Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα-Μαρούλα Κλιάφα: οι πρώτες εντυπώσεις

Οι μαθητές/ριες του Β1 και του Β5  διάβασαν το βιβλίο της Μαρούλας Κλιάφα «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκκα». Η Ναταλία Τ και η Αλεξάνδρα Δ. καταγράφουν τις πρώτες εντυπώσεις: 

Γιάννης Π.: Του άρεσε το γεγονός ότι έδειξε τη σκληρότητα του πολέμου μέσα από τα παιδικά μάτια μιας έφηβης. Επίσης, το πώς αλλάζει ο πόλεμος κάποιους ανθρώπους.

Γιώργος: Ζωντανή περιγραφή. Του άρεσε η ιδέα με τη ζωγραφιά στο δέντρο του φασισμού

Βασίλης: Την περίοδο της ειρήνης όλοι θυμούνται τα γενέθλια της Ρεβέκκας, ενώ στον πόλεμο τα ξεχνούν

Ευάνθης: Του άρεσε το γεγονός ότι είδαμε γεγονότα από την καθημερινότητα την περίοδο της Κατοχής παράλληλα με την πορεία της Ρεβέκκας, καθώς μεγάλωνε.

Κωστής: Η καθημερινή ζωή κατά τη διάρκεια του πολέμου

Έντι: Του άρεσαν τα ποιηματάκια που υπήρχαν κατά διαστήματα στην αφήγηση

Μάριος: Το θαρρος των παιδιών να γράφουν συνθήματα και να αντιστέκονται.

Ιωάννα: Οι ιστορικές αναφορές

Μαριλένα: Συμφωνεί με την Ιωάννα και τον Γιάννη. Επίσης, της άρεσε το τέλος. Την εντυπωσίασε η δύναμη της Ρεβέκκας και η αισιοδοξία της για το μέλλον.

Αλεξανδρα: Δεν της άερεσε το τέλος. Θα ήθελε να σωθεί η μητέρα κι ο αδερφός της Ρεβέκκας.

Νίκος: Η συμμετοχή των παιδιών στις αντιστασιακές  οργανώσεις

Άγγελος: Το γεγονός ότι ο πατέρας αντιμετώπιζε χιουμοριστικά κάποιες δύσκολες καταστάσεις

Έλενα: Το τετράδιο με τις δυσκολες λέξεις που τις μάθαινε. Επίσης, παρά το γεγονος ότι βρισκόταν σε μια δύσκολη περίοδο, η Ρεβέκκα δεν σταμάτησε να κάνει πράγματα που την ενδιέφεραν.

Κωνσταντίνα: τα ιστορικά γεγονότα, γνώρισε κάποια πράγματα για εκείνη την εποχή

Αντώνης: Το γεγονός ότι το τέλος δεν είναι ξεκάθαρο (μπορεί να ζει η μητέρα κι ο αδερφός της…)

Μιχάλης: η συνάντηση του μαστρο Γιάννη με τη Ρεβέκκα

Βασιλική: Της άρεσε το κομματι με τους πρώτους έρωτες της Ρεβέκκας

Κατερίνα: Η περιγραφή, οι ζωντανές εικόνες

Θεοφανία: Το γεγονός ότι η Ρεβέκκα δεν τα παράτησε

Δημήτρης: η πλοκή της ιστορίας

Αλεξανδρα: τα μηνύματα που περνάει το βιβλίο

 

α υπόλοιπα παιδιά τοποθετήθηκαν στις απόψεις των συμμαθητών/ριών τους.

Στη σελίδα «ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ» – Η Διαδικτυακή τάξη και στο blogger… θα αναρτηθούν δείγματα των εργασιών τους.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση