↑ Επιστροφή σε ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ

Ο ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑΣ -ΦΙΛΙΠ ΜΠΑΡΜΠΩ

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες του Α 5 διάβασαν τον «τυφλοπόντικα» του Φιλίπ Μπαρμπώ. Ο ‘‘Τυφλοπόντικας’’ περιγράφει τις εμπειρίες ενός δάσκαλου μέσα σε μια δύσκολη τάξη. Οι μαθητές είναι τρομερά άτακτοι και δεν αφήνουν δάσκαλο να στεριώσει στην τάξη τους. Ώσπου έρχεται ο ‘‘Τυφλοπόντικας’’…

Η Ναταλία κατέγραψε τις πρώτες εντυπώσεις…

download (1)

• Στην Έλενα άρεσε η οργάνωση της συναυλίας προκειμένου να συγκεντρώσουν χρήματα για την εκδρομή τους.

•Στον Γιώρφο Στ. το γεγονός ότι δεν απογοητεύτηκαν από την πρώτη αποτυχία αλλά συνέχισαν να προσπαθούν

• Στον Νίκο άρεσαν οι περιγραφές. Της χαρακτήρισε ζωντανές, καθώς στο μυαλό του δημιουργούνταν πολλές εικόνες

• Στον Γιωργο Σ. και στο Στέλιο άρεσε ο δάσκαλος που κατάφερε να κερδίσει τα παιδιά

• Στη Μαρίλενα άρεσε ο δάσκαλος που ήταν φιλικός με τα παιδιά

• Στον Παναγιώτη άρεσαν οι σκανταλιές των παιδιών και το περιστατικο με τον Ύπνο στο βιβλιοπωλείο

• Στον Γεράσιμο και στον Χρήστο άρεσαν τα παρατσούκλια των μαθητών/ριών

• Στον Γιάννη άρεσε το γεγονός ότι ο δάσκαλος κατάφερε να κερδίσει τα παιδιά και να γίνει φίλος μαζί τους

• Ο Έντι διάβασε σημεία του βιβλίου που του έκαναν εντύπωση, όπώς : «…δεν πίστευα πως η θάλασσα μυρίζει τόσο ωραία. Έχει την ίδια μυρωδιά με…τη φιλία, δεν συμφωνείς;»

• Ο Ευάνθης δεν βρήκε ιδιαίτερα ενδιαφέρον το βιβλίο και δεν του άρεσε το τέλος

• Ο Κώστας, η Έφη, ο Βαγγέλης, ο Γιάννης Σ., ο Μάριος, η Αλεξάνδρα πήραν τον λόγο συμφωνώντας με τις απόψεις των συμμαθητών/ριών τους.

Στη σελίδα «ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ» – Η Διαδικτυακή τάξη και στο blogger… θα αναρτηθούν και κάποιες από τις βιβλιοπαρουσιάσεις τους.

Οδηγίες για βιβλιοπαρουσίαση και άλλα θέματα για συζήτηση…

Με αφορμή τον «τυφλοπόντικα» του Φιλίπ Μπαρμπώ, οι μαθητές/ριες του Α΄5 έκαναν μια λίστα με τα γνωρίσματα του καλού δασκάλου…images

1) Να μην κάνει διακρίσεις, να είναι δίκαιος με όλους τους μαθητές
2) Να είναι κοντά στους μαθητές αλλά να βάζει και όρια
3) Να μην είναι βαρετός και να βρίσκει νέους τρόπους για να προσελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών
4) Να είναι διασκεδαστικός, ευδιάθετος, ήρεμος
5) Πάντα πρόθυμος να βοηθήσει
6) Να είναι αυστηρός όταν πρέπει
7) Υπομονετικός
8) Να συνεργάζεται
9) Να εξηγεί καλά το μάθημα
10) Να μπορεί να μπαίνει στη θέση του παιδιού
11) Να μην ξεχνάει ότι κι αυτός υπήρξε κάποτε μαθητής
12) Να κάνει δραστηριότητες κι εκτός σχολικού μαθήματος
13) Να έχει πολλές γνώσεις
14) Ανθρώπινος
15) Να χρησιμοποιεί μεθόδους που κεντρίζουν τον ενδιαφέρον των παιδιών
16) Καλός δάσκαλος είναι αυτός που διδάσκει με την καρδιά του (ο μαθητής που το ανέφερε το διάβασε κάπου, του άρεσε και το συγκράτησε)
17) Να μη βάζει πάρα πολλές εργασίες στο σπίτι
18) Να είναι φιλικός

Εργασίες με αφορμή τον ‘Τυφλοπόντικα» 

1) Γράμμα στους 11 μαθητές του «Τυφλοπόντικα»

2) Ακροστιχίδα με τη λέξη «Τυφλοπόντικας»

3) Ένα διαφορετικό τέλος για τον «Τυφλοπόντικα»

Τις εργασές των μαθητών/ριών μπορείτε να τις αναζητήσετε στο blogger με ετικέτες-λέξεις κλειδιά (Κλικ εδώ: https://mmichali.blogspot.gr/)

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων