Ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι γονείς του ΓΕ. Λ . Βυτίνας εκφράζουν τη βαθιά τους ευγνωμοσύνη προς το Πανταζοπούλειο Κληροδότημα Βυτίνας και τους διαχειριστές του κο Χριστόπουλο και κο Πλέσσια, για τη γενναιόδωρη οικονομική ενίσχυση στη σχολική μας μονάδα. Χάρη στη δική σας συμβολή, κατέστη δυνατή η πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής μας εκδρομής, προσφέροντας στους μαθητές μας μοναδικές ευκαιρίες μάθησης και κοινωνικοποίησης. Η διαρκής στήριξή σας αποτελεί για εμάς έναν πολύτιμο σύμμαχο στην προσπάθεια για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών μας.
Με εκτίμηση,
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων


Πρόσφατα σχόλια