Αχ αυτοί οι αιθεροβάμονες δάσκαλοι…

Επιμένουν να

ΜΗ βλέπουν τους μαθητές τους ως πελάτες, αλλά ως παιδιά τους

ΜΗΝ ασχολούνται με το εισόδημα, αλλά με το αποτέλεσμα

ΜΗ θεωρούν τη δουλειά τους επάγγελμα, αλλά λειτούργημα

 

Ποοοόσο… αιθεροβάμονες, αλήθεια!

READING lesson plan δοκιμασία 7004 αγγλικά Α’ Λυκείου

Ένα σχέδιο μαθήματος για τη κείμενο της

δοκιμασίας 7004

ως διαμοιρασμένο έγγραφο.

 

Δείγμα παρόμοιου σχεδίου μαθήματος προτεινόμενου από το TESOL.

 

References

Hubbard, P., Jones, H., Thornton, B. & Wheeler, R. (1983).  A Training Course for TEFL. Oxford: OUP

Matthews, A., Spratt, M. & Dangerfield, L. (eds.)(1991). At the Chalkface. Walton-on Thames: Nelson

Ur, P. (1996). A Course in Language Teaching. Cambridge: CUP

 

Ετικέτες: ,

The Barrett Taxonomy of Cognitive and Affective Dimensions of Reading Comprehension

The Barrett Taxonomy of Cognitive and
Affective Dimensions of Reading
Comprehension

pdf

Μια λεπτομερής ταξινόμηση των επιπέδων κατανόησης ενός γραπτού κειμένου:

κυριολεξία

αναδιοργάνωση

εξαγωγή συμπερασμάτων

αξιολόγηση – κριτική στάση

ψυχολογική / αισθητική κριτική.

 

Δες και

Hubbard, P., Jones, H., Thornton, B. & Wheeler, R. (1983).  A Training Course for TEFL. Oxford: OUP

pp. 266-269 & pp. 41-45

Ετικέτες:

αγγλικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 7004 EL GRECO

Στο διαμοιρασμένο έγγραφό μου

ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ 7004 EL GRECO

μπορείτε να δείτε σημειώσεις για τη δοκιμασία

7004 Αγγλικά Α΄Λυκείου.

 

Ετικέτες: ,

Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας Α’ Τάξης ΓΕΛ Αγγλικά

Στον παρακάτω υπεδεσμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής

http://exams-repo.cti.gr/category/28-agglika?Itemid

μπορείτε να δείτε θέματα του μαθήματος “Αγγλικά'”

για την Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου.

Μέχρι τον Αύγουστο 2014, έχουν ήδη αναρτηθεί 169 θέματα.

Ετικέτες:

Η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε να χρησιμοποιεί πλέον μόνο ανοικτά έγγραφα

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της βρετανικής κυβέρνησης,

δια στόματος του υπουργού Francis Maude,

όλα τα δημόσια έγγραφα πλέον θα είναι σε μορφή

ανοικτών εγγράφων

  • PDF/A   ή   HTML όταν τα βλέπει το κοινό
  • Open Document Format (ODF) όταν γίνεται διαμοιρασμός εγγράφων

 

Το Ίδρυμα Ελεύθερου Λογισμικού με ανακοίνωσή του συγχαίρει τη βρετανική κυβέρνηση.

 

 

Aν θέλετε κι εσείς να χρησιμοποιείτε ανοικτά έγγραφα,

η σουίτα γραφείου LibreOffice [δωρεάν ανοικτό λογισμικό]

είναι μια πολύ καλή λύση.

Ετικέτες: , ,

2013-14 Annual Colorado School Library Survey Highlights

Όσοι ενδιαφέρονται για τις σχολικές βιβλιοθήκες
θα ωφεληθούν πολύ από τα στοιχεία της έκθεσης
των υποδειγματικά δραστήριων Αμερικανών συναδέλφων
του Κολοράντο.

The Colorado School Library Survey is administered each year by the Library Research Service,
an office of the Colorado State Library. Surveys are sent to traditional K-12 public educational institutions.

Ετικέτες: ,

European Schoolnet Εγχειρίδιο για το διαδίκτυο στα ελληνικά

Download the complete handbook in English.

You can also download it in the following languages:

CzechGermanSpanishFrenchHungarianDutchPolishRomanianPortuguese [BR],

Greek.

Ετικέτες:

Η ΕΕΛ/ΛΑΚ προτείνει τη χρήση Ανοιχτού Λογισμικού στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

 

H πλήρης ανακοίνωση σε μορφή pdf, εδώ.

Η επιστολή που εστάλη:

Προς: Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Λοβέρδο

Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Δερμετζόπουλο

Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Κουκοδήμο

Κοιν/ση: Βουλευτές Ελληνικού Κοινοβουλίου, Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, ΟΛΜΕ, Τμήματα Πληροφορικής Πανεπιστημιακού και Τεχνολογικού τομέα Μέσα Ενημέρωσης

Θέμα: Πιστοποίηση Χρήσης Η/Υ στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση & Εξετάσεις Πιστοποίησης Πληροφορικής ΕΟΠΠΕΠ
Αξιότιμοι κύριοι,

Από το Δεκέμβριο του 2005 η πρώην Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Μαριέττα Γιαννάκου είχε προαναγγέλλει την πιστοποίηση γνώσης χειρισμού Η/Υ στα σχολεία με την δημιουργία του Κρατικού Πιστοποιητικού Γνώσης Η/Υ ύστερα από πρόταση της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας (Ε.Π.Ε.)

Δυστυχώς έως σήμερα η εξαγγελία αυτή δεν έχει υλοποιηθεί, με αποτέλεσμα χιλιάδες απόφοιτοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να οδηγούνται σε ιδιωτικά κέντρα πιστοποίησης γνώσεων χειρισμού Η/Υ για να πιστοποιηθούν σε περιβάλλον Microsoft Windows & Microsoft Office.

Στο εξωτερικό τέτοιες πρακτικές έχουν από καιρό εκλείψει και η γνώση χρήσης Η/Υ είναι δουλειά του σχολείου αφού η πιστοποίηση γίνεται εντός του προγράμματος σπουδών πληροφορικής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πλέον στο εξωτερικό η πλειοψηφία των σχολείων χρησιμοποιεί λογισμικό ανοικτού κώδικα εξαλείφοντας το κόστος απόκτησης και συντήρησης του λογισμικού, ενώ οι σπουδαστές χρησιμοποιούν χιλιάδες προγράμματα ανοικτού κώδικα για την πλειοψηφία των μαθημάτων τους, τόσο στη πρωτοβάθμια όσο και στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γενική και επαγγελματική – τεχνική).

Το Υπουργείο Παιδείας μόλις πρόσφατα σύμφωνα με τον Νόμο 4186/2013 (ΦΕΚ Α ́ 193) «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις», άρθρο 45 παράγραφος 8, δίνει τη δυνατότητα στο τέλος της Α’ Λυκείου σε Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ να δίνουν οι μαθητές εξετάσεις Πιστοποίησης στη χρήση ΗΥ (στις ΤΠΕ). Σχετικό έργο για την πιστοποίηση των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις ΤΠΕ έχει αναλάβει το ΙΤΥΕ “ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ” στα πλαίσια του προγράμματος ΕΣΠΑ 2007-2013 http://com2cert.cti.gr/

Την ίδια ώρα η μεγάλη πλειοψηφία των συλλογικών φορέων της εκπαίδευσης ζητούν η πληροφορική να διδάσκεται σε όλες τις βαθμίδες της δημόσιας εκπαίδευσης και τονίζουν ότι τυχόν απαίτηση χωριστών πιστοποιήσεων καταργεί την ενότητα του απολυτηρίου της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και καλούν η πιστοποίηση να γίνεται εντός των μαθημάτων πληροφορικής.

Είναι αναγκαίο το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων να:

  1. Ενσωματώσει τη πιστοποίηση Χρήσης Η/Υ των μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο πρόγραμμα σπουδών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και η βαθμολογία της πιστοποίησης να εμφανίζεται στο απολυτήριο του κάθε μαθητή , αυξάνοντας έτσι και το κύρος των σπουδών πληροφορικής.
  2. Να θεσμοθετήσει τη δωρεάν δημόσια πιστοποίηση μέσω ενός αξιόπιστου κρατικού πιστοποιητικού χειρισμού Η/Υ, όπως έχει θεσμοθετηθεί το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας, μόνο για τους ενηλίκους που δεν έχουν διδαχθεί πληροφορική στη βασική τους εκπαίδευση, ως μέρος του ψηφιακού τους αλφαβητισμού.

Σήμερα η πιστοποίηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης ΗΥ είναι τεχνολογικά παρωχημένη και παιδαγωγικά αναχρονιστική. Υποβιβάζει τους μαθητές σε πελάτες και την πληροφορική από μέσο δημιουργίας σε μέσο καταναγκασμού εκτέλεσης μηχανικών ενεργειών. Η ΕΕΛ/ΛΑΚ ζητά να τροποποιηθεί το πρόγραμμα σπουδών και να συμπεριλάβει πιστοποίηση σε εφαρμογές Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα, καθώς παγκοσμίως αυτή είναι πλέον η κυρίαρχη τάση για τη χρήση λογισμικού. Τέλος νέες έννοιες όπως το “Web 2.0”, τα κοινωνικά δίκτυα και οι νέες τεχνολογίες Λογισμικού & Υλικού θα πρέπει να ενσωματωθούν στις γνώσεις πιστοποίησης χρήσης Η/Υ.

Αλλά και στο χώρο της Δια Βίου Μάθησης και της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, υπάρχει επίσης ένα εντελώς αναχρονιστικό πρόγραμμα σπουδών όπου η πιστοποίηση που σχεδιάζεται να γίνει τον Σεπτέμβριο του 2014 από τον ΕΟΠΠΕΠ σε αποφοίτους Ι.Ε.Κ. είναι βασισμένη σε εντελώς παρωχημένες τεχνολογίες και προγράμματα σπουδών. Η ΕΕΛ/ΛΑΚ ζητά τον άμεσο και πλήρη επανασχεδιασμό των προγραμμάτων σπουδών των Ι.Ε.Κ. /Σ.Ε.Κ./Σ.Δ.Ε. αλλά και των Κ.Δ.Β.Μ. της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης με ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών Λογισμικού & Υλικού και τη χρήση Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα στα νέα προγράμματα σπουδών .

Με εκτίμηση,

Ο πρόεδρος ΔΣ
Θεόδωρος Καρούνος

 

Ετικέτες:

ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δείτε το διαμοιρασμένο έγγραφό μου

που ενημερώνεται τακτικά.

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση