ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ
Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης
Μετάφραση Ιστολογίου/Translate
Kατηγορίες
- e Twinning
- Άρθρα- Θέματα για συζήτηση και προβληματισμό
- Αρχαία Ελληνικά Α Γυμνασίου
- Αρχαία Ελληνικά Β΄Γυμνασίου
- Γλωσσολογία
- Δημιουργική γραφή
- Διαγωνισμοί
- Διδακτικές προτάσεις & σενάρια
- Εκπαίδευση και μεγάλη Οθόνη
- Εκπαιδευτικό υλικό
- Ελένη Ευριπίδη
- Ιλιάδα
- Ιστορία (γενικά θέματα)
- Ιστορία Α΄Γυμνασίου
- Λογοτεχνία (γενικά θέματα)
- Λογοτεχνία Α΄ Γυμνασίου
- Λογοτεχνία Β΄ Γυμνασίου
- Λογοτεχνία Γ΄ Γυμνασίου
- Λογοτεχνικό Α΄Γυμνασίου
- Λογοτεχνικό Β΄ Γυμνασίου
- Λογοτεχνικό Γ΄ Γυμνασίου
- Μελοποιημένη ποίηση
- Νεοελληνική Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου
- Νεοελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου
- Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
- Οδηγίες για φιλολογικά μαθήματα
- Οδύσσεια
- Παγκόσμια Ημέρα…
- Παιδαγωγικά
- Παίζοντας με τον Τσέχωφ
- Πολιτιστικά-εκπαιδευτικά προγράμματα
- Σαν σήμερα…
- Σεμινάρια-Ημερίδες
- Σχολικές γιορτές
- ΤΠΕ
- Φάκελος Γλώσσα
- Φάκελος: Ρατσισμός-ξενοφοβία- σεξισμός-αναγνώριση διαφορετικότητας
- φιλαναγνωσία
- Φύλο
Ημερολόγιο άρθρων
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Στοιχεία επικοινωνίας:
mariamchl2@gmail.com
Άλλοι ενδιαφέροντες ιστότοποι...
- "ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ": Ψηφιακοί συγγραφείς
- afterschool bar
- Aξιοποίηση των ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα (ΖΑΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ)
- e-symmathitis (Τεχνολογία και δημιουργικότητα στο σχολείο)
- e-λέγειν
- H EΡΤ πάει…σχολείο
- M'όποιον δάσκαλο…
- Nat's belongings
- Porto Buffalo.
- Terra Computerata
- Ανάμεσα στους τοίχους
- Αρχαία Γυμνασίου
- Άφησα να μην ξέρω (Αγάθη Γεωργιάδου-Παναγιώτης Τσουκαλάς-Ρούλα Μουντάνου)
- Δημήτρης Τσιριγώτης
- Διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων
- Διονύσης Γκάτσης
- Η λογοτεχνία στο διαδίκτυο: ανάγνωση και εκπαίδευση (Σωτηρία Καλασαρίδου)
- Η Πύλη για την ελληνική γλώσσα
- Ιστορία Κατεύθυνσης
- ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
- Μαρία Κάππου
- Πανελλήνιο Δίκτυο για το θέατρο στην εκπαίδευση
- Προβληματισμοί για την ιστορία Γ Λυκείου (Β. Συμεωνίδης)
- Σημειώσεις Νεοελληνικής Λογοτεχνίας του Κωνσταντίνου Μάντη
- Σύνδεσμος Φιλολόγων Κοζάνης
- Τα εν οίκω και εν δήμω
- Το ιστολόγιο της έκθεσης
- Τσαμπίκα Καράκιζα
- Φιλολογικά-Βασίλης Συμεωνίδης
- Φιλολογικές διαδρομές
- Φιλολογικές ιστορίες
- Φιλολογική γωνιά
- Φιλολογικό…Δράμα
- ΦΙΛΟΛΟΓΟ-ΠΟΡΕΙΑ
- Χρονογραμμή (φιλολογικός ιστότοπος)
- Ψηφιακά μαθήματα
Γλωσσολογία
Λεξικά & Γραμματική
Πρόσφατα άρθρα
- Οι μαθήτριες/ές του 2ου Γυμνασίου Αργυρούπολης συνομιλούν με τη συγγραφέα Ελένη Τασοπούλου
- Η συγγραφέας της Ερατώς, Μαρίεττα Κόντου στο 2ο Γυμνάσιο Αργυρούπολης
- 1ο και 2ο βραβείο στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα /διαγωνισμό «Κύπρος Ελλάδα Ομογένεια Κύπρος: Εκπαιδευτικές γέφυρες»
- Συμμετοχή στον 10ο Εκπαιδευτικό διαγωνισμό “Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες”
- Οι μαθήτριες/ές…ανακρίνουν τη συγγραφέα Μαριέττα Κόντου
Πρόσφατα σχόλια
- ΑΓΕΛΙΚΗ ΣΑΦΑΡΗ στο Τα ζα στον πόλεμο-Μυριβήλης (παράλληλα κείμενα)
- Μιχάλη Μαρία στο Χτίζουμε την ισότητα-Πολεμάμε τα στερεότυπα: Δράσεις με αφορμή το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Έλα στη θέση μου”
- Εύη Καρούνια στο Χτίζουμε την ισότητα-Πολεμάμε τα στερεότυπα: Δράσεις με αφορμή το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Έλα στη θέση μου”
