Πραγματοποιήθηκε σήμερα , 2 Απριλίου, ενημερωτική επίσκεψη από τη διευθύντρια της Σ.Α.Ε.Κ. Παναρκαδικού Νοσοκομείου Τρίπολης ” Η Ευαγγελίστρια” κα Μαργιώλου στη σχολική μας μονάδα, με σκοπό την πληροφόρηση των μαθητών/μαθητριών και των τριών τάξεων για τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες που προσφέρει η σχολή. Ο σκοπός της ΣΑΕΚ Παναρκαδικού Γενικού Νοσοκομείου Τρίπολης είναι η παροχή υψηλής […]
Πρόσφατα σχόλια