1η Δραστηριότητα

Εκφώνηση:

 

Οι επιμορφούμενοι καλούνται: Με τη βοήθεια μιας μηχανής αναζήτησης: • να αναζητήσουν ένα βίντεο που θα μπορούσαν να το αξιοποιήσουν διδακτικά στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητάς τους • να δημιουργήσουν ένα έγγραφο κειμένου (το πολύ 200 λέξεις) κάνοντας αναφορά στη διδακτική αξιοποίηση του ευρήματος. Στο αρχείο κειμένου να υπάρχει δεσμός (υπερσύνδεση) προς το βίντεο και • να αναρτήσουν το κείμενό τους στον «Χώρο αποστολής αρχείων ασύγχρονων δραστηριοτήτων, Μεσοδιάστημα: Συνεδρία 1 & 2» με όνομα αρχείου: S1_eponymo_onoma.docx.

 

Απάντηση:

 

 

Στις μέρες μας, καθώς η τεχνολογία έχει κατακλύσει όλους τους επιστημονικούς τομείς, είναι αναπόφευκτη η ανάμειξη της στην εκπαίδευση. Ιδιαίτερη παρατηρείται

η σημαντικότητα και η συμβολή της σε εκπαιδευτικά ζητήματα και πιο συγκεκριμένα στα Μαθηματικά.

Παρακάτω, θα αναλύσουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί ένα βίντεο στη διδασκαλία των Μαθηματικών, στο κεφάλαιο των Εμβαδών των επίπεδων σχημάτων, στη Β’ Γυμνασίου.

Αρχικά. χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο βίντεο δίνεται η δυνατότητα πραγματοποίησης του μαθήματος, μέσω της απεικόνισης των απαραίτητων σχημάτων, με μεθοδικότητα, με μια λογική σειρά και με την ταυτόχρονη παρουσία διαφόρων χρωμάτων,  γεγονός το οποίο βοηθάει στην εστίαση του ενδιαφέροντος των μαθητών και την καλύτερη αυτοσυγκέντρωση τους στο μάθημα. Επίσης, το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό μέσο βοηθάει χρονικά στην διεκπεραίωση του μαθήματος, καθώς απαλλάσσει τον εκπαιδευτικό από χρονοβόρες διαδικασίες , όπως τη ζωγραφική των αντίστοιχων σχημάτων στον πίνακα. Τέλος, η χρήση του βίντεο, εμπνέει τους μαθητές και βοηθά στην εμπλοκή τους, καθώς είναι απαλλαγμένο από τη στείρα εισήγηση δίνοντας παραδείγματα που αφορούν προβλήματα της καθημερινότητας τους.

Συνοπτικά, η χρήση βίντεο αποτελεί μια πρωτοπόρα και αποτελεσματική μέθοδο διδασκαλίας προσφέροντας μια πληθώρα πλεονεκτημάτων στο μαθητικό κοινό.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=cqOjBv-kvG4

 

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων