↑ Επιστροφή σε Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Στη σελίδα αυτή θα βρείτε σημειώσεις κι ασκήσεις των ενοτήτων του σχολικού βιβλίου

 

ΣΥΝΔΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ & ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ

Συνδετικές λέξεις & φράσεις στην παράγραφο

Δες τη σελίδα »

ΠΑΡΑΤΑΚΤΙΚΟΙ & ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Παρατακτικοί και Υποτακτικοί σύνδεσμοι

Δες τη σελίδα »

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ

Ενδεικτικό διαγώνισμα 2016 (1& 2η ενότητα)

Δες τη σελίδα »

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ

Χαρακτηριστικά επιστολής

Δες τη σελίδα »

1η ΕΝΟΤΗΤΑ

 1η ενότητα-παρατακτική και υποτακτική σύνδεση Συγγραφή εργασίας

Δες τη σελίδα »

2η ΕΝΟΤΗΤΑ

 2η ενότητα – θεωρία & ασκήσεις Συμπληρωματικές ασκήσεις στις ονοματικές προτάσεις (2η ενότητα) Προετοιμασία για διαγώνισμα (1) – επαναληπτικές ερωτήσεις

Δες τη σελίδα »

ΔΟΜΗ & ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΩΝ

Δομή & τρόπος ανάπτυξης παραγράφων (Επανάληψη στην ύλη της Β΄ Γυμνασίου)

Δες τη σελίδα »

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Πώς γράφω περίληψη κειμένου

Δες τη σελίδα »

ΦΑΚΕΛΟΣ ΓΛΩΣΣΑ

 Σημασία και χρησιμότητα της γλωσσομάθειας Η γλωσσομάθεια είναι το εθνικό μας χόμπι Τα νέα Νεα Ελληνικά  Αναγκαιότητα γλωσσομάθειας (από «Πειστικό Λόγο») Γλώσσα και Ιδεολογία (απόσπασμα από ομότιτλο βιβλίο Φραγκουδάκη) Κείμενα για τη γλώσσα: Θέσεις κι επιχειρήματα Η γλώσσα των νέων Η Γλώσσα των νέων-Γ. Ανδρουτσόπουλος from Maria Michali

Δες τη σελίδα »

ΑΠΡΟΣΩΠΑ ΡΗΜΑΤΑ

Απρόσωπα ρήματα

Δες τη σελίδα »

3η ΕΝΟΤΗΤΑ

3η ενοτητα – ερωτηματικές προτάσεις

Δες τη σελίδα »

4η ΕΝΟΤΗΤΑ

4η ενότητα – θεωρία & ασκήσεις Αναφορικές επιθετικές προτασεις 4η ενότητα – συνώνυμα & αντώνυμα

Δες τη σελίδα »

5η ΕΝΟΤΗΤΑ

5η ενότητα – τελικές προτάσεις 18-2-2015 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ -ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Aιτιολογικές προτάσεις (5η ενότητα)   Ειρήνη-πόλεμος -Βασικά σημεία Γκουέρνικα… Γκουέρνικα from Maria Michali

Δες τη σελίδα »

ΦΑΚΕΛΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ

Οι ψυχολογικές ρίζες του ρατσισμού Τι είναι ρατσισμός; Ποια τα είδη του; Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να διαβάσετε ένα κείμενο για τα είδη του ρατσισμού  (εθνικός, κοινωνικός, φυλετικός κ.ά.), τα αίτια που οδηγούν σε ρατσιστικές συμπεριφορές (ξενοφοβία, προκαταλήψεις και στερεότυπα, χαμηλό πνευματικό και μορφωτικό επίπεδο κ.ά.), τις επιπτώσεις (παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων, περιθωριοποίηση ανθρώπων και ομάδων …

Δες τη σελίδα »

6η ΕΝΟΤΗΤΑ

Χρονικές προτάσεις 

Δες τη σελίδα »

7η ΕΝΟΤΗΤΑ

Aποτελεσματικές προτάσεις

Δες τη σελίδα »

4 comments

Μεταπήδηση στη φόρμα σχολίων

  1. Παρις Σπανουδάκης

    Κυρία , δεν με αφήνει να δω ουτε τα απρόσωπα ρήματα , ουτε τις ασκήσεις με βάση το διαγώνισμα

    1. Μιχάλη Μαρία

      Πάρη, δε φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να τα δεις.

    2. Μιχάλη Μαρία

      Πάρη, για να μπορείς να βλέπεις τα αρχεία, να κατεβάσει δωρεάν το adobe reader http://get.adobe.com/reader/ και να το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή σου. Γι’αυτό το λόγο μάλλον δεν σου ανοίγουν.

  2. δημητρης τσιροπουλος

    θα υπαρξουν και ενοτητες και πλαγιοτιτλοι στην παραγραφο

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων