Η σχολική κοινότητα του ΓΕ. Λ . Βυτίνας με βαθιά ευγνωμοσύνη ευχαριστεί για τη δωρεά των μπλουζών στους μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες , που πραγματοποιήθηκε εις μνήμην Αθανασίου και Θεοδώρας Τσίτουρα από τους Γιάννη και Κωνσταντίνα Τσίτουρα. Η δωρεά αυτή πραγματοποιήθηκε στη μνήμη των προσφάτως θανόντων αγαπημένων γονέων , ως ελάχιστος φόρος τιμής στην αγάπη τους για τα παιδιά.
Η όμορφη αυτή προσφορά αποτελεί πράξη αγάπης και προσφοράς προς τα παιδιά και τη σχολική μας κοινότητα και κρατά ζωντανή τη μνήμη τους με έναν ουσιαστικό τρόπο.

Πρόσφατα σχόλια