ΕΡΓΑΛΕΙΑ WEB ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
31 Ιαν 2018

Ο κύκλος του νερού

Συντάκτης: ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΑΡΙΑ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

Το νερό αποτελεί πηγή ζωής για τον πλανήτη μας τη Γη. Ο Αριστοτέλης μάλιστα θεωρούσε ότι το νερό, ο αέρας, η γη και η φωτιά συνθέτουν τον κόσμο και ζωτικότερο όλων θεωρούσε το νερό. Τη σημασία και την σπουδαιότητα την ξέρουμε όλοι. Την ύπαρξη και τη διαθεσιμότητά του τη θεωρούμε αυτονόητη. Είναι όμως; Πριν μερικά χρόνια θεωρούσαμε τα αποθέματα ανεξάντλητα. Σήμερα όμως ξέρουμε ότι ο αλόγιστη χρήση και η ρύπανση τα έχουν ελαττώσει σημαντικά. Θελήσαμε με τα παιδιά να προβληματιστούμε και να προσεγγίσουμε το νερό με διάφορους τρόπους ώστε να το εκτιμήσουμε όλοι.

Στόχοι:

  1. Η κατανόηση της έννοιας του κύκλου του νερού.
  2. Η παρατήρηση των μεταβολών μιας κατάστασης (υγρό – στερεό αέριο).
  3. Εισαγωγή στις έννοιες «πήξη», «τήξη», «εξάτμιση», «υγροποίηση».
  4. Κατανόηση της έννοιας «ρύπανσης του νερού».
  5. Κατανόηση της ιδιαίτερης σημασίας του νερού για ζωικούς και φυτικούς οργανισμούς.
  6. Η διαμόρφωση θετικής στάσης σε κάθε προσπάθεια διατήρησης και προστασίας των νερών.
  7. Η γνωριμία της ζωής μέσα στο νερό.
  8. Η γνωριμία με τα ήθη και έθιμα που σχετίζονται με το νερό.
  9. Η γνωριμία του νερού ως πηγή ενέργειας

 

Αφόρμηση θα αποτελέσει η προβολή σε βίντεο του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από πού είσαι ποταμάκι», μια βροχερή μέρα στο νηπιαγωγείο μας.

Μπορείτε να το δείτε εδώ.

Επίσης, θα προβάλλουμε βίντεο για τον κύκλο του νερού. Περισσότερα εδώ.

Τα σχόλια είναι κλειστά.