↑ Επιστροφή σε Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Στη σελίδα αυτή θα βρείτε σημειώσεις κι ασκήσεις των ενοτήτων του σχολικού βιβλίου

 

ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ & ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ

Συνδετικές λέξεις & φράσεις στην παράγραφο

View page »

ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΟΙ & ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Παρατακτικοί και Υποτακτικοί σύνδεσμοι

View page »

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ

Ενδεικτικό διαγώνισμα 2016 (1& 2η ενότητα)

View page »

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

Χαρακτηριστικά επιστολής

View page »

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

 1η ενότητα-παρατακτική και υποτακτική σύνδεση Συγγραφή εργασίας

View page »

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

 2η ενότητα – θεωρία & ασκήσεις Συμπληρωματικές ασκήσεις στις ονοματικές προτάσεις (2η ενότητα) Προετοιμασία για διαγώνισμα (1) – επαναληπτικές ερωτήσεις

View page »

ΔΟΜΗ & ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ

Δομή & τρόπος ανάπτυξης παραγράφων (Επανάληψη στην ύλη της Β΄ Γυμνασίου)

View page »

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Πώς γράφω περίληψη κειμένου

View page »

ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΛΩΣΣΑ

 Σημασία και χρησιμότητα της γλωσσομάθειας Η γλωσσομάθεια είναι το εθνικό μας χόμπι Τα νέα Νεα Ελληνικά  Αναγκαιότητα γλωσσομάθειας (από «Πειστικό Λόγο») Γλώσσα και Ιδεολογία (απόσπασμα από ομότιτλο βιβλίο Φραγκουδάκη) Κείμενα για τη γλώσσα: Θέσεις κι επιχειρήματα Η γλώσσα των νέων Η Γλώσσα των νέων-Γ. Ανδρουτσόπουλος from Maria Michali

View page »

ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ

Απρόσωπα ρήματα

View page »

3η ΕΝΟΤΗΤΑ

3η ενοτητα – ερωτηματικές προτάσεις

View page »

4η ΕΝΟΤΗΤΑ

4η ενότητα – θεωρία & ασκήσεις Αναφορικές επιθετικές προτασεις 4η ενότητα – συνώνυμα & αντώνυμα

View page »

5η ΕΝΟΤΗΤΑ

5η ενότητα – τελικές προτάσεις 18-2-2015 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ -ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Aιτιολογικές προτάσεις (5η ενότητα)   Ειρήνη-πόλεμος -Βασικά σημεία Γκουέρνικα… Γκουέρνικα from Maria Michali

View page »

ΦΑΚΕΛΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Οι ψυχολογικές ρίζες του ρατσισμού Τι είναι ρατσισμός; Ποια τα είδη του; Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε ένα κείμενο για τα είδη του ρατσισμού  (εθνικός, κοινωνικός, φυλετικός κ.ά.), τα αίτια που οδηγούν σε ρατσιστικές συμπεριφορές (ξενοφοβία, προκαταλήψεις και στερεότυπα, χαμηλό πνευματικό και μορφωτικό επίπεδο κ.ά.), τις επιπτώσεις (παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων, περιθωριοποίηση ανθρώπων και ομάδων …

View page »

6η ΕΝΟΤΗΤΑ

Χρονικές προτάσεις 

View page »

7η ΕΝΟΤΗΤΑ

Aποτελεσματικές προτάσεις

View page »

4 comments

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. Παρις Σπανουδάκης

    Κυρία , δεν με αφήνει να δω ουτε τα απρόσωπα ρήματα , ουτε τις ασκήσεις με βάση το διαγώνισμα

    1. Μιχάλη Μαρία

      Πάρη, δε φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να τα δεις.

    2. Μιχάλη Μαρία

      Πάρη, για να μπορείς να βλέπεις τα αρχεία, να κατεβάσει δωρεάν το adobe reader http://get.adobe.com/reader/ και να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου. Γι’αυτό το λόγο μάλλον δεν σου ανοίγουν.

  2. δημητρης τσιροπουλος

    θα υπαρξουν και ενοτητες και πλαγιοτιτλοι στην παραγραφο

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων