτεί με πέντε διαφορετικούς τρόπους: Tutorial, Custom, Co-Op vs. AI, Normal και Ranked.

  • Το Tutorial είναι ο τρόπος παιχνιδιού, όπου οι νέοι παίκτες κατευθύνονται προς το πρώτο ξεκίνημα του παιχνιδιού. Είναι μια ιδιωτική συνδεδεμένη συνεδρία παιχνιδιού όπου οι παίκτες διδάσκονται τους βασικούς ελέγχους και στόχους του παιχνιδιού.
  • Το Custom mode επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν ένα δικό τους παιχνίδι που άλλοι παίκτες μπορούν να βρουν σε μια λίστα για να συμμετάσχουν. Οι παίκτες μπορούν να προσθέσουν πρωταθλητές με έλεγχο από υπολογιστή (bots), να ορίσουν τον κωδικό πρόσβασης και το μέγιστο αριθμό παικτών στο παιχνίδι.
  • To CO – OP Vs Ai mode είναι ένα game το οποίο παίζουν κανονικοί παίκτες εναντίον bots. Υπάρχει επιλογή για εύκολα ή για δύσκολα bots, η εμπειρία (experience) και το IP (Influence Points) είναι μειωμένα σε σχέση με κανονικά ή παιχνίδια βαθμολογίας.
  • Στο Normal mode οι ίδιοι οι παίκτες περιμένουν την αυτόματη αναζήτηση να τους ταιριάξει είτε με άλλους παίκτες (Solo) ή ως μέρος μιας ομάδας. Ο διακομιστής δημιουργεί αυτόματα ένα παιχνίδι και προσπαθεί να το συμπληρώσει με τους παίκτες με τέτοιο τρόπο ώστε και οι δύο πλευρές να έχουν από 50% πιθανότητες να κερδίσουν. Οι νίκες του παίκτη σε κανονική λειτουργία όπως και οι ήττες εμφανίζονται δημόσια.
  • Το Ranked mode είναι ο τρόπος παιχνιδιού όπου μάχονται παίχτες επιπέδου 30lvl και θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 16 champions, ο καθένας μπορεί να κάνει από 1 ban. Στη συνέχεια δίνεται η δυνατότητα, ύστερα από συνεννόηση να ανταλλάξεις ήρωα με έναν άλλο ήρωα. Μετά από αυτά μπαίνουν στο παιχνίδι.
  • Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends

 

 

Ρολοι και τροπος παιχνιδιου

Οι παίκτες έχουν την δυνατότητα να διαλέξουν τον χαρακτήρα που επιθυμούν πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Οι χαρακτήρες διαφοροποιούνται σε: Marksman (Σκοπευτής), Mage(Μάγος), Tank(Υπερασπιστής), Off-Tank, Support(Βοηθός), Assassin(Δολοφόνος), Fighter(Πολεμιστής), Ranged, Melee, Junglers κλπ. Μία σωστά δομημένη ομάδα πρέπει να έχει ποικιλία ηρώων. Η νίκη εξαρτάται από την κυριαρχία στο χάρτη μίας ομάδας και τελικά η καταστροφή του αντίπαλου “Nexus” οδηγεί στην νίκη. Μετά το παιχνίδι, οι παίκτες μπορούν να αναφέρουν ένα ή περισσότερους παίκτες για διάφορους λόγους. Αυτές οι αναφορές εξετάζονται από το “Tribunal” που είναι μία επιτροπή αποτελούμενη από παίκτες που ψηφίζουν εάν ο κατηγορούμενος είναι ένοχος ή αθώος. Σε περίπτωση ενοχής, ο παίκτης δεν μπορεί να μπει στον λογαριασμό του για μερικές μέρες/μήνες/χρόνια ως τιμωρία. Αυτοί που συμμετάσχουν στο “Tribunal” λαμβάνουν ένα μικρό ποσό IP εάν η απόφαση τους ήταν σωστή ενώ δεν λαμβάνουν τίποτα εάν ήταν λανθασμένη.Επιπλέον στα ranked games αναλόγως τις νίκες που έχει ένας παίκτης ανήκει και στην κατάλληλη βαθμίδα (Divison : Bronze,Silver,Gold,Platinum,Diamond,Master και Challenger (επαγγελματίες) . Επιπλέον η κάθε βαθμίδα έχει και 5 <<επίπεδα>> , π.χ Silver IV η Bronze I.Παλαιά Ο τρόπος κατάταξης ήταν ένα σκορ που ονομαζόταν “elo” το σημερινό challenger ορίζεται περίπου στο “2000 elo”.

Πηγή: https://el.wikipedia.org/wiki/League_of_Legends