Μάθημα πρακτικής ή μάθημα μνήμης για τη ” μισή” μου προσφυγική καταγωγή.. Γενοκτονία ή “συνωστισμός”, πάτρια εδάφη και αλύτρωτοι αδερφοί ή απλά οικονομική επιχείρηση και εξυπηρέτηση τρίτων , Βενιζέλος ή Κεμάλ ; Επιδιώκω και ελπίζω κυρίως σε μια διαφορετική θεώρηση, που θα βασίζεται πέρα από τις γραπτές πηγές και το εικονιστικό υλικό σε ντοκουμέντα ,αρχειακό υλικό, ντοκυμαντέρ και αποσπάσματα κινηματογραφικών ταινιών.Οι συσχετισμοί ,οι εκτιμήσεις και οι διαπιστώσεις των μαθητών θα είναι αποτέλεσμα δικής τους “έρευνας” και περιήγησης...
Μια ιδιαίτερης σημασίας ενότητα της Νεοελληνικής ιστορίας, που προσεγγίζεται μάλλον “φτωχά” σε δύο σχολικά βιβλία Νεότερης και Σύγχρονης ιστορίας ( Γ’ Γυμνασίου -ενότητες 38 και 39 καθώς και Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας -κεφ. Γ’,ενότητα 5).
Πρόσφατα σχόλια