4 υπερήρωες Shady, Aeolus, Magneta, Aqua χρειάζονται νέες στολές.
Ζητούν τη βοήθεια ενός επιστήμονα, του Dr.Steam για να τους δημιουργήσει νέες στολές. Ο Dr Steam αποφασίζει να εμπλέξει τα παιδιά για να εξερευνήσουν τις δυνατότητες του φωτός και της σκιάς, του ανέμου, του μαγνητισμού και του νερού. Τα παιδιά πρέπει να ολοκληρώσουν διάφορες αποστολές STEAM για κάθε υπερήρωα και να λάβουν ένα μέρος ενός χάρτη του προορισμού στο εργαστήριό του. Για κάθε υπερήρωα θα έχουμε μια Αποστολή, μια παρουσίαση για τη δύναμή του (βίντεο, υλικά, ιστορίες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στις τάξεις μας), δραστηριότητες Επιστήμης-Τεχνολογίας-Μηχανικής-Τέχνης-Μαθηματικών, διαδικτυακά παιχνίδια και συνεργατικές δραστηριότητες.
Στόχοι του Έργου
Οι μαθητές θα είναι σε θέση:
- Να προβλέψουν, να αναλύσουν και να οργανώσουν υλικά που σχετίζονται με τις πηγές φωτός και τις σκιές, το νερό, τον αέρα και τον μαγνητισμό.
- Να κάνουν πειράματα και εξηγήσουν τη διαδικασία τους.
- Να γνωρίσουν τη διδασκαλία του STEAM μέσω προγραμματισμού, παρατήρησης, δοκιμής και εφαρμογής ιδεών και εξάσκησης
- Να συνεργασία με τους συνομηλίκους τους
- Να εξοικειωθούν με τα πρώτα στάδια προγραμματισμού
- Να μάθουν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να συνεργάζονται ως ομάδα
- Να διασκεδάσουν και να μάθουν παίζοντας
Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση: Να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, να συνεργάζονται και να ανταλλάσσουν ιδέες.
Αναμενόμενα Αποτελέσματα
Μέσα από την προσπάθεια να βοηθήσουμε τους υπερήρωες μας, προσδοκούμε να πετύχουμε την ενεργό συμμετοχή των μικρών μας μαθητών. Έχουμε το πλεονέκτημα της προστιθέμενης αξίας που δίνουν στη δουλειά μας οι δραστηριότητες STEAM, για να καλλιεργήσουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών μας. Τα παιδιά θα μαθαίνουν διασκεδάζοντας μέσα από την υλοποίηση πλήθους συνεργατικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών.
Οι δράσεις μας θα κοινοποιηθούν στο twinspace και στα ιστολόγια του σχολείου μας!
Στο έργο συμμετέχουν 28 εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Κύπρο, Πορτογαλία, Τουρκία, Ιταλία και Ρουμανία.
Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τον εαυτό τους!
Παρουσίασαν τους μαθητές τους!
Πρόσθεσαν το σχολείο τους στο χάρτη!
Συμμετοχή στην Εβδομάδα Κώδικα (#CodeWeek 2024)
1η Ενότητα: Μαθαίνω για τη Σκιά και το Φως (Shady)
Λάβαμε το 1ο μήνυμα από τον Dr Steam
Γνωρίσαμε τον Dr.Steam και αποφασίσαμε να τον βοηθήσουμε!
SΤEAM δραστηριότητες για το Φως και τη Σκιά!
1.Μάθαμε τα εργαλεία ενός επιστήμονα!
2.Μάθαμε για τη Σκιά και το Φως
3.Παίξαμε online παιχνίδια (αναγνωρίσαμε σκιές)
4.Ζωγραφίσαμε τη σκιά των δέντρων ανάλογα με τη θέση του ήλιου.
5.Ζωγραφίσαμε τις σκιές των ζώων!
6.Φθινοπωρινό δέντρο στο Φως και στη Σκιά!
7.Ζωγραφίσαμε σκιές δεινοσαύρων στο ηλιοβασίλεμα!
8.Μάθαμε για το φυσικό και τεχνητό φως!
9.Παίξαμε online παιχνίδι για το τεχνητό και φυσικό φως!
10.Δραστηριότητα κώδικα: Φυσικό και Τεχνητό φως!
-
Συνεργατικές Δραστηριότητες
-
Ταίριαξε τις εικόνες με τις σκιές τους: Γνωρίσαμε την Σοφία και τα παιδάκια του 77ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια παίξαμε online το παιχνίδι!
-
- Ας ζωγραφίσουμε το Φθινόπωρο! Σε συνεργασία με το 7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας.
- Η Shady και η κάπα της!
- Σκιές ζώων με το σώμα μας! Διαλέξαμε να κάνουμε με τα χέρια μας τη σκιά ενός πουλιού!
Συνεργατική παρουσίαση όλων των συνεργαζόμενων σχολείων: Σκιές ζώων
Στη συνέχεια είδαμε τι έκαναν οι συνεργάτες μας στην 1η Ενότητα!
Αξιολόγηση της 1ης Ενότητας από τους μαθητές!
2η Ενότητα: Μαθαίνω για τον Άνεμο (Aeulus), Δεκέμβριος – Ιανουάριος
Λάβαμε το 2ο μήνυμα από τον Dr Steam
SΤEAM δραστηριότητες για τον Άνεμο!
1. Παρουσίαση: A windy day
2. Ζωγραφίσαμε: Μια μέρα με Άνεμο!
3. Μάθαμε τα στάδια του Αέρα ανάλογα με την έντασή του!
4. Κόψαμε και κολλήσαμε τα στάδια του Αέρα στη σωστή σειρά.
5. Ανεμόμυλοι
6. Άνεμος και Ιστιοφόρα
7. Ζωγραφική με νερομπογιές και φύσημα με καλαμάκι!
8.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.
0 σχόλια