- Μιχάλη Μαρία στο Φύλλο εργασιών και δραστηριοτήτων: Ο πυροβάτης των αστεριών-Θοδωρής Κούκιας
- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΜΑΝΩΛΗ στο Φύλλο εργασιών και δραστηριοτήτων: Ο πυροβάτης των αστεριών-Θοδωρής Κούκιας
Ιστορικό
- Μάιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Μάιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Οκτώβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Οκτώβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Αύγουστος 2019
- Ιούνιος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
- Φεβρουάριος 2019
- Ιανουάριος 2019
- Δεκέμβριος 2018
- Νοέμβριος 2018
- Οκτώβριος 2018
- Σεπτέμβριος 2018
- Αύγουστος 2018
- Ιούλιος 2018
- Ιούνιος 2018
- Μάιος 2018
- Απρίλιος 2018
- Μάρτιος 2018
- Φεβρουάριος 2018
- Ιανουάριος 2018
- Δεκέμβριος 2017
- Νοέμβριος 2017
- Οκτώβριος 2017
- Σεπτέμβριος 2017
- Ιούνιος 2017
- Μάιος 2017
- Απρίλιος 2017
- Μάρτιος 2017
- Φεβρουάριος 2017
- Ιανουάριος 2017
- Δεκέμβριος 2016
- Νοέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2016
- Σεπτέμβριος 2016
- Αύγουστος 2016
- Μάιος 2016
- Απρίλιος 2016
- Μάρτιος 2016
- Ιανουάριος 2016
- Δεκέμβριος 2015
- Νοέμβριος 2015
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Ιούνιος 2015
- Μάιος 2015
- Απρίλιος 2015
- Μάρτιος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Ιανουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
Ετικέτες
3η ενότητα νεοελληνική γλώσσα Β΄ γυμνασίου
Ίδρυμα Λασκαρίδη
Αναγνωστάκης
Αρχαία ελληνικά Α΄Γυμνασίου
Δημιουργική γραφή
Διδώ Σωτηρίου
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα/διαγωνισμός: Κύπρος-Ελλάδα-ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες
Ενδεικτικό κριτήριο αξιολόγησης
Η λευκή απεργία των ροζ φλαμίνγκο
Ιστορία Α΄ γυμνασίου
Ιστορία Α΄γυμνασίου
Καβάφης
Καλές γιορτές
Κύπρος Ελλάδα ομογένεια. Εκπαιδευτικές γέφυρες
Λογοτεχνία Α Γυμνασίου
Λογοτεχνία Γ΄Γυμνασίου
Λογοτεχνικό Α΄ Γυμνασίου
Λογοτεχνικό βιβλίο Β΄Γυμνασίου
Νίκος Καζαντζάκης
Νεοελληνική γλώσσα
Νεοελληνική γλώσσα Α΄ Γυμνασίου
Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς
Οδύσσεια
Πηνελόπη Δέλτα
Στη διαπασών
Στο παιδί μου
ΤΠΕ
Φιλαναγνωσία-παρουσίαση βιβλίου
Φρενέ
Φτου ξελύπη
βίντεο
γλωσσομάθεια
λογοτεχνικό βιβλίο Α΄Γυμνασίου
λογοτεχνικό βιβλίο Γ΄Γυμνασίου
νεοελληνική γλωσσα Γ΄Γυμνασίου
νεοελληνική γλώσσα Β΄ Γυμνασίου
παράλληλα κείμενα
παράλληλο κείμενο
πολιτιστικό προγραμμα
ρατσισμός
σημειώσεις
σημειώσεις λογοτεχνίας Α΄γυμνασίου
φιλαναγνωσία
φύλλο εργασίας
χαϊκού
Σαν σήμερα
6/12/1876: Ο Ερρίκος Σλίμαν ανακαλύπτει τα ανάκτορα των Μυκηνών.
- Σχετικές αναρτήσεις
6 σχόλια
Μετάβαση στη φόρμα σχολίων
Συγνώμη για την ενόχληση κυρία Μιχάλη απλός θα ήθελα να σας ρωτήσω αν πρέπει να διορθώσω την άσκηση 4 στην σελ 162 επειδή λέει να την γράψουμε έτσι ώστε να χαρίσουμε τα λουστρίνια στον δάσκαλο
Πειράζει,αν ναι τότε να το διορθώσω
Συντάκτης
Μάριε, δε με ενοχλείς. Η άσκηση ζητάει ένα διαφορετικό τέλος στην ιστορία κι αναφέρει ως παράδειγμα ότι τελικά ο νεαρός τσαγκάρης χαρίζει τα γοβάκια στην κόρη του δασκάλου. Εσύ μπορείς να δώσεις όποιο τέλος θέλεις στην ιστορία σου. Δεν χρειάζεται, λοιπόν, να διορθώσεις κάτι
Γεια σας κυρία . Συγνώμη για την ενόχληση, αλλά θα ήθελα να σας πω ότι σας έστειλα την εργασία μου.
Συντάκτης
Πολύ ωραία, Παναγιώτη!Την είδα την εργασία σου. Θα την αναρτήσω μαζί με τις άλλες αύριο
Γεια σας κυρία. Θα ήθελα να σας πω ότι σας έστειλα την εργασία μου στο gmail σας.
Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά,
Σας έστειλα με email την εργασία μου.
Ευχαριστώ πολύ
Μαρία Καραγιώργου Α2