screenshot 10 7

4 υπερήρωες Shady, Aeolus, Magneta, Aqua χρειάζονται νέες στολές. 

Ζητούν τη βοήθεια ενός επιστήμονα, του Dr.Steam για να τους δημιουργήσει νέες στολές. Ο Dr Steam αποφασίζει να εμπλέξει τα παιδιά για να εξερευνήσουν τις δυνατότητες του φωτός και της σκιάς, του ανέμου, του μαγνητισμού και του νερούΤα παιδιά πρέπει να ολοκληρώσουν διάφορες αποστολές STEAM για κάθε υπερήρωα και να λάβουν ένα μέρος ενός χάρτη του προορισμού στο εργαστήριό του. Για κάθε υπερήρωα θα έχουμε μια Αποστολή, μια παρουσίαση για τη δύναμή του (βίντεο, υλικά, ιστορίες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στις τάξεις μας), δραστηριότητες Επιστήμης-Τεχνολογίας-Μηχανικής-Τέχνης-Μαθηματικών, διαδικτυακά παιχνίδια και συνεργατικές δραστηριότητες.

Στόχοι του Έργου

Οι μαθητές θα είναι σε θέση:

  • Να προβλέψουν, να αναλύσουν και να οργανώσουν υλικά που σχετίζονται με τις πηγές φωτός και τις σκιές, το νερό, τον αέρα και τον μαγνητισμό.
  • Να κάνουν πειράματα και εξηγήσουν τη διαδικασία  τους.
  • Να γνωρίσουν τη διδασκαλία του STEAM μέσω προγραμματισμού, παρατήρησης, δοκιμής και εφαρμογής ιδεών και εξάσκησης
  • Να συνεργασία με τους συνομηλίκους τους
  • Να εξοικειωθούν με τα πρώτα στάδια προγραμματισμού
  • Να μάθουν να επικοινωνούν, να εργάζονται και να συνεργάζονται ως ομάδα
  • Να διασκεδάσουν και να μάθουν παίζοντας

Οι εκπαιδευτικοί θα είναι σε θέση: Να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, να συνεργάζονται και να ανταλλάσσουν ιδέες.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Μέσα από την προσπάθεια να βοηθήσουμε τους υπερήρωες μας, προσδοκούμε να πετύχουμε την ενεργό συμμετοχή των μικρών μας μαθητών. Έχουμε το πλεονέκτημα της προστιθέμενης αξίας που δίνουν στη δουλειά μας οι δραστηριότητες STEAM, για να καλλιεργήσουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των μαθητών μας. Τα παιδιά θα μαθαίνουν διασκεδάζοντας μέσα από την υλοποίηση πλήθους συνεργατικών δραστηριοτήτων και παιχνιδιών.

Οι δράσεις μας θα κοινοποιηθούν στο twinspace και στα ιστολόγια του σχολείου μας!

Στο έργο συμμετέχουν 28 εκπαιδευτικοί από Ελλάδα, Κύπρο, Πορτογαλία, Τουρκία, Ιταλία και Ρουμανία.

Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τον εαυτό τους!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 225619

Παρουσίασαν τους μαθητές τους!

Πρόσθεσαν το σχολείο τους στο χάρτη!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 230152

Συμμετοχή στην Εβδομάδα Κώδικα (#CodeWeek 2024)

1η Ενότητα: Μαθαίνω για τη Σκιά και το Φως  (Shady)

Λάβαμε το 1ο μήνυμα από τον Dr Steam

Γνωρίσαμε τον Dr.Steam και αποφασίσαμε να τον βοηθήσουμε!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235100

SΤEAM δραστηριότητες για το Φως και τη Σκιά!

1.Μάθαμε τα εργαλεία ενός επιστήμονα!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235137

2.Μάθαμε για τη Σκιά και το Φως

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235209

3.Παίξαμε online παιχνίδια (αναγνωρίσαμε σκιές)

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235449

  4.Ζωγραφίσαμε τη σκιά των δέντρων ανάλογα με τη θέση του ήλιου.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 24 002337

5.Ζωγραφίσαμε τις σκιές των ζώων!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235239

6.Φθινοπωρινό δέντρο στο Φως και στη Σκιά!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 23 235321

7.Ζωγραφίσαμε σκιές δεινοσαύρων στο ηλιοβασίλεμα!

Sunset animals painting

8.Μάθαμε για το φυσικό και τεχνητό φως!

Natural and artificial light

9.Παίξαμε online παιχνίδι για το τεχνητό και φυσικό φως!

Wardwall online game

10.Δραστηριότητα κώδικα: Φυσικό και Τεχνητό φως!

Beebot activity

  • Συνεργατικές Δραστηριότητες

    • Ταίριαξε τις εικόνες με τις σκιές τους: Γνωρίσαμε την Σοφία και τα παιδάκια του 77ου Νηπιαγωγείου Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια παίξαμε online το παιχνίδι!

Collaboratine Shadow

  • Ας ζωγραφίσουμε το Φθινόπωρο! Σε συνεργασία με το 7ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας.

Συνεργ Δραστηρ. Ας ζωγραφ το Φθινοπωρο

  • Η Shady και η κάπα της!

sandy cape

  • Σκιές ζώων με το σώμα μας! Διαλέξαμε να κάνουμε με τα χέρια μας τη σκιά ενός πουλιού!

Shadow Bird

 

467659381 4639239086300239 4621444042755318111 n

Συνεργατική παρουσίαση όλων των συνεργαζόμενων σχολείων: Σκιές ζώων

Στη συνέχεια είδαμε τι έκαναν οι συνεργάτες μας στην 1η Ενότητα!

Συνεργατες 1η ενοτητα

Αξιολόγηση της 1ης Ενότητας από τους μαθητές!

1 unit disamination

2η Ενότητα: Μαθαίνω για τον Άνεμο (Aeulus), Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Λάβαμε το 2ο μήνυμα από τον Dr Steam

SΤEAM δραστηριότητες για τον Άνεμο!

1. Παρουσίαση: A windy day

Windy Day

2. Ζωγραφίσαμε: Μια μέρα με Άνεμο!

Draw a windy day

3. Μάθαμε τα στάδια του Αέρα ανάλογα με την έντασή του!

Η ενταση του ανεμου

4. Κόψαμε και κολλήσαμε τα στάδια του Αέρα στη σωστή σειρά.

ta stadia toy aera

5. Ανεμόμυλοι

anemomylow

6. Άνεμος και Ιστιοφόρα

karabia

7. Ζωγραφική με νερομπογιές και φύσημα με καλαμάκι!

painting

8.

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.

Κατηγορίες: eTwinning Stem Έργα

0 σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Σύμβολο κράτησης θέσης avatar

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση